صفحه اصلی / عمومی / لیگ لالیگا اسپانیا : پیش‌بازی اتلتیکو مادرید و اسپانیول

لیگ لالیگا اسپانیا : پیش‌بازی اتلتیکو مادرید و اسپانیول

ad banner

لیگ لالیگا اسپانیا : اتلتیکو مادرید در اندیشه صدر جدول

روز شنبه ۱ دی در چارچوب هفته هفدهم لیگ لالیگا اسپانیا دو تیم اتلتیکو مادرید و اسپانیول از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید به دیدار هم خواهند رفت. با توجه به نتایج ضعیف اسپانیول در دیدارهای اخیر شاید در نظر علاقه‌مندان پیش بینی فوتبال لالیگا حدس زدن نتیجه این بازی راحت باشد اما باید در نظر داشت که اتلتیکو هم در مدت اخیر همان تیم فصول قبل نبوده است. بررسی و در نظر گرفتن این عوامل می‌تواند چالشی جذاب برای دوستداران پیش بینی فوتبال لالیگا باشد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا، تیم اتلتیکو بعد از انجام ۱۶ مسابقه و کسب ۳۱ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سویا در رتبه سوم قرار دارد. بازیکنان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در صورت شکست دادن مهمانشان می‌توانند با بارسلونای صدرنشین هم امتیاز شوند و جایگاه دوم جدول را هم تصاحب نمایند. تیم اسپانیول اما بعد برگزاری ۱۶ مسابقه با کسب ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد. آن‌ها در صورت مغلوب کردن میزبانشان می‌توانند تا پله هشتم جدول هم صعود داشته باشند.

لیگ لالیگا اسپانیا

بازیکنان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید، بهترین در دفاع

شاگردان دیگو سیمئونه در ۱۳ دیدار قبلی خود در لیگ لالیگا اسپانیا شکست نخورده‌اند. تنها شکست آن‌ها در این فصلِ لیگ داخلی به هفته سوم و باخت دو بر صفر به سلتاویگو در خانه حریف بازمی‌گردد. ۱۱۱ روز شکست‌ناپذیری اتلتیکو مادرید نکته‌ای است که علاقه‌مندان پیش بینی فوتبال لالیگا باید در نظر داشته باشند اما نباید فراموش کنند که این تیم در فاز تهاجمی مانند فصل‌های قبل زهردار نشان نداده است. به‌طوری‌که تیم‌های میانه جدولی لوانته و سلتاویگو هم از بازیکنان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گل‌های بیشتری به ثمر رسانده‌اند؛ اما نباید فراموش کرد که این تیم در کنار ختافه با ۱۲ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ اسپانیا را در اختیار دارد. همچنین دروازه‌بان این تیم یان اوبلاک هم با هفت کلین­شیت در کنار دروازه‌بانان رئال بتیس و رئال مادرید بهترین عملکرد لیگ را داشته است.

راه‌راه پوشان مادریدی دو دیدار اخیر خود در لیگ لالیگا اسپانیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند. آن‌ها ابتدا توانستند مهمانشان تیم قدرتمند آلاوز زا با ۳ گل مغلوب کنند سپس رئال وایادولید را در خانه‌اش با نتیجه سه بر دو شکست دادند. در فاصله بین این دیدار هم در لیگ قهرمانان اروپا مهمان کلوب بروژ بلژیک بودند که با کسب نتیجه تساوی بدون گل بعد از تیم دورتموند به‌عنوان تیم دوم گروه به دور بعد این رقابت‌ها صعود کردند.

شاگردان روبی سرمربی اسپانیول اما در ۵ دیدار اخیر در لیگ ۵ شکست داشته‌اند! باخت چهار بر صفر برابر بارسلونا و سه بر یک مقابل بتیس دو نتیجه آخر آن‌ها بوده است.

آنتوان گریزمان با ۶ گل زده و ۵ پاس گل ستاره اتلتیکو در این دیدار است و در تیم اسپانیول هم بورخا ایگلسیاس با ۸ گل زده و ۲ پاس گل مهره خطرناکی برای خط دفاعی تیم مادریدی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی لالیگا قضاوت این دیدار هم با مِلِرو لوپز خواهد بود.

لیگ لالیگا اسپانیا

پیش‌بینی لیگ لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *