صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی سری آ ایتالیا ؛ تیم پارما – تیم ناپولی

پیش بینی سری آ ایتالیا ؛ تیم پارما – تیم ناپولی

ad banner

در چارچوب هفته‌ی بیست‌وپنجم مسابقات سری آ ایتالیا، ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۵ اسفند ماه تیم پارما در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی انیو تاردینی میزبان تیم ناپولی قدرتمند است. با نزدیک شدن به پایان فصل، پیش بینی سری آ ایتالیا هیجان بیشتری پیدا می‌کند. تیم پارما که ترس از سقوط ندارد و تیم ناپولی که امید چندانی به قهرمانی ندارد شاید به‌نظر برسد انگیزه‌ی چندانی برای این بازی نداشته باشند ولی حفظ اعتبار و حیثیت برای آنها چیز کمی نیست. تیم پارمای میزبان دچار افت عملکرد شده و دیگر نشانی از تیم زهردار و غول‌کش اوایل فصل ندارد و با ۲ باخت متوالی مقابل اینتر و کالیاری وارد میدان خواهد شد. تیم ناپولی هم اوضاع درخشانی ندارد و از ۴ بازی اخیر ۳ بار مساوی کرده است. این تیم در بازی آخر خود مقابل تورینو به تساوی ۰-۰ رسید و در ۱۵ سال اخیر برای سومین بار بود که این تیم در یک بازی بیش از ۲۵ شوت به دروازه‌ی حریف روانه می‌کند و هیچ‌یک گل نمی‌شوند. به‌نظر می‌رسد تیم ناپولی در عملکرد هجومی و تمرکز مهاجمان خود دچار مشکل شده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

 تیم پارما؛ افت در روند امتیازگیری

تیم پارما فصل را رضایتبخش آغاز کرد و با توجه به خریدهای هوشمندانه‌ی تابستانی و بازی هجومی توانسته بود چشم‌ها را به خود خیره کند و حتی موفق شد اینتر را در جوزپه مه‌آتزا شکست دهد. حضور ژروینیو، برونو آلوز و روبرتو اینگلزه، استانداردهای این تیم تازه صعود کرده را افزایش داد. تیم پارما در هفته‌ی چهاردهم سری آ ایتالیا با ۲۰ امتیاز در رده‌ی ۶ جدول قرار داشت (متوسط ۱.۴ امتیاز در هر بازی) ولی حالا در ۱۰ بازی اخیر متوسط ۰.۹ امتیاز در هر بازی کسب کرده و در مجموع با ۲۹ امتیاز از ۲۴ بازی در رده‌ی ۱۲ جدول رده‌بندی قرار دارد. در ۶ هفته‌ی اخیر، تیم پارما ۴ امتیاز گرفته و بدترین عملکرد بین تیم‌های لیگ را داشته است. این تیم در ۳ بازی خانگی اخیر خود بازنده بوده و ۲ تای قبل از آن را نیز مساوی کرده بود. پارما در این بازی مصدوم مهمی ندارد.

پیش بینی سری آ ایتالیا ناپولی

تیم ناپولی؛ بازهم قناعت به نایب قهرمانی

حتی کارلو آنچلوتی هم با حضور خود در ناپولی نتوانست یوونتوس را از صدر به زیر بکشد. تیم ناپولی هم اکنون با کسب ۵۳ امتیاز و فاصله‌ی ۱۳ امتیازی با صدر در رده‌ی ۲ لیگ ایتالیا قرار دارد. نکته‌ی نگران‌کننده آن است که ناپولی به‌لحاظ امتیازگیری دچار افت شده و شاید اینتر در هفته‌های بعد برای این تیم دردسرساز شود. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳ برد و ۳ تساوی کسب کرده و جالب آن‌که هر ۳ تساوی‌ها ۰-۰ بوده است. پارتنوپی در موقعیت‌سازی همچنان خوب عمل می‌کند ولی در استفاده از آنها ضعیف نشان می‌دهند. احتمالاً برخلاف بازی با تورینو دریس مرتنز به‌جای آرکادیوژ میلیک از ابتدا در بازی قرار بگیرد. تنها غایبان مهم آنچلوتی، رائول آلبیول و ماریو روی هستند. ضمناً فرصت ناپولی برای استراحت برای این بازی تنها ۳ روز است چراکه باید پیش از آن در لیگ اروپا به میدان بروند.

پیش بینی سری آ ایتالیا

تجربه‌ی پیش بینی سری آ ایتالیا نشان داده این بازی بسیار نزدیک خواهد بود. از آنجا که آخرین بازی‌های رودرروی این دو تیم مربوط به زمانی است که پارما کلاْ با تیم کنونی فرق داشت توجه به بازی‌های رودررو کمک چندانی نخواهد کرد ولی با مراجعه به این لینک می‌توانید نتایج آن بازی‌ها را ببینید. در بازی رفت دو تیم ناپولی توانست در خانه پارما را ۰-۳ شکست دهد (آمار این بازی).

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *