صفحه اصلی / عمومی / تاتنهام-دورتموند؛ هیجان لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم ومبلی

تاتنهام-دورتموند؛ هیجان لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم ومبلی

ad banner

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های تاتنهام و دورتموند از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه مصادف با ۱۳ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم ومبلی لندن با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز از اسپانیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تاتنهام؛ پوچتینو به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی فوتبال در مسابقات حذفی کار آسانی نیست به خصوص این‎که یک مسابقه در بالاترین سطح اروپا برگزار شود و قطعا تیم‌ها با احتیاط بیشتری مقابل رقیب خود قرار خواهند گرفت.

باشگاه تاتنهام در فصل جاری لیگ برتر انگلستان عملکرد خوبی داشته است. این تیم تاکنون از ۲۶ مسابقه خود ۶۰ امتیاز کسب کرده و فاصله‌ای ۵ امتیازی با صدر جدول لیگ جزیره دارد.

لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام

باشگاه تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B با تیم‌های بارسلونا، اینتر و پی اس وی آیندهوون هم‌گروه بود و توانست با کسب ۸ امتیاز از ۶ مسابقه و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کند.

به گزارش وبسایت هواسکورد، بن دیویس، هری کین و دله الی قطعا نمی‌توانند باشگاه تاتنهام را در این دیدار همراهی کنند. اریک دایر، اریک لاملا و دنی رز وضعیت مشخصی ندارند و مائوریسیو پوچتینو باید تصمیم بگیرد کدام بازیکنان بازی کنند. انتظار می‎‏رود که بازیکنانی مانند فرناندو یورنته و هری وینکس در ترکیب اصلی مائوریسیو پوچتینو برای این دیدار حساس قرار گیرند.

پیش بینی فوتبال دو تیم کار آسانی نیست ولی کارشناسان معتقدند که تاتنهام با وجود این‌که در خانه بازی می‌کند، بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد. البته ناگفته نماند که تاتنهام در ۵ دیدار از ۶ مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا کلین‌شیت کرده است.

دورتموند؛ زنبورها با لشکری مصدوم به انگلستان سفر می‎کنند

باشگاه دورتموند یکی از فصول خوب خود را تا به این روز از مسابقات اروپایی سپری کرده است. این تیم در بوندسلیگا از ۲۱ مسابقه خود ۵۰ امتیاز به دست آورده و صدرنشین سطح اول فوتبال آلمان است.

باشگاه دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم در گروه A مسابقات با تیم‌های اتلتیکو مادرید، کلوب بروخه و موناکو هم‌گروه بود و توانست با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ مسابقه به عنوان تیم اول گروه راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

لیگ قهرمانان اروپا دورتموند

به گزارش وبسایت گل، باشگاه دورتموند مصدومانی کلیدی برای این دیدار دارد. مارکو رویس، لوکاس پیشچک، یولیان وایگل و پاکو آلکاسر قادر به همراهی شاگردان لوسین فاوره در این دیدار نخواهند بود. مانوئل آکانجی نیز وضعیت مبهمی داشته ولی با تیم به انگلستان سفر کرده تا در صورت امکان در این دیدار به میدان برود. با وجود مصدومان، انتظار می‌رود ماریو گوتسه مهاجم نوک دورتموند در این دیدار باشد. همچنین پیش بینی می‌شود فاوره از بازیکنانی مانند جیکوب لارسن، ماکسیمیلیان فیلیپ و دن اکسل زاگادو در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

دورتموند به خوبی می‌داند که تاتنهام چه تیم قدرتمند و منسجمی است. آن‌ها سال گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف این تیم رفتند که در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست خوردند. البته دو دیدار قبل‌تر آن‌ها در سال ۲۰۱۶ را دورتموند برده است و همین مسئله پیش بینی فوتبال دو تیم را مشکل ساخته است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *