صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بوندسلیگای آلمان ؛ بایر لورکوزن – مونشن گلادباخ

پیش بینی بوندسلیگای آلمان ؛ بایر لورکوزن – مونشن گلادباخ

ad banner

پس از سه هفته وقفه، پیش بینی بوندسلیگای آلمان کار حساسی خواهد بود. بوندسلیگای آلمان پس از وقفه‌ای حدوداً ۲۵ روزه از سر گرفته خواهد شد. ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۹ دی ماه، تیم بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم مونشن گلادباخ شگفتی‌ساز خواهد بود. برخلاف فصول قبل حالا این تیم مونشن گلادباخ است که در رده‌ای بالاتر قرار دارد اما علیرغم این، این بایر لورکوزن بود که سال ۲۰۱۸ را بهتر به پایان رساند. این تیم موفق شد در دو بازی آخر سال ۲۰۱۸، تیم‌های شالکه و هرتا برلین را شکست دهد و با ۲۴ امتیاز به رده‌ی ۹ جدول صعود کند. تیم مونشن گلادباخ که تیم سوم جدول است در آخرین بازی پیش از تعطیلات زمستانی، ۱-۲ مغلوب دورتموند صدرنشین شد.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

تیم بایر لورکوزن؛ عصر پیتر بوژ شروع شده است

تیم بایر لورکوزن که نیم‌فصل خوبی را از سر نگذراند نشانه‌های خوبی برای یک کامبک بزرگ نشان داده است. این تیم در ۶ بازی آخر خود ۱۳ امتیاز به‌دست آورده و از این نظر با بهترین تیم این ۶ بازی تنها ۳ امتیاز فاصله دارد. نکته‌ی دیگر آن‌که تیم بایر لورکوزن، با عوض شدن سال میلادی، سرمربی خود را هم عوض کرد و پیتر بوژ را جایگزین هایکو هرلیش کرد. پیتر بوژ تفکراتی هجومی دارد و از آن‌جا که در تیم بایر لورکوزن ابزار هجومی مناسبی دارد احتمالاً می‌تواند این تیم را به روزهای اوج بازگرداند. پیتر بوژ با ترکیب ۳-۳-۴ بازی می‌کند و در خط میانی خود احتمالاً از مثلث ویرانگر آرانگوییز(بهترین پاسور تیم)، کای هاورتز (بهترین گلزن تیم) و جولین برانت استفاده خواهد کرد. ترکیب این بازیکنان با کوین فولاند، کریم بالعربی و لئون بِیلی سرعتی می‌تواند هر تیمی را آزار دهد. نقطه‌ضعف لورکوزن عدم توازن میان خط دفاع و خط حمله است، به‌طوری که این تیم در هر بازی به‌طور متوسط ۱.۵ گل به ثمر رسانده و ۱.۷ گل دریافت کرده است. ولی لورکوزن به فرم خوب خود می‌تواند امیدوار باشد چراکه در تعطیلات زمستانی ۳ بازی دوستانه انجام داد و هر ۳ را برد.

تیم مونشن گلادباخ: شگفتی‌ساز بزرگ

سرمربی مطرحی مثل دیتر هکینگ بازهم قدرت اندیشه‌های خود را نشان داد و این‌بار تیم مونشن گلادباخ را درمقام یک تیم قدرتمند به بالای جدول بوندسلیگا رسانده است. هکینگ با سیستم ۳-۳-۴ خود توانسته همه‌ی بازی‌های خانگی این فصل خود را ببرد ولی در بیرون از خانه از ۹ بازی تنها ۲ برد به‌دست آورده و ۴ تای آن‌ها را هم باخته است. خبر خوش برای تیم مونشن گلادباخ آن است که ماتیاس گینتر بالاخره از بند مصدومیت رها شده است و قطعاً حضور او تیم را منسجم‌تر خواهد کرد. تورگان هازارد (بهترین پاسور و گلزن تیم) و آلاسان پلئا (بهترین گلزن مشترک با هازارد) و پاتریک هرمان برگ برنده‌ی گلادباخ در این بازی هستند ولی نباید از قدرت خط دفاع این تیم هم غافل شد. تیم دیتر هکینگ در هر بازی ۲.۱ گل به ثمر رسانده و ۱ گل دریافت کرده است. انتظار می‌رود تیم مونشن گلادباخ در این بازی چشم به ضد حملات داشته باشد و از انجام یک بازیِ باز خودداری کند.

پیش بینی بوندسلیگای آلمان

پیش بینی بوندسلیگای آلمان

پیش بینی بوندسلیگای آلمان به‌دلیل پرگل بودن این مسابقات بسیار هیجان‌‌انگیز است. در این فصل این دو تیم دو بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که بازیِ بوندسلیگایی را دیتر هکینگ برد ولی بازی جام حذفی را لورکوزن. تیم بایر لورکوزن در بازی‌های خانگی خود مقابل گلادباخ خوب کار کرده و از سال ۲۰۱۳ تنها یکبار در بای آرنا مغلوب حریف خود شده است. لورکوزن در خانه‌ی خود به گلادباخ بیش از هر تیم دیگری گل زده است. نبرد پیتر بوژ و دیتر هکینگ قطعاً جذاب خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *