صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

 

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۸ مرداد ماه

والیبال – بازی‌های المپیک

تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود در دور مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم والیبال کوبا خواهد رفت. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته و تیم والیبال کوبا در ۱۰ بازی آخر ۷ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی ایران و کوبا، یک بار تیم کوبا برنده بوده و ۴ بار تیم ملی والیبال ایران به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر انگلیس، تیم لیورپول میزبان تیم نوریچ سیتی خواهد بود. تیم لیورپول نایب قهرمان فصل گذشته در ۵ مسابقه اخیر خود ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و تیم نوریچ سیتی در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار لیورپول با مجموع بیش‌تر از ۴ گل به پیروزی رسیده و یک بازی با نتیجه ۱ بر ۱ مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در اولین مسابقه فصل جدید لیگ یک فرانسه، تیم موناکو میزبان تیم المپیک لیون خواهد بود. موناکو در ۵ مسابقه اخیر ۳ پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشته و المپیک لیون در ۵ بازی آخر ۴ بار شکست خورده و ۱ بار برنده بوده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیشتر از ۲/۵گل داشته، ۳ بار تیم المپیک لیون به پیروزی رسیده و ۲ بار موناکو برنده بوده است.

فوتبال – جام حذفی آلمان

بروسیا دورتموند قهرمان سوپرجام آلمان در مرحله ۱/۳۲ نهایی جام حذفی آلمان، به مصاف تیم اوردینخن که در بوندسلیگای سوم حضور دارد خواهد رفت. بروسیا دورتموند در مسابقات پیش فصل نتایج درخشانی کسب کرده و در ۵ بازی اخیر برابر رقبا به پیروزی رسیده است. در سمت دیگر تیم اوردینخن در ۵ مسابقه اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در تنها رویارویی این دو تیم و در سال ۲۰۱۱ تیم بروسیا دورتموند موفق شده با نتیجه ۷ بر صفر رقیب خود را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک

مشلان که در ۲ مسابقه اول خود در لیگ برتر بلژیک به پیروزی رسیده، در هفته سوم مهمان تیم اندرلشت خواهد بود. اندرلشت در ۵ مسابقه اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و مشلان در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۲ بار اندرلشت به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار مشلان برنده بوده است.

والیبال – بازی‌های المپیک

در دیگر مسابقه حساس امروز از رقابت‌های مقدماتی والیبال المپیک، تیم والیبال کانادا به مصاف تیم والیبال آرژانتین خواهد رفت. تیم والیبال کانادا در ۱۰ مسابقه آخر ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته و تیم والیبال آرژانتین در ۱۰ بازی قبلی ۹ بار به پیروزی رسیده و یک بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم، ۳ بار تیم والیبال آرژانتین به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم والیبال کانادا برنده بوده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع و متعدد شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *