صفحه اصلی / عمومی / آنتونیو کونته پس از صدرنشینی در سری آ: ۳ برد پیاپی به شما انگیزه می دهد

آنتونیو کونته پس از صدرنشینی در سری آ: ۳ برد پیاپی به شما انگیزه می دهد

ad banner

شب گذشته تیم اینتر و آنتونیو کونته موفق شدند در سومین بازی خود در سری آ با یک گل اودینزه را شکست دهند و به عنوان تیم صدرنشین ایتالیا در فصل جاری خود را معرفی کنند. در همین راستا سرمربی این تیم بعد از بازی با خبرنگاران گفتگو کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برد برابر اودینزه

باید بیشتر عیب جویی کنیم. خطاهای زیادی امروز از تیم دیدم. باید فقط به فکر خودمان باشیم. هیچکس این ۳ پیروزی را به ما هدیه نداده است. باید تلاش کنیم و از جواب امروز تیم خوشحالم. نباید یک تیمی باشیم که از تک برد های کوچک خوشحال باشد بلکه ما می خواهیم یک تیم شجاع باشیم و به چیزهای بزرگ فکر کنیم.

دفرای عالی کار کرد. او هم در موقعیت های با توپ و هم بدون توپ بازیخوانی عالی داشت. گودین در منطقه ای بود که به ما استقامت و همچنین توپ های خوبی بدهد. همیشه در حال کار برای دادن پست های متفاوت به مدافعان هستیم.

این برد یک برد سخت بود. اودینزه امسال تیم های زیادی را اذیت خواهد کرد. تغییر سیستم؟ تا پایان نیمه اول این کار را نکردم ولی در نیمه دوم چرا چون می خواستم با وجود سنسی و برزوویچ یک مهاجم دیگر را به خط حمله اضافه کنم و نیاز به تغییر سیستم داشتم. خوشحالم که گزینه های دیگری بجز سیستم ۳-۵-۲ داریم. می توانیم با وجود ۳ مدافع دو بازیکن را پشت سر مهاجم قرار دهیم و من ازین موضوع راضی ام. به بچه ها گفتم که آماده باشند و برای هر بازی بجنگند زیرا از این به بعد بازی هایمان سخت می شوند. از نمایش امروز تیم راضی و خوشحالم و بچه ها خوب کار کردند.

پیروزی های آنتونیو کونته و اینتر ادامه دارد

پیروزی های آنتونیو کونته و اینتر ادامه دارد
گودین

از بازی گودین بسیار راضی ام زیرا او به مدت دوماه بازی نکرده بود و اکنون در زمین جواب زحماتش را گرفت. وقتی تلاش کنید و عرق بریزید همیشه در نهایت راضی خواهید بود.

لوکاکو

لوکاکو هنگام گرم کردن از ناحیه کمر مصدوم شده و این روی روند بازی اش تاثیر گذاشت. از او بابت اینکه تمام توانش را در زمین گذاشت متشکرم.

بازیکنان جدید

هنوز بازیکنانی مثل سانچز، لاتزارو و حتی گودین هستند که زیاد با ما بازی نکرده اند و من آنها را در بازی های رسمی امتحان می کنم. الکسیس کیفیت های زیادی دارد ولی هنوز باید با سبک فوتبال ما مطابقت پیدا کند. بارلا را فقط بخاطر اخطار دادن و گوشزد کردن نکاتی به او تعویض کردم و نمی خواستم ریسکی نیز روی او بکنم.

هواداران ما باید ازین برد ها خوشحال باشند زیرا تیم ۲۰۰% توانش را در هر بازی نشان می دهد ولی پاهایمان را روی زمین نگه می داریم و برای خوشحالی به هوا نمی پریم زیرا باید کارهای بزرگی بکنیم و همچنین دیگران نیز شکست بخورند. خودم به اندازه کافی مشغله فکری برای بازی بعدی دارم ولی سه بازی کردیم و سه برد داشتیم و این به شما بجز انگیزه و خوشحالی نشان می دهد که در مسیر درستی هستید.

رقابت با یوونتوس و ناپولی

شما می خواهید ما را بالا ببرید تا با اولین مشکل و شکست به زمین بزنید. می خواهید ما را همیشه رقیب یوونتوس نشان دهید تا رویمان فشار باشد. من این ترفند شما را خوب بلدم. اگر بخواهیم فاصله را با ناپولی و یوونتوس کم کنیم باید خیلی سخت تلاش کنیم ولی هواداران خوشحال باشند زیرا مسیر ما در این مورد آغاز شده است.

شایان ذکر است شاگردان آنتونیو کونته که در دو دیدار قبلی لچه و کالیاری را شکست داده بودند، در دیدار دیشب هم موفق شدند اودینزه را از پیش رو بردارند و با سه پیروزی از سه بازی، در صدر جدول رقابت های سری آ قرار بگیرند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *