صفحه اصلی / عمومی / یاسپر سیلسن: بازی کردن برای والنسیا بهتر از نیمکت نشینی در بارسلونا است

یاسپر سیلسن: بازی کردن برای والنسیا بهتر از نیمکت نشینی در بارسلونا است

ad banner

یاسپر سیلسن سنگربان جدید تیم والنسیا در تابستان جاری پس از نیمکت نشینی های پیاپی و قرار گرفتن پشت سر مارک آندره ترشتگن مجبور به ترک نیوکمپ به مقصد مستایا شد.

یاسپر سیلسن انتقال به والنسیا را قدم رو به عقب در کارنامه فوتبالش نمی داند و معتقد است بازی کردن در والنسیا بهتر از حضور پیاپی روی نیمکت بارسلونا است. والنسیا ماه گذشته بود که با مبلغ ۳۵ میلیون یورو توانست سیلسن را که سابقه سه سال حضور در بارسا داشت به خدمت بگیرد. دروازبان ۳۰ ساله پنج عنوان قهرمانی را در ترکیب بلوگرانا فتح کرد. این پنج قهرمانی شامل دو لالیگا اسپانیا بود، جاییکه سنگربان هلندی هیچگاه فرصت لازم و جایگاهی منظم برای حضور در آن رقابتها را نداشت. ملی پوش هلندی در فصل گذشته طی تمام رقابت ها تنها ۱۲ بار برای آبی اناری ها به میدان رفت. وی معتقد است منتقل شدن به والنسیا در این برهه از دوران فوتبالش تاثیری مثبت به حساب می آید.

صحبت های یاسپر سیلسن با نشریه مارکا در خصوص انتقال به تیم والنسیا

یاسپر سیلسن

من هیچ موقع مشکلی با بارسلونا و هیچ باشگاه دیگری نداشتم. برای من مهمترین مسئله این است که بتوانم بازی کنم. این تنها دلیلی است که هم اکنون در اینجا حضور دارم. برای من پیوستن به والنسیا گامی رو به عقب تلقی نمی شود. بین قرار گرفتن روی نیمکت ذخیره های بارسا و بازی کردن در ترکیب اصلی والنسیا، بنظرم کاملا واضح است که حضور در والنسیا به هیچ عنوان پسرفت نیست و بازی کردن مداوم برای این تیم بسیار بهتر است. زمانی که به بارسلونا آمدم ترشتگن در سطح متفاوتی از حال حاضرش بود. حالا بعد از گذشتن سه سال از آن دوران، او تبدیل به یکی از بهترین دروازبانان دنیا شده است. فکر میکنم که هر دوی ما در این سالها پیشرفت کردیم اما زمان آن رسیده بود تا باشگاه را ترک کنم.

گزارش ها حاکی از آن است که والنسیا در تلاش برای عقد قرارداد با دیگر بازیکن بارسا یعنی رافینیا می باشد. هافبک برزیلی که از ماه نوامبر سال گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ از میادین به دور بوده است این روزها در حال تمرین با تیم بارسلونا است و شایعات زیادی در مورد جدایی از بارسا و پیوستنش به جمع خفاش ها شنیده می شود. یاسپر سیلسن امیدوار است تا بازیکن برزیلی به زودی به مستایا ملحق شود.

صحبت های سیلسن در مورد رافینیا

او بازیکن خیلی خوبی است. متاسفانه از لحاظ مصدومیت بازیکن بسیار بدشانسی است و زیاد مصدوم می شود اما زمانی که آماده باشد بازیکن بزرگی است. اگر او به اینجا بیاید برای سیستم بازی تیم و مربی بسیار مهم خواهد بود. رافینیا از دوستان صمیمی من است و دوست دارم به اینجا بیاید.

لازم به ذکر است تیم والنسیا در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل، روز گذشته در دیداری تدارکاتی با یک گل مغلوب موناکو فرانسه شد. خفاش ها در بازی بعدی برابر سیون سوئیس قرار می گیرند. نخستین بازی والنسیا در لالیگا اسپانیا، در مستایا برابر رئال سوسیه داد خواهد بود و بعد از آن سفری خارج از خانه دارند تا به مصاف سلتاویگو بروند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *