صفحه اصلی / عمومی / مائوریسیو پوچتینو : بازیکنی که بهتر بازی کند،در ترکیب تاتنهام قرار می گیرد

مائوریسیو پوچتینو : بازیکنی که بهتر بازی کند،در ترکیب تاتنهام قرار می گیرد

ad banner

تیم های فوتبال تاتنهام و نیوکاسل امروز در هفته سوم لیگ جزیره ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف یکدیگر می روند و مائوریسیو پوچتینو سرمربی اسپرز در کنفرانس خبری قبل از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اندیشه های جدید مائوریسیو پوچتینو باعث موفقیت تاتنهام خواهد شد؟!

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم تاتنهام استادیوم تاتنهام از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز می شود و قضاوت این بازی را مایک دین بر عهده دارد.
لازم به ذکر است تیم تاتنهام از دو بازی قبلی خود با یک پیروزی و یک تساوی 4 امتیاز کسب کرده و در رتبه ششم جدول قرار دارد و تیم نیوکاسل نیز با دو باخت و صفر امتیاز در رده نوزدهم جدول جای دارد.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

شرایط تیم برای بازی با نیوکاسل چگونه است؟

در حال حاضر شرایط خوبی داریم ولی برخی بازیکنان نیاز به تمرین بیشتری دارند که من ترجیح می دهم فعلا این نفرات را کنار بگذارم و افراد لایق تری را در ترکیب قرار دهم ولی این سیستم با توجه به عملکرد و سیستم بازیکنان می تواند تغییر کند و مائوریسیو پوچتینو همواره آماده پذیرش بازیکنان جدید که پیشرفت کرده اند می باشد. بیشتر هم در تمرینات متوجه می شوم که در حال حاضر شرایط چگونه است و ترجیح می دهم با گذشت چند جلسه تمرینی تصمیمات را اتخاذ کنم.

مائوریسیو پوچتینو و تاتنهام
شرایط فرتونگن به چه صورت است؟

من همواره تصمیماتی را اتخاذ می کنم که به نفع تیم است. زیرا همواره دوست دارم بازیکنانی به میدان بروند که شرایط خوبی دارند و بهتر از بقیه هستند. اگر کسی را در ترکیب نمی گذارم بدانید قطعا فرد بهتری را برای جایگزینی در نظر دارم.

شرایط سلسو؟

این بازیکن از آن جایی که در کوپا آمریکا حضور داشته بعد از آن به تعطیلات رفت و نتوانست به ما در اروی پیش فصل ملحق شود و به همین خاطر با شرایط ایده آلش فاصله زیادی را دارد زیرا تمرین نکرده و بعد از یک هفته بدون تمرین پیش ما بازگشته است. انتظار زیادی از او نخواهیم داشت و نمی‌خواهیم مسئولیتی روی دوش او بگذاریم که نتواند از پس آن بر بیاید قصد ما این است که او بتواند رشد داشته باشد و پس از مدتی خود را با شرایط تیم و دیگر بازیکنا تطبیق دهد. نه فقط در خصوص او در مورد همه بازیکنان شرایط یادگیری و تمرینات به همین صورت است.

حضور دله آلی در ترکیب؟

او نیز باید تمرینات بیشتری حداقل چند جلسه انجام دهد و تست های لازم از او گرفته شود تا در خصوص او تصمیم گیری کنیم.

ترک باشگاه توسط وانیاما؟

راستش را بخواهید در مورد او چیزی نمی دانم و نمی دانم ماجرا برای او از چه قرار است یا چطور پیش می رود ولی در فوتبال از این موارد پیش می اید فقط کافی است شرایط را با آن چه داری تطبیق دهی زیرا فوتبال بازی هر لحظه است و شما باید با توجه به شرایط ات در لحظه تصمیم بگیری.

نظرتان در خصوص شرایط وانیاما؟

من همواره به عملکرد و شرایط بازیکنان اهمیت می دهم و اگر کسی بهتر از کس دیگر عمل کند قطعا او را جایگزین خواهم کرد. نه در خصوص این بازیکن که او را کنار گذاشتم بلکه در خصوص همه بازیکنا صحبت می کنم. وانیاما هم مصدومیت داشته است و لازم است بتواند به شرایط خوبش باز گردد. در حال حاضر بازیکنان خوب برای جایگزینی او داریم و این کار را برای او مشکل می کند. بهرحال باید به هر قضیه زمان داد تا حقیقتش مشخص گردد. ویکتور هم همانند بازیکنان دیگرم اهمیت دارند و ترجیح می دهم با توجه به عملکرد او در گذر زمان تصمیم گیری کنم.

34 4
شرایط سون هیونگ مین به چه صورت است؟

او نیز در حال حاضر شرایط خوبی را دارد و هر روز در حال پیشرفت کردن است. فکر می‌کنم واقعا سخت تمرین می‌کند تا آماده شود و در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند. خوشحالیم چند هفته پایانی عملکردی غیرقابل باور داشت و برای تمرین کردن در دسترس بود و در هرتمرینی رقابت پذیری بالایی داشت و امیدوارم درحال حاضر به تیم کمک کند. فرصت مناسبی برای آماده شدن داشت. فصل گذشته برایش واقعا پیچیده و دشوار بود و در این شرایط باید مثبت اندیش باشیم و به او کمک کنیم تا به فرم خوب خود برگردد و به تیم کمک کند ولی گاهی اوقات اولویت تعطیلات است و این درمورد وی بسیار واضح بود چرا که برای دو بازی محروم بود و برنامه این بود با تمرینات با کیفیت او را برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف آماده کنیم. او می تواند مهره خوب و تاثیر گذاری برای ما باشد.

نظر مائوریسیو پوچتینو در خصوص سو استفاده برخی مردم در توییتر؟

من زیاد در این زمینه ها تخصص ندارم و نمی دانم جریان به چه صورت دنبال می شود ولی می دانم که در حال نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ هستیم و شرایط واقعا به هم ریخته است. درست است که قضیه آمازون اهمیت زیادی دارد ولی مردمی که کنار شما زندگی می کنند هم اهمیت دارند و باید به آن ها نیز توجه کرد. اگر این کار را انجام دهیم دنیا جای بهتری برای زندگی کردن خواهد شد. در دور و بر همه ما مردم کودنی که از توئیتر برای پنهان شدن پشت چیزی استفاده می‌کنند حضور دارند و واقعا نمی توان با آن ها کنار آمد. من به شخصه آدمی هستم که اگر مشاهده کنم که می توانم برای این قضیه کاری کنم قطعا تا آخرین لحظه تمام تلاشم را خواهم کرد.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی امروز تیم های تاتنهام و نیوکاسل رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *