صفحه اصلی / عمومی / لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر چین

لیگ ملت های والیبال ؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر چین

ad banner

روز گذشته تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف چین میزبان رفت که در موفق شد این کشور را با اقتدار شکست دهد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال

پیروزی دوم تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال برابر چین

چینی ها بازی را ابتدا بهتر آغاز کردند و چند امتیاز جلو افتادند، اما اختلاف را بازیکنان ایران خیلی زود کم کردند تا در پایان وقت استراحت اول بازی ۸ بر ۶ به سود چین شود. در ادامه بازیکنان کشورمان به خوبی بازی را در دست گرفتند و از حریف پیش افتادند تا در پایان وقت استراحت دوم، بازی ۱۶ بر ۱۲ به سود کشورمان تمام شود. بازیکنان کشورمان روند خوب خود را ادامه دادند تا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند.

ست دوم را والیبالیست های ایران به خوبی آغاز کردند و چند امتیاز پیش افتادند. در ادامه چینی ها کمی فاصله را کم کردند تا در پایان وقت استراحت اول نتیجه ۸ بر ۵ به سود کشورمان شود. در ادامه بازیکنان کشورمان عملکرد بسیار خوبی داشتند و با سرویس های خوب خود اختلاف امتیاز را زیاد کردند تا نتیجه ۲۱ بر ۱۴ شود. چینی ها چند امتیاز پیاپی گرفتند تا خود را به ایران نزدیک کنند، اما در نهایت بازیکنان ایران قدرت خود را نشان دادند تا بازی در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ تمام شود و ایران در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتد.

لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران امیر غفور

ست سوم بازی را چینی ها کمی بهتر آغاز کردند تا در پایان وقت استراحت اول نتیجه بازی ۸ بر ۶ به سود آن ها شود. در ادامه بازیکنان کشورمان اختلاف را کم کردند و در نهایت توانستند با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ در پایان وقت استراحت دوم پیروز شوند. در ادامه بازیکنان مان اختلاف را کمی بیشتر کردند و روند خود را حفظ کردند تا ۲۵ بر ۲۱ این ست را هم پیروز شوند و در نهایت تیم ملی والیبال ایران با اقتدار در این دیدار ۳ بر ۰ چین را شکست داد تا دومین پیروزی خود را در لیگ ملت های والیبال کسب کند.

امیر غفور در این دیدار هم عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۱۹ امتیاز برای کشورمان کسب کند. کشورمان امروز در دیدار سوم خود به مصاف آلمان خواهد رفت و در صورتی که این کشور را شکست دهد به سومین پیروزی پیاپی خود در مسابقات مهم دست پیدا خواهد کرد و می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

ایگو کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار با چین در لیگ ملت های والیبال در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران گفت:

از حمایت هواداران و تلاش بازیکنان مان تشکر می کنم. تلاش کردیم که امتیاز به امتیاز این دیدار را کنترل کنیم. اشتباهات ما در سرویس ها و کار های تیم به دلیل نداشتن بازی های تدارکاتی بود. خوشحالم که با نتایج خوبی مسابقات را آغاز کردیم. بازی بزرگی مقابل آلمان خواهیم داشت. تیم ها در بازی شرایط مختلفی دارند و نمی توان با یک بازی شرایط آن ها را ارزیابی کرد. چین در حال پیشرفت است و خوبی بازی می کند.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ملت های والیبال

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *