صفحه اصلی / عمومی / دنی کارواخال : هازارد و خریدهای جدید باعث پیشرفت تیم رئال مادرید خواهند شد

دنی کارواخال : هازارد و خریدهای جدید باعث پیشرفت تیم رئال مادرید خواهند شد

ad banner

دنی کارواخال مدافع لوس بلانکوس مصاحبه ای را در خصوص شرایط فصل قبلی تیم رئال مادرید و نقل و انتقالات تابستانی انجام داد که در زیر می خوانید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

تیم فوتبال رئال مادرید که در فصل گذشته نتایج ضعیفی را کسب کردند و در لالیگا اسپانیا با ۶۸ امتیاز از ۳۸ بازی در جایگاه سوم ایستادند و آمار ۲۱ برد،۵ تساوی و ۱۲ باخت را به ثبت رساند و از نظر آماری یکی از بدترین فصل های سفید پوشان ثبت گردید. در لیگ قهرمانان اروپا پس از سه سال متوالی قهرمانی در این رقابت ها در مقابل تیم آژاکس حذف شدند و حتی دستشان از دست یابی به جام قهرمانی جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری با حذف زودهنگام از این رقابت ها باز ماند، در نظر دارد چندین بازیکن بزرگ را در تابستان خریداری نماید. انتقال ادن هازارد نیز بازیکن تیم چلسی به تیم رئال قطعی به نظر می رسد و گزینه های مطرح شده دیگر که هنوز آمار قطعی به میان نیامده مد نظر زین الدین زیدان و کادر فنی این تیم مندی، پل پوگبا، امباپه، نیمار، اریکسن، هری کین و چند بازیکن دیگر است تا باید دید که این فصل کهکشان ها چه تدابیری برای به بازگشت به دوران اوج خواهند اندیشید. در همین رابطه مدافع راست کهکشانی ها صحبت هایی انجام داده است.

e27954d8d73a224e5f74e5e032985a39
پیوستن ادن هازارد؟

اگر او به تیم ملحق شود خرید او از نظر من یکی از خرید های بزرگ و موفق تیم رئال خواهد شد زیرا او بازیکن بزرگی است و مطمئن هستیم اضافه شدنش به ترکیب بسیار عالی خواهد بود.

فصل گذشته را چطور دیدی ؟

همان طور که مشخص است فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم و همه ما از این فصل بد آسیب دیدیم و تعجب کردیم زیرا تاکنون همچنین موقعیتی هنگامی که در تیم رئال بودیم وجود نداشت.اگر از خودمان انتقاد کنیم کاملا درست است زیرا هیچ کداممان در حد و اندازه های تیم رئال مادرید ظاهر نشدیم و فصل بسیار بدی را سپری کردیم. از اینکه فصل زودتر به اتمام برسد لحظه شماری می کردیم و خدا را شکر که ای فصل تمام شد. ما باید از این شکست ها و این فصل درس بزرگی بگیریم و از تجربه هایمان در این فصل نهایت استفاده را ببریم این گونه شرایط می تواند مفید باشد. زیرا موارد زیادی بر این فصل ما تاثیرگذار بود مثل خستگی فیزیکی و ذهنی و مصدومیت های بازیکنان . وقتی به امتیازات نگاه می کردیم و فاصله امتیازی را می دیدیم، باعث می شد تا با فشار و استرس بازی کنیم و بی انگیزه تر شویم. باور کنید خودمان هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاد فقط خوشحالیم که این فصل به اتمام رسیده است. مطمئن هستید با خرید های تیم رئال مادرید در تابستان و انگیزه بازیکنان در فصل بعد از ابتدای فصل بتوانیم برای کسب همه عناوین تلاش کنیم.ما همیشه دوست داریم تیم پیروز میدان باشیم یا به مرحله بعدی صعود کرده باشیم ولی همانند لیگ قهرمانان که مشاهده کردید که ۳ فصل پیاپی ما توانستیم این کار ها را انجام دهیم و بزرگترین کار تاریخ را انجام دهیم و به مدت سه فصل قهرمان شویم. اما دقیقا فصل بعد از قهرمانی سوم همه چیز عوض شد و موفق نشدیم در هیچ جامی مدعی شویم.

پیوستن امباپه؟

او بازیکن بسیار خوبی است و ثابت کرده با این که سن کمی دارد فوق العاده است و همراه تیم فرانسه نیز قهرمان جهان هم شده است. اگر او به تیم اضافه شود برای تقویت تیم ما بسیار خوب است اما پشت انتقال بازیکن ها چیزهای زیادی وجود دارد که به این راحتی که من می گویم نیست و باید اتفاقات زیادی بیفتد تا او یا هر بازیکن دیگری به ما ملحق شود.

کریستیانو رونالدو؟

فوتبال مثل زندگی است و یک سری چیزا به ما بستگی ندارد و ما هیچ نقشی داحل آن نخواهیم داشت. همانند کریستیانو رونالدو که یکی از مهره های اصلی تیم ما بود، بازیکن ها و تیم ها به توافق می رسند و ما به عنوان بازیکنی که در تیم ماندیم فقط باید تلاش کنیم تا بازی هایمان را ببریم. واضح است که کاری که کریستیانو در رئال مادرید انجام داد تاریخی بود و همیشه اسطوره خواهد بود .کریستیانو خیلی مهم بود، به راحتی گل می زد و تاثیرگذار بود اما فوتبال همین است و بازیکن ها می روند و بازیکنان جدید نیز اضافه می شوند. نقش باشگاه مهم است که باید به درستی جای خالی افراد از تیم رفته را با خریدهای جدید و اهمیت دادن به دیگر بازیکنان، پر کنند. در فصل پیش نیز که او جدا شد بدیهی بود که باید جای خالی ای بازیکن بزرگ و تاثیر گذار پر می شد چون او تاثیر زیادی در بازی هایمان داشت. امیدوارم امسال با خرید بازیکنان جدید تعبیه جدیدی در این باره اندیشیده شود.

بازگشت زین الدین زیدان؟

همه ما خوشحال هستیم که او به تیم بازگشته است زیرا همه مان او را به خوبی می شناسیم و سه فصل فوق العاده را در کنار او گذراندیم و کاری که با او انجام دادیم فوق العاده بود. او شخصیت و توانایی مدیریت خوبی را دارد و با بازیکنان آشنایی دارد و راه های زیادی را با این تیم و بازیکنان گذرانده است. او از دانش خوبی برخوردار است و اضافه کردن بازیکنان جدید نیز کار بسیار خوبی است که قطعا او را موفق تر خواهد کرد.

جولین لوپتگی؟

او بدشانس بود و اگر بازیکنان بهتری در اختیار داشت می توانست به کارش ادامه دهد و کارهای بزرگی انجام دهد. کسب نتایج ضعیف، مربیان را مورد توجه قرار می دهد و تقصیر ها به گردن او خواهد افتاد. برای مثال شکست در مسکو، ما سه فرصت طلایی را از دست دادیم و منجر به باخت شد و به نظرم تقصیر خودمان بود نه او. او از فصل بعدی بر روی نیمکت تیم سویا خواهد نشست و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

امیدواری دنی کارواخال به موفقیت تیم رئال مادرید در فصل آتی

امیدواری دنی کارواخال به موفقیت تیم رئال مادرید در فصل آتی
خرید آلوارو ادریوزولا؟

او هم پست با من بازی می کند و جوان است و خوب است که آدم یک رقیب برای تلاش کردن دارد.او هم از لحاظ شخصیتی هم از لحاظ جوانی بسیار متواضع است و همواره سعی دارد در بهترین حالت اش برای تیم تلاش کند. طبیعی است او هم بخواهد جایگاه اش را کسب کند و رقیب من باشد چون او نیز جوان است و برای درون ترکیب قرار گرفتن انگیزه زیادی دارد.

چه اتفاقی در رختکن بعد از دیدار برابر آژاکس رخ داد؟

راستش را بگویم که دقیقا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. چون من در زمین مانده بودم و صحبت می کردم و بعدا به رختکن رفتم. وقتی وارد رختکن شدم، متوجه سر و صداهایی شدم و به نظرم طبیعی می آمد چون بازی را واگذار کرده بودیم و همه عصبانی بودند. من هم بسیار ناراحت بودم و به سمت کمدم رفتم و چیز خاصی متوجه نشدم فقط در مورد پیوستن راموس به چین بگویم که او در کنفرانس خبری اش به صراحت اعلام کرد که می خواهد در این تیم بماند و بازنشسته شود. پس فکر نمی کنم اتفاقات در رختکن بعد از بازی با آژاکس به این قضیه مرتبط باشد. به هر حال همه چیز تمام شد.

پیوستن لوکا یوویچ ؟

او نیز می تواند با کریم بنزما رقابت کند و در کنار هم زوج خوبی را تشکیل دهند. او جوان و مهاجم بسیار خوبی است. انگیزه و اهداف زیادی دارد که قطعا می تواند کمک کند. در طول فصل بازی های زیادی وجود دارد که باید استراحت کرد و می تواند با کریم رقابت کند. در این فصل ماریانو مصدوم شد و نتوانست به خوبی با کریم رقابت کند؛ هرچند کریم بنزما علی رغم همه ما در این فصل فوق العاده بود.ولی یوویچ با آمدنش به این تیم مطمئن هستیم کمک زیادی را در خط حمله به ما خواهد کرد.

جدایی بیل؟

گرت بیل نیز گل های مهمی را برای رئال در مقاطع حساس ودر فینال ها زده و پاس گل های زیادی داده است. او هم چنان قرارداد دارد و نمی دانم باشگاه در موردش چه تصمیمی گرفته است. اگر خودش و زیدان تصمیم بگیرند که او بماند مطئنا می تواند موثر واقع شود ولی هنوز چیزی مشخص نیست و باید دید جخ اتفاقی خواهد افتاد.

آیا آمدن مندی قطعی است؟

مندی درپست مارسلو بازی می کند و او هم می تواند با مارسلو رقابت کند. مثل رقابت من با آلوارو. او نیز جوان است بازیکن خوبی است و به نظر می رسد راه درخشانی در پیش دارد. اگر او نیز اضافه شود رقابت ها برای حضور در ترکیب اصلی به حداکثر می رسد و این روی عملکرد همه بازیکنان تاثیر زیادی خواهد گذاشت و از آن جایی که زیدان ترکیب چرخشی زیاد استفاده می کند این هیجان برای کسب پست خود در ترکیب اصلی می تواند بسیار رقابتی و هیجان انگیز شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *