صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۲ تیرماه در سایت بتکارت

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – زنان

سرینا ویلیامز قهرمان هفت دوره گرند اسلم ویمبلدون، در فینال مسابقات سال ۲۰۱۹ به مصاف سیمونا هالپ نفر شماره ۷ جهان خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیس باز مطرح، سرینا ویلیامز موفق شده به راحتی سیمونا هالپ را شکست دهد. باید منتظر ماند و دید سینا ویلیامز می‌تواند به هشتمین قهرمانی خود در گرند اسلم ویمبلدون برسد یا سیمونا هالپ اولین قهرمانی خود را در این مسابقات مهم تجربه خواهد کرد.

تنیس – گرند اسلم ویمبلدون – مردان – (دوبل)

در فینال بخش دوبل مردان مسابقات گرند اسلم ویمبلدون تیم نیکولا مائو و ادوارد راجر-واسلین به مصاف تیم خوان کابال و رابرت فراه خواهد رفت. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۹ پیروزی و یک شکست داشته‌اند. در تنها رویارویی قبلی، تیم خوان کابال و رابرت فراه مکسود موفق شده در مسابقات سال ۲۰۱۳ نیکولا مائو و ادوارد راجر-واسلین را شکست دهد.

فوتبال – سوپر لیگ چین

در هفته هفدهم مسابقات سوپر لیگ چین تیم رده هفتمی جیانگسو سونینگ میزبان تیم رده سومی شانگهای اس‌آی‌پی‌جی خواهد بود. جیانگسو سونینگ در پنج بازی اخیر یک پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و شانگهای اس‌آی‌پی‌جی ۴۰ امتیازی در پنج بازی اخیر چهار پیروزی و یک شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، سه بار شانگهای اس‌آی‌پی‌جی به پیروزی رسیده، یک بازی مساوی شده و یکبار جیانگسو موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

فوتبال – جی‌لیگ ۱ ژاپن

کاشیما آنتلرز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در هفته هجدهم جی لیگ ژاپن به مصاف وگالتا سندای خواهد رفت. کاشیما آنتلرز در ۵ مسابقه قبلی دو پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشته و با ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. در طرف دیگر وگالتا سندای در پنج بازی اخیر چهار پیروزی و یک شکست داشته و با ۲۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم سه بار کاشیما آنتلرز به پیروزی رسیده و وگالتا سندای دو بار برنده بوده است.

فوتبال – سوپر جام فوتبال لهستان

در سوپر جام فوتبال لهستان، تیم پیاست گلیویتسه به مصاف لخیا گدانسک خواهد رفت. تیم پیاست گلیویتسه در ۵ مسابقه اخیر دو پیروزی و سه مساوی داشته و تیم لخیا گدانسک در پنج بازی اخیر دو پیروزی، دو مساوی و یک شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، پیاست گلیویتسه و لخیا گدانسک، هر تیم صاحب دو پیروزی شده و یک بازی مساوی شده است.

بوکس – بوکس‌ حرفه‌ای

در یک رقابت بوکس حرفه‌ای در دسته سنگین وزن‌ها، جوزف جویس بریتانیایی به مصاف بریانت ینیگس آمریکایی خواهد رفت. جوزف جویس در ۵ مسابقه اخیر به پیروزی رسیده و از آمادگی مطلوبی برخوردار است. در سمت دیگر بریانت ینیگس در سه مسابقه اخیر خود شکست خورده و برای کسب اولین پیروزی برای برابر رقیب بریتانیایی انگیزه‌های زیادی دارد.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *