صفحه اصلی / عمومی / ماتیاس دلیخت: پول دلیل پیوستنم به یوونتوس نبود

ماتیاس دلیخت: پول دلیل پیوستنم به یوونتوس نبود

ad banner

ماتیاس دلیخت ستاره هلندی جدید تیم یوونتوس اوایل ماه اخیر میلادی بود که سرانجام به حدس و گمانها خاتمه داد و قهرمان سری آ را بعنوان تیم جدیدش انتخاب کرد. مدافع هلندی معتقد است پول نقشی در تصمیم نهایی اش برای پیوستن به بیانکونری نداشته است.

مدافع ۱۹ ساله که در فصل گذشته کاپیتان تیم آژاکس آمستردام بود، نقش برجسته ای در موفقیت های این تیم در جریان لیگ قهرمانان اروپا و اردیویژه (لیگ هلند) داشت. آژاکس سال گذشته پس از سالها به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یافت و تنها در لحظات پایانی دیدار برابر تاتنهام بود که از رسیدن به فینال مقابل لیورپول بازماند. در لیگ هلند نیز آژاکسی ها به رهبری ماتیاس دلیخت موفق شدند قهرمانی این کشور را بدست بیاورند. کیفیت بالای مدافع هلندی، باشگاه های بزرگ اروپایی را مجاب کرد تا برای جذب این بازیکن در تابستان جاری وارد رقابت شدیدی بشوند. تیمهایی نظیر لیورپول، پاری سن ژرمن و بارسلونا پیشتر علاقه مندی خود را به جذب این مدافع آینده دار نشان داده بودند. شرایط در ماه های اخیر به گونه ای پیش میرفت که بنظر می رسید این بازیکن همپای فرنکی دی یونگ دیگر بازیکن آژاکس به نیوکمپ خواهد رفت. در مقطعی شایعات زیادی در خصوص پیوستن این بازیکن به تیم متمول فرانسوی وجود داشت اما سران باشگاه پاریسی تضمین داشتن حقوقی یکسان با ستاره تیمشان یعنی کیلیان امباپه را به دلیخت ندادند تا انتقال به پاریس نیز منتفی شد. سرانجام مدافع هلندی با امضای قراردادی ۷۵ میلیون یورویی به یوونتوس ایتالیا پیوست. بعد از مذاکره با باشگاههای گوناگون بسیاری دلیخت را متهم کردند که تنها برای کسب درآمد بیشتر خواهان عوض کردن تیم خود است اما بازیکن هلندی این ادعاها را رد می کند و معتقد است پول نقشی در تصمیم وی برای پیوستن به تیم نخست شهر تورین نداشته است.

صحبت های ماتیاس دلیخت در خصوص انتقال به یوونتوس

ماتیاس دلیخت

برای انتخاب باشگاه جدیدم، پول هیچ نقشی در تصمیمم نداشت. همه کسانی که مرا بشناسند این نکته را می دانند. پول هیچگاه اولویت من نبوده است. هر کسی آزاد است که نظرش را در این مورد بگوید و من به آن احترام خواهم گذاشت اما بعضی از مردم به راحتی حرفهای نادرست را پخش می کنند. هر روز یک خبر دروغ جدید در رسانه ها به چاپ می رسید. یادم می آید که در جایی خواندم پدرم بسیار چاق بوده و این دلیلی است که منچستر یونایتد با من قرارداد امضا نکرد! این حرفها کاملا نادرست است.

همچنین ماتیاس دلیخت در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش مهم مینو رایولا مدیر برنامه هایش در پیوستن به تیم قهرمان ایتالیا اشاره کرد و به دفاع از عملکرد مدیر برنامه های خود پرداخت.

مینو رایولا تجربه بسیار زیادی در فوتبال دارد. البته فکر میکنم که بطور عمومی در هلند یک تصویر منفی از او در ذهن مردم وجود دارد اما من به شخصه چنین چیزی را تجربه نکردم. فکر میکنم که اگر از تمام بازیکنانی که رایولا مدیر برنامه هایشان بوده سوال کنید که آیا این شخص برای شما مفید بوده است، پاسخ همه آنان مثبت خواهد بود. این مهمترین مسئله است. نظرات دیگران در مورد او اهمیتی ندارد بلکه کاری که رایولا برای شما انجام می دهد مهم است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *