صفحه اصلی / عمومی / نگاهی به نیاز های منچستر یونایتد در نقل و انتقالات ژانویه

نگاهی به نیاز های منچستر یونایتد در نقل و انتقالات ژانویه

ad banner

شیاطین سرخ در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی داشته اما با توجه به نتایج عجیب در جدول لیگ برتر انگلیس به دنبال کسب جایگاه چهارم و رسیدن به لیگ قهرمانان خواهد بود. انتظار می رود که چند خرید زمستانی از سوی منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات ژانویه را شاهد باشیم.

تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشر در تابستانی که گذشت، بازار نقل و انتقالاتی نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت اما با گذشت زمان و روند تیم سولسشر در فصل جاری، به نظر می رسد که یونایتد همچنان کار زیادی برای بهبود بازیکنان خود در پست های مختلف دارد.

نفراتی نظیر آرون فن بیساکا، دنیل جیمز و هری مگوایر با پیوستن به من یونایتد توانسته اند تماشاگران حاضر در اولدترافورد را تحت تاثیر بازی های خوب قرار بدهند اما چیزی که در تیم سولسشر واضح است، کمبود خلاقیت در خط میانی است که به وضوح در بازی این تیم دیده می شود. انتظار می رود در این ژانویه جاری،‌ شاهد فعالیت سران یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی باشیم.

نگاهی به خرید های احتمالی منچستر یونایتد در ژانویه

اوله گونار سولسشر در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده که تمامی تصمیمات فنی باشگاه با نظر او گرفته خواهد شد و احتمالا پیوستن بسیاری از بازیکنان مورد علاقه هواداران به تیم از همین حالا منتفی می باشد. سولسشر در صحبت های اخیر خود گفته بود: ” من همیشه حرف آخر را می زنم. هیچ بازیکنی بدون اجازه من به باشگاه اضافه نمی شود. مشخصا همیشه باید چنین وضعیتی برقرار باشد اگرچه امضای قرارداد با بازیکنان باشگاه های دیگر به فعالیت برخی دیگر از سران باشگاه نیز بستگی دارد. من با مدیر برنامه های بازیکنان مورد نظر صحبت نمی کنم زیرا کاری با مسائل مالی مربوطه ندارم اما تصمیم نهایی که چه کسی به منچستر یونایتد بپیوندد، همواره با من است. ”

این صحبت ها نشان دهنده این امر است که چرا بازیکنانی نظیر کریستین اریکسن و پائولو دیبالا در تابستان گذشته به جمع بازیکنان یونایتد اضافه نشدند و به نظر می رسد سولسشر با قرمزپوش شدن این دو مخالف بوده است. پیش از اعلام رسمی خبر پیوستن ارلینگ هالند به بروسیا دورتموند نیز اخبار زیادی در خصوص علاقه یونایتد به این مهاجم نروژی شنیده می شد اما با توجه به مدیر برنامه های سختگیر این بازیکن یعنی مینو رایولا، حضور این بازیکن در انگلیس منتفی شد. به نظر می رسد سابقه همکاری با رایولا در مورد پل پوگبا، سران یونایتد را در ادامه همکاری با این مدیر برنامه دچار تردید کرده است.

با درخشش قابل توجه میسن گرینوود در این فصل، یونایتد احتمالا خلا زیادی در خط حمله خود احساس نخواهد کرد اما شاید به یک وینگر تهاجمی در خط حمله نیاز باشد. یونایتد می تواند در ژانویه با امضای قرارداد با جیدون سانچو، پدیده تیم بروسیا دورتموند، چلسی را در راه جذب این بازیکن شکست دهد. اما به نظر می رسد که باشگاه لندنی شانس بیشتری برای خدمت گرفتن این وینگر انگلیسی خواهد داشت.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که احتمال پیوستن گدسون فرناندز از بنفیکا به منچستر نیز متحمل خواهد بود و باشگاه پرتغالی نیز راضی به هرگونه انتقال قرضی یا دائمی خواهد بود. احتمالا فرناندز یکی از اهدافی بود که سران یونایتد در صورت رضایت سولسشر،‌ می توانند او را به راحتی به تیم اضافه کنند. ماریو مانژوکیچ نیز یکی از مهاجمانی بود که در ادامه فصل می توانست عصای دست تیم سولسشر در خط حمله باشد اما بازیکن کروات با پیوستن به الدحیل قطر به این شایعات پایان داد تا خط حمله شیاطین سرخ همچنان با آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد ادامه بدهد. رائول خیمنز، مهاجم تیم ولورهمپتون نیز یکی از نفراتیست که در ماه اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستن او به یونایتد کار شده است. با رفتن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز به اینتر و همچنین عدم توافق با گزینه هایی نظیر هالند و مانژوکیچ،‌ خیمنز می تواند به مانند یک امضای قرارداد عالی برای شیاطین سرخ باشد.

منچستر یونایتد

در خط میانی، کریستین اریکسن دانمارکی یکی از اهداف تیم در خط میانی خواهد بود. اریکسن در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و با عدم تمدید قرارداد با تاتنهام، مطمئنا به دنبال جدایی از باشگاه خواهد بود. دنیل لوی، مدیرعامل تاتنهام مشخصا نمی خواهد که یکی از رقیبان اصلی خود را قدرتمند سازد اما شاید ریسک فروش اریکسن در ژانویه با قیمتی مناسب را به خروج این بازیکن در تابستان به طور رایگان ترجیح بدهد. اگرچه از سال گذشته، صحبت هایی در خصوص پیوستن این هافبک خلاق به رئال مادرید نیز شنیده می شود.

جیمز مدیسون از لستر سیتی نیز یکی دیگر از گزینه های موجود در بازار برای تقویت خط میانی یونایتد خواهد بود اما قیمت ۸۰ میلیون پوندی این بازیکن مشخصا باعث خواهد شد تا هر تیمی به سراغ او نیاید آن هم در حالی که روباه ها در این فصل به طور جدی در زمره تیم های مدعی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

روبن نوس، هافبک ۲۲ ساله ولوز نیز در رادار یونایتد خواهد بود. برونو فرناندز نیز همچنان از اهداف باشگاه باقی خواهد ماند. علاوه بر این دو، منچستر یونایتد نیم نگاهی نیز به دونی فن د بیک، هافبک هلندی آژاکس خواهد داشت و از سوی دیگر، در حال برنامه ریزی برای تمدید قرارداد اشلی یانگ، کاپیتان تیم به منظور جلوگیری از پیوستن او به اینتر خواهند بود. امره چان آلمانی نیز با توجه به زمان محدود فیکس بازی کردنش در یوونتوس خواهان جدایی خواهد بود و شایعاتی در خصوص علاقه منچستر یونایتد به او نیز به گوش می رسد اما در حال حاضر شانس به خدمت گرفتن این بازیکن توسط پاری سن ژرمن فرانسه بیشتر از سایر تیم ها می باشد.

نگاهی به خروج های احتمالی منچستر یونایتد در ژانویه

nmm

برخی خبرگذاری ها از احتمال جذب امره چان به دلیل جدایی قریب الوقوع پل پوگبا خبر می دهند. در ماه های اخیر بارها و بارها شایعات جدایی هافبک فرانسوی به گوش رسیده و ممکن است در همین ژانویه شاهد جدایی او و بازگشت به تیم سابق خود، یوونتوس باشیم. در کنار پوگبا اما بازیکنان دیگری نیز هستند که انتظار می رود به زودی از باشگاه جدا شوند.

ابتدا باید به مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی اشاره کنیم که در این فصل به ندرت به بازی گرفته شده و گزینه هایی نظیر اکسل توانزبه و براندان ویلیامز نیز بیشتر از او فرصت بازی پیدا کرده اند. با رفتن روخو، دستمزد ۱۶۰ هزار پوند هفتگی او نیز میان سایر بازیکنان تقسیم خواهد شد. نمانیا ویدیچ نیز که هفته ای ۱۲۰ هزار پوند دریافت می کند،‌ یکی دیگر از گزینه های اصلی خروج در ماه ژانویه خواهد بود.

شایعاتی در خصوص پیوستن این هافبک ۳۱ ساله صربستانی به اینتر شنیده می شود. کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی که در حال حاضر به طور قرضی در آاس رم بازی می کند نیز به زودی قرارداد خود را با این تیم ایتالیایی دائمی خواهد کرد. انتظار می رود شرایط برای الکسیس سانچز نیز به همین منوال پیش برود. مصدومیت های گاه و بی گاه باعث شده تا سانچز نتواند آنطور که باید در ترکیب تیم آنتونیو کونته جا بیفتد اما به احتمال زیاد او در میلان ماندنی خواهد بود.

تاهیت چونگ و آنخل گومز، بازیکنان جوان تیم نیز در حال حاضر در انتهای قرارداد به سر می برند و برای حضور در بازی های آسان تر یونایتد امیدوار خواهند بود. در صورت عدم رضایت از جایگاه فعلی، این دو می توانند در تابستان آینده اولدترافورد را ترک کنند.

ترکیب منچستر یونایتد بعد از نقل و انتقالات احتمالی ژانویه چگونه خواهد بود

man utd xi gfx vjn5gxdu1eot1r442l7sqwlo6

اگر منچستر یونایتد بتواند در این ماه با بازیکنان جدید قرارداد امضا کند، ترکیب نسبتا متفاوتی با نیم فصل اول خود خواهد داشت. اگر پل پوگبا را در نیم فصل دوم نیز بازیکن شیاطین سرخ بدانیم، انتظار می رود او در کنار اسکات مک تومینای، خط میانی دو نفره را در مرکز میدان تشکیل دهند.

جلوتر از این دو، کریستین اریکسن می تواند در پست هافبک تهاجمی و بالاتر از بازیکنانی نظیر جسی لینگارد و خوان ماتا از ابتدا به میدان برود. اگر مهاجمی جدید به تیم اضافه شود،‌ سیستم ۴-۲-۳-۱ باعث می شود تا جایگاه ثابت آنتونی مارسیال به خطر بیفتد. اگرچه همین حالا نیز با درخشش گرینوود، در برخی دیدارها مارسیال نیمکت نشین بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به کانال پیش بینی دقیق فوتبال بپیوندید

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *