صفحه اصلی / عمومی / سری آ ایتالیا : پیش بازی آ اس رم-اینترمیلان

سری آ ایتالیا : پیش بازی آ اس رم-اینترمیلان

ad banner

سری آ ایتالیا : پیش بازی آ اس رم-اینترمیلان؛ گرگ‌های زخمی در پی جبران روزهای بد

در چارچوب هفته چهاردهم سری آ، تیم‌های آ اس رم و اینترمیلان از ساعت ۲۳:۰۰ یکشنبه، یازدهم آذرماه در استادیوم المپیک رم با قضاوت جانلوکا روکی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

آ اس رم؛ دی فرانچسکو و برآورده نکردن انتظارات

باشگاه رم در فصل جاری سری آ ایتالیا عملکردی سینوسی داشته و در حال حاضر در رده هفتم قرار گرفته است. جالوروسی فصل را بسیار بد شروع کرد به طوری که آن‎‎ها از اواخر ماه آگوست تا اواخر ماه سپتامبر در شش مسابقه رسمی خود پیروز نشدند. این تیم پس از این برهه سخت چند پیروزی متوالی کسب کرد ولی مجددا روند سینوسی به خود گرفت. در خصوص روند سینوسی آن‎ها می‏توان گفت که این تیم در شش دیدار اخیر خود در سری آ ایتالیا ، ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست داشته است.

به نقل از وبسایت هواسکورد، رم چهار بازیکن کلیدی خود یعنی استفان الشراوی، ادین ژکو، لورنزو پیگرینی و دنیله ده روسی را در اختیار نخواهد داشت. همچنین وضعیت وضعیت خاویر پاستوره و دیگو پروتی نیز برای این مسابقه در هاله‎ای از ابهام قرار دارد. بنابراین انتظار می‏رود پاتریک شیک، نیکولو زانیولو، کریستانته و چنگیز اوندر در ترکیب اصلی جالوروسی برای این دیدار حساس قرار گیرند.

شاگردان دی فرانچسکو در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۳ مسابقه در رده هفتم سری آ قرار گرفته است. پیروزی آن‎ها در این دیدار خانگی می‎تواند باعث صعود دو الی سه پله‎ای آن‏ها در جدول شود. رم در ۵ دیدار از ۶ دیدار اخیر خانگی خود در سری آ حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

سری آ ایتالیا

اینترمیلان: تلاش برای فاصله نگرفتن از بالای جدول

اینترمیلان در فصل جاری مسابقات اروپایی عملکردی قابل قبول داشته است. نراتزوری تنها سه شکست در ۱۳ مسابقه خود در سری آ داشته و این نشان‎دهنده پیشرفت این تیم به همراه اسپالتی نسبت به فصول اخیر است. در حال حاضر با وجود شکست مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم روحیه‎ی خوبی داشته و می‎داند که شکست در این دیدار باعث افزایش فاصله‎ی آن‎ها با ناپولی و یوونتوس خواهد شد؛ بنابراین اسپالتی نمی‎خواهد امتیازات حساس این دیدار خارج از خانه را از دست دهد.

دالبرت، بازیکن اینتر قطعا به این دیدار نخواهد رسید. از اردوی نراتزوری همچنین خبر می‎رسد که وضعیت ناینگولان که در دیدار تیمش مقابل تاتنهام مصدوم شد، خوب نبوده و این دیدار را از دست خواهد داد. وضعیت ورسالیکو نیز مشخص نیست و احتمالا دی آمبروزیو جای وی را پر خواهد کرد.

اینتر در حال حاضر با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۳ مسابقه در جایگاه سوم سری آ ایتالیا قرار گرفته است. پیروزی در این دیدار می‎تواند آن‏ها را به ناپولی نزدیک‏‎‎تر کند ولی شکست ممکن است موجب نزدیک شدن لاتزیوی چهارم جدول به آن‏ها گردد. گفتنی است که اینتر در ۹ مسابقه اخیر خود در سری آ، ۸ پیروزی کسب کرده است. همچنین لازم به ذکر است که هر دو تیم در ۵ تقابل اخیر خود گلزنی کرده‎اند.

سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقه آ اس رم-اینترمیلان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *