صفحه اصلی / عمومی / مبتلا شدن سینیشا میهایلوویچ به سرطان خون؛ مخالفت بولونیا با استعفا

مبتلا شدن سینیشا میهایلوویچ به سرطان خون؛ مخالفت بولونیا با استعفا

ad banner

سینیشا میهایلوویچ سرمربی فعلی تیم بولونیا به دلیل ابتلا به سرطان خون از کارش استعفا کرد ولی مدیران این تیم معتقد هستند او می تواند سرمربی این تیم باقی بماند.

او که به تازگی قرار داد خود را تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه تمدید کرده بود، در اردوی پیش فصل نتوانست تیم اش را همراهی کند و در ابتدا دلیل غیبت وی سرماخوردگی اعلام شد ولی بعد از چند روز این خبر شوکه کننده فوتبال دوستان را ناراحت کرد و در غم و اندوه فرو برد. چرا که شاید آخر مسیر این سرمربی ۵۰ ساله به این زودی به اتمام برسد. این خبرها را نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت منتشر و خود او نیز استعفای خود را اعلام کرد ولی باشگاه بولونیا حمایت همه جانبه اش را از این سرمربی اعلام کرد و گفت:

باشگاه بولونیا حمایت همه جانبه خود را از او اعلام می کند و دلیلی ندارد که او با سرطان خون خانه نشین شود و باشگاه را ترک کند. او می خواهد با این بیماری بجنگد و ما همه نیز از او حمایت می کنیم.

هم چنین پروفسور جیانی نانی، دکتر باشگاه بولونیا در این خصوص مصاحبه کرد و گفت:

سینیشا میهایلوویچ در مورد سرطان خون صحبت می کند و شاید از ۲۰ سال پیش ما نمی توانستیم حتی در این باره فکر کنیم چه برسد بخواهیم با آن بجنگیم. ولی جای نگرانی نیست. ما می توانیم با استفاده از تکنولوژی راه درمان وی را فراهم کنیم و حداقل تلاشمان را برای خوب شدن او انجام دهیم. ولی او برای بهتر شدن می تواند با کارش در تیم نیز ادامه دهد و کنار بازیکنان بماند، آن ها را تمرین دهد و به استقبال بازی ها برود. درست است که شاید او در مقاطعی نتواند تیم را همراهی کند و باید برای درمانش به بیمارستان برود ولی ما معتقد هستیم می شود جران را کنترل کرد. درمان او از هفته آینده شروع می شود اما مراحل درمان سرطان خون طی سال های گذشته بسیار پیشرفت و تغییر کرده است و امید می رود که تاثیر مثبتی نیز داشته باشد. این بیماری از آن دسته بیماری هاست که می توان با آن مبارزه کرد و شکست اش داد. همان طوری هم که مشاهده شد حتی در بدن وی نیز هنوز علائمی یافت نشده است و این نشانه بسیار خوبی است. نمی توانم به شما بگویم که روند درمان چند سال طول می کشد یا تاکجا پیش خواهد رفت فقط این را می دانیم که در بیماری سرطان باید بتوانی مقاوت کافی برای روبه رو شدن با این بیماری را داشته باشی و قدرت ذهن و روح ات را تقویت کنی. من سال هاست او را می شناسم و همواره از او به عنوان فردی فوق العاده قوی یاد می کنم. امید دارم که او درمان خواهد شد.

مبارزه سینیشا میهایلوویچ با سرطان خون با حمایت بولونیا

مبارزه سینیشا میهایلوویچ با سرطان خون با حمایت بولونیا
سرمربی تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی، برای وی یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

دوست دارم بعد از این که این سرطان را شکست دادی با هم به موج سواری برویم. من به توانایی تو ایمان دارم و مطمئن هستم برای مبارزه با آن نمی ترسی.

کاپیتان بولونیا نیز بلریم ژمایلی برای او نوشت:

ما جزوی از خانواده مربی هستیم و او به خاطر ما هم که شده این نبرد را خواهد برد. ما در این مدت چیزهای زیادی را از او یاد گرفتیم که هیچ کسی به ما یاد نداده بود. ما همواره از او چهره قوی و جان سخت در ذهن داریم. او قدرتمندانه با این بیماری می جنگد و ما بی صبرانه برای بازگشت او منتظر هستیم.

در خصوص سینیشا میهایلوویچ مختصری بدانید:
او متولد ۲۰ فوریه ۱۹۶۹ در ووکوار، یوگسلاوی صربستان است و فوتبال خود را از تیم براوو آغاز کرد و بعد از آن سابقه بازی در تیم های وویوودینا، ستاره سرخ بلگراد، رم، سمپدرویا، لاتزیو و اینتر میلان را به ترتیب در سال های ۱۹۸۶–۱۹۸۸ ۱۹۸۸–۱۹۹۰ ۱۹۹۰–۱۹۹۲ ۱۹۹۲–۱۹۹۴ ۱۹۹۴–۱۹۹۸ ۱۹۹۸–۲۰۰۴ ۲۰۰۴–۲۰۰۶ را در کارنامه دوران فوتبال حرفه ای خود دارد. هم چنین او در تیم ملی کشورش از سال ۱۹۹۱-۲۰۰۳ به میدان رفت. دوران سرمربی گری خود را از دستیار بودن در تیم اینتر ایتالیا در سال ۲۰۰۶ لغایت ۲۰۰۸ شروع کرد. بعد از آن به مدت یک سال برای اولین بار روی نیمکت بولونیا نشست. در سال ۲۰۰۹ نیز باز هم به مدت یک فصل به تیم کاتانیا رفت و پس از آن یک سال دیگر را در فیورنتینا سپری کرد. او در سال ۲۰۱۲ به مدت یک سال سرمربی تیم ملی صربستان شد و در سال ۲۰۱۳ به مدت دو سال سرمربی گری سمپدوریا را بر عهده گرفت. در سال ۲۰۱۵ به تیم میلان رفت و یک سال در آن جا ماند. در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۸ با تیم تورینو قرار داد بست وسرمربی این تیم شد. در سال ۲۰۱۸ سرمربی اسپورتینگ شد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ مجددا بعد از ده سال به تیم بولونیا بازگشت و تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد امضا کرد که بعد از آن این خبر اعلام گردید.

میهایلوویچ نیز در کنفرانس خبری بعد از اعلام این خبر حاضر شد و به خبرنگاران گفت:

هنگامی که جواب آزمایشات ام آمد و من متوجه این جریان شدم ضربه بزرگی به جانم برخورد کرد. فقط گریه می کردم و نمی توانستم حرفی بزنم. در آن زمان تمام زندگی ام از مقابل چشمانم عبور کرد. ولی بعد از گذشت چند ساعت متوجه شدم که اگر گربه کردم مسئله ای نیست و نباید بترسم و باید بتوانم با آن بیماری که همیشه به آن احترام گذاشتم مبارزه کنم چون من عادت به تسلیم شدن ندارم. من نمی توانم منتظر بمانم تا به بیمارستان بروم و مبارزه را شروع کنم، به بازیکنانم نیز همین موضوع را گفتم. من به آنها توضیح دادم که ما باید حمله کنیم و به پیروزی برسیم. اگر مجبور شویم دفاع کنیم، مغلوب خواهیم شد. من باید از تاکتیک هایم در این نبرد استفاده کنم و بدون تردید در این نبرد پیروز خواهم شد. من به خاطر خانواده ام، فرزندانم و همه کسانی که من را دوست دارند پیروز خواهم شد من این قول را به همگان داده ام و امید دارم که موفق می شوم.

افراد زیادی به من پیام دادند و جویای حالم شدند. از همین جا از آن ها بسیار تشکر می کنم که به یادم بودند و عذر می خواهی می کنم که نتوانستم جواب آن ها را بدهم زیرا من باید ابتدا خودم را آماده کنم تا جنگیدن را شروع کنم و در شرایطی نبودم که بخواهم پذیرای همه چیز باشم. از همه آن هایی که به یادم هستند ممنونم. از نکات مهمی که دوست دارم بگویم این است که دوست ندارم اگر کسی به دیدنم می آید برایم اظهار تاسف کند و برایم ناراحتی انجام دهد. زیرا من همیشه در ذهن افراد به این صورت بودم که به خاطر این که قوی هستم هیچ وقت مریض نمی شوم زیرا من همیشه سخت می جنگم و تمرین می کنم. من در روز ۲۸ فوریه آزمایشاتی انجام دادم و همه چیز طبیعی بود. من تا ماه می هر روز آزمایش می دادم، همه جا سفر کردم، فوتبال هم بازی می کردم ولی تا حدودی احساس خستگی داشتم اما دردی حس نمی کردم و همه چیز طبیعی بود. به خاطر این که پدرم هم از این همین عارضه رنج می برد من دائما آزمایش می دادم تا مرتب حواسم به حال و روزم باشد. هیچ وقت فکر نکنید که ممکن است این اتفاق فقط برای بقیه اتفاق بیفتد. وقتی شما حس کنید که این اتفاق برای شما نمی افتد ولی جواب آزمایش چیز دیگری را بگوید آن موقع ضربه سهمگینی بر روحتان وارد خواهد شد. امید دارم که بتوانم با این بیماری بجنگم و بعد از آن با شما صحبت کنم و از دورانی که گذشت و چگونه برنده شدنم به شما بگویم. من همیشه عادت دارم برای چیز هایی که دوست دارم بجنگم و هیچ کس چیزی را به من هدیه نداده است و هر چیزی که به دست آوردم با تلاش، کوشش و مبارزه خودم بوده است. امیدوارم بتوانم با این مریضی نیز به همین صورت مقابله کنم. باز هم از تمام کسانی که به یادم من بودند و برای دیدنم آمدند، پیام دادند و من را حمایت کردند کمال تشکر را دارم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *