صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری زین الدین زیدان پس از پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو

کنفرانس خبری زین الدین زیدان پس از پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی خارج از خانه برابر سلتاویگو در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

زیدان که نتوانست خریدار مناسبی برای گرت بیل، مهاجم ولزی خود در بازار نقل و انتقالات پیدا کند، بنظر می رسد که در فصل آینده نیز او را در جمع شاگردان خود خواهد داشت. زین الدین زیدان در صحبت های جدید خود چرخش عجیبی در مواضعش نسبت به گرت بیل داشته و بعد از بازی برابر سلتا تایید کرد که بیل جزئی مهم از مجموعه بازیکنانش در فصل پیش رو خواهد بود. بعد از شش فصل حضور در سانتیاگو برنابئو و قهرمانی در چهار جام لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان امسال اخبار زیادی در خصوص جدایی این ستاره ولزی از رئال مادرید به گوش می رسید. چندی پیش بود که زیدان به صراحت از عدم علاقه خود به وینگر ولزی سخن گفت اما تلاش های سران مادرید برای فروش این بازیکن به نتیجه نرسید و خود بیل نیز علاقه چندانی به ترک تیم نداشت تا همچنان در اسپانیا ماندگار شود. با اینکه زیدان صراحتا اعلام کرده بود بیل در برنامه هایش جایی ندارد اما او پیش فصل را همراه کهکشانی ها گذراند و علی رغم شایعات انتقال به چین، در این تیم ماندنی شد.

در بازی برابر سلتاویگو، با توجه به مصدومیت ادن هازاد، بیل در خط حمله در کنار کریم بنزما به کار گرفته شد و خیلی زود همکاری این دو بازیکن اولین گل فصل رئال مادرید را رقم زد. گل های فوق العاده ای از تونی کروس و لوکاس واسکز، برتری رئال را قوت بخشیدند تا رئال در این دیدار خارج از خانه به برتری ۳-۱ دست یابد. بعد از اتمام بازی زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در خصوص وضعیت گرت بیل و شرایط کلی بازی صحبت کرد.

صحبت های زین الدین زیدان پس از پیروزی مقابل سلتاویگو

زین الدین زیدان

گرت بیل در تیم باقی خواهد ماند. ما تنها باید روی داشتن عملکردی خوب در این فصل تمرکز کنیم. مصدومیت هازارد برای ما مایه بدشانسی بود اما ایده هایم در خصوص وضعیت بیل در این بازی به آن مصدومیت ارتباطی نداشت. گرت بیل، خامس رودریگز و تمامی بازیکنان تیم در اینجا هستند تا از این پیراهن دفاع کنند.

رئال مادرید که در فصل گذشته وضعیت اسفباری را تجربه کرد و در رقابت های لالیگا پشت سر بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رتبه سوم قرار گرفت، حالا بنظر می رسد در همین ابتدای کار گامی محکم برای جبران نتایج سال قبل برداشته است. کهکشانی ها در همین هفته اول لالیگا اسپانیا، توانستند سه امتیاز از رقیب سنتی خود پیش بیافتند. بارسلونا جمعه شب در دیدار افتتاحیه لالیگا با یک گل مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. زیدان علی رغم در اختیار نداشتن بازیکنانی چون ادن هازارد و دنی کارواخال در ترکیب اصلی و همچنین ده نفره شدن تیمش در نیمه دوم با اخراج لوکا مودریچ از میدان، از عملکرد شاگردانش راضی است و از اینکه تیمش در بازی اول لیگ امتیاز از دست نداده خوشحال است.

برای بازیکنانم خوشحال هستم. بازی خیلی خوبی را امروز علی رغم یک نیمه اول متزلزل به نمایش گذاشتیم. با وجود ده نفره شدن در نیمه دوم تیم نمایش درخشانی داشت و توانستیم از نتیجه کسب شده دفاع کنیم. از شرایط پیش آمده در بازی امروز راضی هستم. پیشی گرفتن از بارسا در ابتدای فصل؟ ما تنها به شرایط خودمان نگاه می کنیم. مهمترین مسئله گرفتن سه امتیاز در یک زمین سخت بود و از این بابت به بازیکنانم تبریک می گویم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *