صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۰ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی گل‌گهر و در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. بازیکنان گل‌گهر که این فصل برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته‌اند، برای فرار از منطقۀ سقوط محکوم به برد برابر پیکان هستند. تیم گل‌گهر سیرجان در ۵ بازی اخیر خود به ۵ شکست متوالی دست یافته و پیکان تهران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام از دو تیم گل‌گهر و پیکان یک پیروزی بوده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و استقلال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تراکتور و در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و استقلال تهران به ترتیب در جایگاه‌های دوم و هشتم قرار گرفته‌اند. پرشورهای شهر تبریز با توجه به توقف سپاهان، شهر خودرو و پرسپولیس بهترین فرصت را برای رسیدن به صدر و فاصله انداختن با دیگر مدعیان در لیگ امسال دارند. در سوی دیگر شاگردان آندره آ استراماچونی قرار دارند که با بردهای متوالی که در این هفته‌ها به دست آورده‌اند با روحیه‌ای بالا گام به تبریز می‌گذارند. تیم تراکتور در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و استقلال تهران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، تراکتور و استقلال هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در آخرین دیدار هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ذوب آهن و شاهین بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی ذوب آهن و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ذوب آهن و شاهین شهرداری بوشهر به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. دیدار برابر تیم قعرنشین شاهین، شاید آخرین فرصتی باشد که مسئولان تیم ذوب آهن به سرمربی خود علیرضا منصوریان می‌دهند و هر نتیجه‌ای جز برد می‌تواند باعث اخراج منصوریان از هدایت سبزپوشان اصفهانی شود. تیم ذوب آهن اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و شاهین شهرداری بوشهر نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ذوب آهن در ۳ بازی برابر شاهین بوشهر به پیروزی رسیده و ۲ دیدار میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ یک فرانسه

در نخستین دیدار هفتۀ دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، دیژون در ورزشگاه گستون ژرارد میزبان تیم صدرنشین پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، دیژون و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های بیستم و اول قرار گرفته‌اند. این دیدار به نوعی جدال تیم‌های قعرنشین و صدرنشین لیگ فرانسه است و به نظر نمی‌رسد شاگردان توخل کار مشکلی برای پیروزی در این دیدار خارج از خانه داشته باشند. تیم دیژون در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در هر ۵ بازی مقابل دیژون به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ ترکیه

در نخستین دیدار هفتۀ دهم سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای در ورزشگاه ترک تلکام آرنا میزبان تیم ریزه اسپور خواهد بود. در جدول رده‌بندی سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای و ریزه اسپور به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. تیم گالاتاسرای در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و ریزه اسپور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، گالاتاسرای ۲ بار موفق به پیروزی برابر ریزه اسپور شده و ۳ دیدار این تیم هم با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز پاریس فرانسه

در مرحلۀ یک چهارم نهایی مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی پاریس، نواک جوکوویچ از صربستان با رتبۀ یک جهان به مصاف استفانوس تسیتسیپاس با رده شمارۀ ۷ دنیا از یونان خواهد رفت. مسابقات پاریس، نهمین و آخرین مرحله از مسترزهای ۱۰۰۰ امتیازی فصل کنونی دنیای تنیس محسوب می‌گردد که نقش بسزایی در رده‌بندی انتهای فصل تنیسورها ایفا می‌کند. جوکوویچ با چهار عنوان قهرمانی، رکوردار این رقابت‌ها شناخته می‌شود. نواک جوکوویچ در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و استفانوس تسیتسیپاس هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، تسیتسیپاس ۲ و جوکوویچ ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *