صفحه اصلی / عمومی / شالکه-لایپزیگ؛ رانگنیک به دنبال کسب سهمیه اروپایی در مسابقات بوندسلیگا

شالکه-لایپزیگ؛ رانگنیک به دنبال کسب سهمیه اروپایی در مسابقات بوندسلیگا

ad banner

در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، تیم‌های شالکه و لایپزیگ از ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه ۲۵ اسفندماه مصادف با ۱۶ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم فلتینس آرنا با قضاوت گایدو وینکمن روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

شالکه؛ اوضاع وخیم معدن‌چی‌ها در مسابقات بوندسلیگا

باشگاه شالکه در فصل جاری فوتبال آلمان عملکرد نامطلوبی داشته است. این تیم از ۲۵ مسابقه خود ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۴ شکست کسب کرده و با ۲۳ امتیاز جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده است. شکست‌های پیاپی در فصل جاری موجب شده در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل لایپزیگ، میزبان شانس زیادی برای پیروزی نداشته باشد.

مسابقات بوندسلیگا شالکه

به گزارش وبسایت هواسکورد، الساندرو شپف و دنیل کالیجوری جزو مصدومان شالکه هستند که به دیدار مقابل لایپزیگ نخواهند رسید. انتظار می‌رود جفری بروما جای کالیجوری در پست مدافع راست بازی کند. عمر ماسکارل نیز در دیدار قبلی تیمش دچار مصدومیتی جزئی شد و وضعیتش هنوز برای این دیدار دقیقا مشخص نیست. البته سوات سردار محرومیتش به اتمام رسیده و می‌تواند شالکه را در این دیدار همراهی کند.

شالکه اخیرا دومنیکو تدسکو را به دلیل نتایج ضعیف برکنار کرده و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت که میزبان دچار یک شوک شده و شاید با انگیزه‌ای مضاعف پا به این دیدار بگذارد. شالکه خط دفاع ضعیفی دارد. آن‌ها در ۳ دیدار اخیر خود در مسابقات بوندسلیگا حداقل ۳ گل در هر مسابقه دریافت کرده‌اند. علاوه بر این‌که شالکه در ۳ دیدار اخیر خانگی خود نتوانسته پیروز شود، در ۵ دیدار از ۶ دیدار اخیر خود در تمامی مسابقات شکست خورده است که نشان می‌دهد این تیم در وضعیت خوبی نیست.

لایپزیگ؛ شرقی‌ها به دنبال تثبیت جایگاه خود

باشگاه لایپزیگ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد مطلوبی داشته است. این تیم از ۲۵ دیدار خود ۱۳ پیروزی، ۷ تساوی و ۵ شکست داشته و با ۴۶ امتیاز جایگاه سوم سطح اول فوتبال آلمان را به خود اختصاص داده است.

مسابقات بوندسلیگا لایپزیگ

به گزارش وبسایت گل، دایوت اوپامکانو مصدوم اصلی لایپزیگ در این دیدار است. دیگو دمه نیز هنوز وضعیت بازی کردن پیدا نکرده است. آمادو هایدرا و امیل اسمیت رو نیز مصدومیتی جزئی دارند ولی کاملا آماده بازی کردن نیستند و باید دید نظر کادر فنی در خصوص آن‌ها چیست. انتظار می‌رود که بازیکنانی مانند تیمو ورنر، یوسف پولسن، مارسل سابیتزر و کوین کمپل به مانند مسابقات قبل از ابتدا برای لایپزیگ مقابل شالکه بازی کنند.

لایپزیگ در ۴ دیدار اخیر خارج از خانه خود در مسابقات بوندسلیگا پیروز شده است که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت این تیم در خارج از خانه خوب می‌برد. خط دفاعی این تیم نیز خیلی خوب است. در واقع آن‌ها در ۵ دیدار از ۷ مسابقه اخیر خود کلین‌شیت کرده‌اند. لایپزیگ در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط ۱ شکست داشته که نشان می‌دهد تیم آقای رانگنیک سخت شکست می‌خورد. در تقابل‌های اخیر دو تیم نیز در ۵ مسابقه اخیر سهم لایپزیگ ۲ پیروزی و سهم شالکه ۱ پیروزی بوده و ۲ دیدار نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *