صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ مهر ماه

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، آزد آلکمار در ورزشگاه آفاس میزبان تیم منچستریونایتد خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه نهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. منچستر یونایتد با کسب مقام ششم لیگ برتر انگلستان و آزد آلکمار نیز به عنوان تیم چهارم لیگ هلند، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. در جدول رده بندی گروه نهم این رقابت‌ها، آلکمار و منچستریونایتد به ترتیب در رتبه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. آزد آلکمار در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و منچستریونایتد نیز در 5 دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، بشیکتاش در ورزشگاه وودافون پارک میزبان تیم ولورهمپتون خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه یازدهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. بشیکتاش با کسب مقام سوم سوپرلیگ ترکیه و ولورهمپتون نیز به عنوان تیم هفتم لیگ برتر انگلستان، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌اند. در جدول رده بندی گروه یازدهم این مسابقات، بشیکتاش و ولورهمپتون به ترتیب در رتبه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. بشیکتاش در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و ولورهمپتون نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، فاینورد در استادیوم فاینورد روتردام میزبان تیم پورتو خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه هفتم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. پورتو به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر پرتغال و فاینورد نیز به عنوان تیم سوم لیگ هلند گام به این رقابت‌ها گذاشته‌‌اند. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، فاینورد و پورتو به ترتیب در رده‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. فاینورد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و پورتو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک دیدار به سود پورتو و بازی دیگر نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، یانگ بویز در استادیوم استَده ده سوئیس میزبان تیم گلاسکو رنجرز خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه هفتم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. یانگ بویز نیز به عنوان تیم قهرمان باشگاه‌های سوئیس و گلاسکو رنجرز نیز به عنوان تیم دوم لیگ اسکاتلند گام به این رقابت‌ها گذاشته‌‌اند. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، یانگ بویز و گلاسکو رنجرز به ترتیب در رده‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. یانگ بویز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و گلاسکو رنجرز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم استاندارد لیژ خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه ششم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. استاندارد لیژ به عنوان تیم سوم لیگ برتر بلژیک و آرسنال نیز با کسب مقام پنجم لیگ برتر انگلیس، گام به این رقابت‌ها ‌گذاشته‌اند. آرسنال با اونای امری یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی در این فصل از مسابقات لیگ اروپا به شمار می‌آید. در جدول رده‌بندی گروه ششم این مسابقات، آرسنال و استاندارد لیژ به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و استاندارد لیژ نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو بازی نیز با پیروزی توپچی‌ها به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، لاتزیو در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم رن خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه پنجم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. رن به عنوان تیم دهم لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) و لاتزیو نیز با کسب مقام هشتم سری آ، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌‌اند. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، لاتزیو و رن به ترتیب در رده‌های چهارم و دوم قرار گرفته‌اند. لاتزیو در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و رن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته دوم از دور گروهی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اروپا، اسپورتینگ در ورزشگاه ژوزه آلوالاد میزبان تیم لاسک خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه چهارم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. لاسک به عنوان نایب قهرمان لیگ اتریش و اسپورتینگ نیز با کسب مقام سوم لیگ برتر پرتغال، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌ است. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، اسپورتینگ و لاسک به ترتیب در رده‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. اسپورتینگ در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و لاسک نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *