صفحه اصلی / عمومی / لوییس سوارز : حرف هایی که در مورد نقش مسی در بارسلونا زده می شود، درست نیست

لوییس سوارز : حرف هایی که در مورد نقش مسی در بارسلونا زده می شود، درست نیست

ad banner

لوییس سوارز بازیکن تیم ملی اروگوئه و تیم بارسلونا در خصوص انتقادات اخیر به عملکرد لیونل مسی هم تیمی اش و بازیکن تیم ملی آرژانتین به دفاع از او پرداخت و مصاحبه ای را انجام داد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

همان طور که می دانید در این چند سال انتقادات زیادی به لیونل مسی وارد شده است که او جوری که برای تیم بارسا با جان و دل بازی می کند و سعی بر گلزنی و موفقیت این تیم دارد، به هیچ عنوان در تیم ملی کشورش آرژانتین به این صورت نیست و با اینکه آرژانتین به سه فینال در طی این سال ها رسیده است در هیچ کدام نتوانسته قهرمان شود و لیونل مسی هم عملکرد نسبتا ضعیفی را از خود بر جای گذاشته است. همچنین گفته می شود یکی دیگر از انتقاداتی که جدیدا علیه وی راه افتاده است این است که در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی آرژانتین و مخصوصا تیم بارسلونا او به شدت دخالت می کند و همین امر باعث شده است تا موج انتقاد شدیدی علیه او به راه بیفتد. از عملکرد تیم ملی آرژانتین بدانید که آن ها در سال های ۱۹۷۸، ۱۹۸۶ قهرمان جام جهانی شدند و از قهرمانی این رقابت ها برای آن ها ۳۳ سال می گذرد. در رقابت های کوپا آمریکا نیز در سال های ۱۹۲۱، ۱۹۲۵، ۱۹۲۷، ۱۹۲۹، ۱۹۳۷، ۱۹۴۱٬۱۹۴۵، ۱۹۴۶ ۱۹۴۷، ۱۹۵۵، ۱۹۵۷، ۱۹۵۹، ۱۹۹۱، ۱۹۹۳ قهرمان شده اند که از آخرین آن ۲۶ سال گذشته است و آخرین بار آن در کوپا در سال ۲۰۱۸ بود که می توانستند قهرمان شوند ولی با حضور لیونل مسی قهرمانی این رقابت ها را تقدیم شیلی کردند.

حتی سال گذشته پس از این مسابقات دیگو مارادونا اسطوره تیم ملی آرژانتین و سرمربی سابق این تیم در مصاحبه ای جنجالی انتقاد شدیدی را علیه مسی انجام داد و گفت:

بهتر است از اینکه او را به خدایی تبدیل کنیم، دست برداریم، او فقط یک فوتبالیست دیگر در فوتبال آرژانتین است؛ اگر من به عنوان سرمربی در تیم بودم در حال حاضر او را انتخاب نمی‌کردم. مسی در کنار رونالدو بهترین بازیکنان جهان است. مسی در بارسلونا با مسی در تیم ملی آرژانتین تفاوتی ندارد. البته نیاز نیست کاپیتانی را از مسی بگیرند و او را به مسی تبدیل کنند که خودش دوست ندارد. اگر در حال حاضر سرمربی آرژانتین بودم، فعلا مسی را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم ولی هیچ چیز مشخص نیست. باید فشار را از روی او کم کنیم، باید مسی را به رهبری که می‌خواهیم، تبدیلش کنیم. او قطعا کسی نخواهد شد که سرش را جلوی پای بازیکن حریف بگذارد بلکه ترجیح می‌دهد پلی استیشن بازی کند. مسی بازیکن بزرگی است ولی هیچگاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است. برای من صحبت کردن سخت است ولی اینکه بخواهیم بازیکنی که قبل از هر بازی، ۲۰ بار به دستشوئی می‌رود را به رهبر تیم تبدیل کنیم، کاری بیهوده است.

امسال نیز پس از حذف ناباورانه تیم بارسلونا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی در خصوص خرید های تیم بارسلونا یا ادامه کار ارنستو والورده مصاحبه های را انجام داده بود و مخصوصا از سر مربی این تیم حمایت کرده بود و گفته بود که این حذف به او ربطی ندارد و بازیکنان مقصر هستند و او باید در تیم بماند. پس از این اظهار نظر ها نیز خشم هواداران تیم بارسلونا در شبکه های اجتماعی به راه افتاد و پس از آن در جام حذفی مقابل تیم والنسیا که تیم بارسلونا این جام را نیز از دست داد هواداران بارسا در انتقاد به لیونل مسی در استادیوم ، برخی بازیکنان و سر مربی این تیم را هو می کردند و باز هم موج زیادی از انتقادات را در پی داشت.

دفاع لوییس سوارز از هم تیمی اش در بارسلونا

دفاع لوییس سوارز از هم تیمی اش در بارسلونا
در شروع مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ که از روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ آغاز شده است و در قبل از شروع مسابقات باز هم انتقادات علیه مسی بر سر زبان ها افتاده است، لوییس سوارز که دوست صمیمی لیونل مسی است در مصاحبه با فاکس اسپورت در دفاع از او پرداخت و گفت:

من از شنیدن چنین انتقاداتی همانند این که او در ترکیب دخالت می کند تعجب می کنم چه برسد به خود لئو. او هم یک انسان است و وقتی این انتقادات را می شنود ناراحت می شود. برخی انتقادات همانند عملکرد بازی و با فنی درست است و می توان به طرز صحیح آن را انجام داد ولی این انتقادات درست نیست. او هیچ گاه به این مسائل واکنش نشان نداده و اعتراض و یا گلایه ای نکرده است. حتی من در جریان هستم که در تیم ملی کشورش نیز در خصوص مواردی شاید او را دخیل کنند و از او راهنمایی بخواهند ولی او هیچ گاه در این مسائل دخالت نمی کند و می گوید تصمیم گیری این مسائل بر عهده کادر فنی است نه من.

98fad66ed9dba5a970f66a67ec2a045f
وی در ادامه اذعان داشت:

حرف هایی در خصوص او که گفته می شود از مربی تیم بیشتر حرفش ارزش دارد و با صحبت او بازیکنی خریداری و یا اخراج می شود، هم چنین در خصوص ماندن یا اخراج یک سر مربی. این حرف ها اصلا درست نیست و در رابطه ای که من با او دارم هیچ وقت همچنین چیزی را ندیدم و یا نشنیدم.

انتقادات حدف از لیگ قهرمانان اروپا؟

به جرئت می توانم بگویم که آن بازی یکی از بدترین روزهای زندگیم و بازی فوتبالی ام بوده و بعد از باخت دلم می خواست دیگر بر روی کره زمین حضور نداشته باشم. حتی نمی توانستم زندگی روزمره ام را انجام دهم همانند این که با همسرم وقت بگذرانم و یا آن ها را به مدرسه ببرم دوست نداشتم هیچ کسی من را در آن حالت ببیند که چقدر ناراحت هستم چون دلم نمی خواست هیچ کاری انجام ندهم. مسی هم همین صورت بود. فشار زیادی بر روی همه بازیکنان به طرز وحشتناکی وجود داشت و واقعا اذیت شدیم. هر کسی هر جایی چه در دنیای مجازی و چه به صورت موازی ما را می دید از ما انتقاد می کرد و اعصابمان خورد می شد. دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم دیگر همچنین شرایطی اتفاق نیفتد.

وی در خصوص اتفاق جام جهانی ۲۰۱۴ نیز ادامه داد:

می توان گفت حذف بارسا مقابل لیورپول و اتفاق جام جهانی ۲۰۱۴ که متاسفانه من شانه جورجو کیه لینی بازیکن تیم ملی ایتالیا را گاز گرفتم و به خاطر این رفتار عجیب ۴ ماه از میادین محروم شدم بدترین اتفاق های زندگیم بود. این که از فوتبال دور شدم خیلی برایم سخت بود. این که با این کار نتوانستم ۴ ماه فوتبال بازی کنم. اوایل باورم نمی شد که این کار را کردم و حتی انکارش می کردم ولی رفته رفته با مراجعه به یک روان شناس حالم بهتر شد و توانستم واقعیت را قبول کنم و بتوانم خودم را با شرایط وفق دهم. کم کم توانستم رشد کنم. فکر می کردم دیگر زمان بازنشستگی است چون تیمی دیگر من را قبول نمی کند ولی من با بارسلونا قرار داد امضا کرده بودم و همه چیز برایم عوض شد و زندگیم رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *