صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ بهمن در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ بهمن در سایت بتکارت

ad banner

روز یکشنبه مسابقات ورزشی مختلفی در سراسر دنیا برگزار می‌شود که در این مطلب ۶ مسابقه ورزشی روز ۲۸ بهمن را بررسی می‌کنیم.

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رئال مادرید – خیرونا

رئال مادرید که این روزها دوباره به دوران اوج خود بازگشته و در ۵ بازی قبلی به پیروزی رسیده در هفته بیست و چهارم لالیگا، میزبان تیم رده هفدهمی خیرونا خواهد بود. خیرونا در ۶ مسابقه اخیر بازنده بوده و در ۱۰ بازی آخر پیروزی نداشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار رئال مادرید به پیروزی رسیده و ۱ بار دو فصل قبل خیرونا موفق به شکست رئال مادرید شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ آینتراخت فرانکفورت – بروسیا مونشن‌گلادباخ

در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت رده پنجمی میزبان تیم سوم جدول یعنی بروسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود. آینتراخت در ۵ بازی اخیر خود ۳ مساوی، ۱ پیروزی و ۱ شکست داشته و مونشن‌گلادباخ در ۵ هقته اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار بازی مساوی شده، ۱ بار مونشن‌گلادباخ برنده شده و ۲ بار آینتراخت فرانکفورت موفق به شکست رقیب شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ اینتر میلان – سمپدوریا

اینتر میلان تیم سوم جدول که این روزها بخاطر مسائل مائورو ایکاردی حاشیه‌های فراوانی داشته است در هفته بیست و چهارم سری آ به مصاف تیم سمپدوریا خواهد رفت که در رده نهم جدول قرار دارد. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و سمپدوریا در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی به دست آورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۳ بار اینتر میلان برنده بوده و ۲ بار سمپدوریا به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ سن-اتین – پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن صدرنشین مطلق لیگ ۱ فرانسه در غیاب نیمار و احتمالا کاوانی در یک بازی سخت به مصاف سن-اتین تیم رده چهارم جدول خواهد رفت. سن-اتین در ۵ هفته اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و پاری سن ژرمن در ۵ مسابقه قبلی ۴ بار برنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی ایت دو تیم ۳ بار پاری سن ژرمن به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال؛ اسپورتینگ لیسبون – براگا

در حساس‌ترین مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال اسپورتینگ لیسبون تیم چهارم جدول به مصاف تیم رده سوم یعنی براگا خواهد رفت. براگا در ۵ بازی اخیر ۱ مساوی و ۴ پیروزی پیاپی داشته و اسپورتینگ لیسبون در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست به دست آورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۲ بار براگا به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و در ۱ بازی اسپورتینگ لیسبون موفق به شکست رقیب خود شده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ اسکرن – نانت

در هفته دوازدهم مسابقات هندبال لیگ قهرمانان اروپا، اسکرن دانمارک که در ۵ بازی قبلی خود ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته میزبان نانت فرانسه خواهد بود. نانت در ۵ بازی اخیر خود ۳ بار برنده بوده و در ۲ بازی شکست خورده است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار نانت با اختلاف به پیروزی رسیده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *