صفحه اصلی / عمومی / مارتین اودگارد: رویایم بازی کردن دوباره برای رئال مادرید است

مارتین اودگارد: رویایم بازی کردن دوباره برای رئال مادرید است

ad banner

مارتین اودگارد هافبک نروژی تیم رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی در رئال سوسیه داد توپ می زند، علی رغم شایعاتی که در خصوص پیوستنش به لیگ برتر انگلیس وجود دارد تنها خواسته خود را بازگشت به سانتیاگو برنابئو در سال ۲۰۲۱ می داند.

علی رغم اینکه شایعات فراوانی در خصوص علاقه مندی باشگاه های بزرگ لیگ برتر انگلیس همچون منچستر یونایتد، آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی به این بازیکن حال حاضر رئال سوسیه داد وجود دارد،‌ خود مارتین اوگارد آینده فوتبالی اش را در رئال مادرید می بیند.این هافبک نروژی که در سن ۱۵ سالگی خود را به اهالی دنیای فوتبال معرفی کرد تا ماه دسامبر پیش رو هنوز ۲۰ ساله خواهد بود و به این علت آینده بزرگی پیش روی خود خواهد داشت.

سران باشگاه رئال مادرید استعداد او را در سن ۱۶ سالگی کشف کرده و در سال ۲۰۱۵ با او قراردادی تا سال ۲۰۲۲ امضا کردند. مارتین اودگارد تصمیم دارد تا به این توافق احترام گذاشته و در آینده نزدیک منتظر فرصت های پیش رو بماند. توافق او با باشگاه حال حاضر خود، رئال سوسیه داد تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد اگرچه ایده او بازگشت به پایتخت اسپانیا و تیم رئال مادرید خواهد بود و مقاصدی چون رفتن به انگلستان یا کشور های دیگر را نمی پسندد.

صحبت های مارتین اودگارد در خصوص آینده فوتبالی خود

مارتین اودگارد
مارتین اودگارد در دوران حضور خود در رئال مادرید

قصد من این است که دو سال آینده را در رئال سوسیه داد بمانم زیرا فکر می کنم که بودن برای من بسیار مهم است. اکنون دو فصل پیاپی است که در حال عوض کردن تیم هستم و فکر می کنم که کمی ثبات برایم خوب باشد بنابراین قصد ادامه دادن در سوسیه داد را دارم. اینجا باشگاه بزرگی است و امیدوارم که با کمک هم تیمی هایم بتوانیم فصل آینده در رقابت های اروپایی حضور داشته باشیم.

واضح است که دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم اما هنوز جوان هستم و فرصت بازی برایمان در آینده ایجاد خواهد شد. در حال حاضر از بودن در اینجا خوشحالم. دو سال را اینجا خواهم بود و بعد از آن خواهیم دید چه می شود. رئال مادرید همیشه با بازیکنان خوب قرارداد امضا می کند و این مسئله مهمی برای باشگاه است. آن ها همیشه خواهان این هستند که بهترین باشگاه دنیا باشند و این طبیعی است.

رویای این را دارم که بتوانم به بهترین ورژن خودم تبدیل شوم. شما هرگز نمی دانید که در آینده فوتبال تان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما رویای من و چیزی که برای آن امیدوار هستم این است که بتوانم روزی برای رئال مادرید بازی کنم.

مارتین اودگارد در سال ۲۰۱۵ بود که با مبلغ ۳ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. این پدیده جوان خوشحالی خود را بابت کم هزینه بودن خرید خود و نداشتن برچسب گران قیمت بودن ابراز کرد.

خوشحال هستم که رئال مادرید برای انتقال من ارقامی به اندازه بازار این روزها پرداخت نکرد. برای من، نقل و انتقالات امروزه دیوانه وار به حساب می آیند. فکر نمی کنم که ارزش چنین مبالغی را داشته باشم. حتی ۳ میلیون یورویی که برای من پرداخت شد هم مبلغ بسیار زیادی به نظر می رسید! هزینه کردن ۳ میلیون یورو در آن زمان برایم عجیب بود و حالا بازار روز به روز ارقام عجیب تری را به خود می بیند. صادقانه بگویم، چنین چیزی را دوست ندارم.

مارتین اودگارد در حال حاضر تمرکز اصلی خود را تنها روی فوتبال و اتفاقات داخل زمین مسابقه گذاشته است در حالی که در فصل جاری در ترکیب رئال سوسیه داد عملکرد درخشانی از خود ارائه کرده است. در ۷ بازی ابتدایی رقابت های لالیگا اسپانیا، اودگارد تاکنون آمار دو گل و دو پاس گل را به نام خود ثبت کرده و در مجموع ۲۳ موقعیت گلزنی برای همبازیان خود ایجاد کرده است. فصل گذشته در لیگ هلند اودگارد عملکرد فوق العاده ای در ترکیب ویتسه داشت و ۱۱ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند.

بودن در اینجا برایم بهتر خواهد بود زیرا به بازی کردن در لالیگا و یاد گرفتن زبان اسپانیایی عادت می کنم و این قدمی طبیعی در این راه است. تیم های زیادی بعد از پایان فصل گذشته مایل به همکاری با من بودند اما برای من مهم بود که این حس را از طرف مقابل بگیرم که باشگاه مورد نظر واقعا من را بخواهد و برای بازی کردن در آنجا مناسب باشم. چنین مسائلی برای من مهم تر از این است که آن باشگاه به عنوان مثال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد یا خیر.

حضور در اینجا برایم الهام بخش بوده است . فکر می کنم که حضور در پروژه تیم برایم بی نقص است. کاملا درک کردم که سوسیه داد واقعا خواهان من بوده و همچنین سیستمی که سرمربی تیم با آن بازی می کند کاملا مناسب نحوه بازی من است. خوشحالم که تصمیم درستی گرفتم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *