صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های سری آ ایتالیا : پیش بازی میلان-فیورنتینا

رقابت‌های سری آ ایتالیا : پیش بازی میلان-فیورنتینا

ad banner

رقابت‌های سری آ ایتالیا : تقابلی جذاب در عصر دلپذیرِ سن سیرو

از هفته هفدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم میلان و فیورنتینا، از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) روز شنبه ۱ دی ماه، به مصاف هم خواهند رفت. دیدار این دو تیم از بسیاری جهات حائر اهمیت خواهد بود. مردان فلورانس در حالی به میلانو می‌آیند که خوب می‌دانند روسونری از فرم خوب خود خارج شده است. گرچه فیورنتینا در رتبه دهم قرار دارد و میلان در رتبه چهارم جدول قرار گرفته، اما یک پیروزی، می‌تواند بنفش‌ها را بسیار در جدول بالا ببرد. پیش بینی سری آ ایتالیا، تا این حد جذاب و نفس‎گیر نبوده است!

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلان: تسلیم نشو؛ شیطان هرگز تسلیم نمی‌شود

مردان جنارو گتوزو، تا سه هفته پیش بسیار عالی بازی می‌کردند، اما به یک‌باره همه چیز عوض شد و از بازی برابر المپیاکوس و حذف از رقابت‌های لیگ اروپا، سریِ اتفاقات ناگوار کلید خورد. روسونری می‌توانست هفته پیش با پیروزی برابر تورینو و بولونیا، فاصله‎اش با لاتزیو را به شش برساند، اما تعداد بالای مصدومیت‌ها و همچنین بی‌تجربگی گتوزو، کار دست تیم داد تا هم اینتر خودش را به رتبه سوم بچسباند، هم عقاب‎های شهر رم، در تعقیب میلان باشند. مطمئنا مدیران دیاولو، اولتیماتوم لازم را به کرگدن محبوب میلانی‎ها داده‌اند. این فصل آث میلان باید سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و به عنوان یکی از نمایندگان رقابت‌های سری آ ایتالیا ، راهی اروپا شود. شیطانِ ایتالیا مصدومان زیادی دارد، اما بازگشت کاپیتان رومانیولی، دوباره امید را به اردوی تیم بازگرداند. انتظار می‌رود هیگواین پس از تقریبا یک ماه گل نزدن، فردا نهایت تلاشش را برای گلزنی کند و با کمک هم تیمی‌هایش، سن سیرو را به فیورنتینا به جهنم بدل کند. پیش بینی سری آ ایتالیا در این هفته و مخصوصا این بازی، بسیار توصیه می‌شود، مخصوصا که میلان در خانه همه کار خواهد کرد تا جایگاهش را از دست ندهد.

فوتبال سری A ایتالیا

فیورنتینا: بنفش‌ها، به دنبال پاک کردن خاطره بد

آخرین حضور فیورنتینا در سن سیرو مقابل میلان، بسیار بد بود. در هفته پایانی رقابت‎های سری آ ایتالیا در فصل گذشته، آن‌ها ۵-۱ برابر همین تیمِ گتوزو شکست خوردند. مردانِ استفانو پیولی به خوبی از پتانسیل رقیب سرسخت‎شان آگاهی دارند و انتظار می‌رودمی‌رود محتاطانه بازی کنند و بیشتر چشم به ضدحملات داشته باشند. بزرگترین سلاح فلورانسی‎ها، فدریکو کیه‌زا و جیووانی سیمئونه محسوب می‌شوند که چند هفته اخیر روی فرم بوده‌اند. پیش بینی سری آ ایتالیا همیشه سخت بوده، اما همانطور که گفته شد، با توجه به محرومیت هافبک‎های دفاعی میلان که وظیفه پرس سنگین را برعهده داشتند و با علم به اینکه فیورنتینا کلا تیم هجومی به حساب می‎آید، علاقه‎مندان به رقابت‌های سری آ ایتالیا ، این بازی را از دست ندهند. انتظار می‎رود دیداری پرگل را شاهد باشیم.

رقابت‌های سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *