صفحه اصلی / عمومی / دنی سبایوس: امری مهمترین دلیل انتقالم به آرسنال بود

دنی سبایوس: امری مهمترین دلیل انتقالم به آرسنال بود

ad banner

دنی سبایوس که با انتقالی یکساله و قرضی از رئال مادرید به آرسنال پیوست، مهمترین دلیل پیوستنش به جمع توپچی ها را سرمربی این تیم، اونای امری عنوان کرد.

دنی سبایوس می گوید اونای امری علت اصلی قانع شدن این بازیکن برای پیوستنش از جمع کهکشانی ها به آرسنال بوده است. سبایوس ۲۲ ساله روز پنجشنبه رسما با قراردادی قرضی برای مدت یکسال به ورزشگاه امارات می آید و در این راستا از همبازی شدن با بازیکنان اسپانیایی آرسنال مانند هکتور بیرین و ناچو مونرئال خوشحال است. با وجود داشتن چند بازیکن اسپانیایی در جمع توپچی ها اما سبایوس مهمترین علت انتقالش به آرسنال را سرمربی این تیم می داند.

صحبت های دنی سبایوس در خصوص پیوستنش به تیم آرسنال

دنی سبایوس
دنی سبایوس بازیکن جدید تیم آرسنال

سرمربی تیم نقطه عطف ماجرا و دلیل آمدنم به لندن بود. او یک سرمربی اسپانیایی است و من را از زمان حضور در باشگاه های گذشته ام می‌شناسد. بسیار خوشحال هستم از اینکه قادر باشم آرسنال را در راستای رسیدن به اهدافش کمک کنم. می‌دانم که اعتماد سرمربی را همراهم دارم و این برای شروع بسیار مهم است. از مسئولیت هایی که با پوشیدن پیراهن آرسنال برایم ایجاد می‌شود اطلاع دارم. زمانی که خبر پیوستنم به تیم قطعی شد به خودم افتخار کردم. اونای امری یک مربی کاملا تاکتیکی است و فکر میکنم این کمک بزرگی برای من باشد تا بتوانم در پست بازی خودم بهترین باشم. فکر میکنم هردوی ما بهترین تلاشمان را خواهیم کرد تا من بازیکن بهتری بشوم.

دنی سبایوس از استعدادهای فوتبال اسپانیا به حساب می آید و هواداران آرسنال امیدوارند تا این ستاره اسپانیایی بتواند جای خالی آرون رمزی را که به تازگی به یوونتوس پیوسته در ترکیب تیم پر کند. با این حال همواره با وجود نامهای بزرگ در رئال مادرید، بازی کردن در ترکیب این تیم و پیدا کردن جای ثابت مشکل است و سبایوس مجبور بود تا برای داشتن جایگاهی ثابت به تیم دیگری برود زیرا نتوانست در برنابئو تاثیری از خود به جای بگذارد. بازیکن اسپانیایی فصل گذشته ۲۳ مرتبه برای رئال مادرید در لالیگا به میدان رفت که بیشتر این بازیها در نیم فصل اول انجام شد و زیر نظر زین الدین زیدان به سبایوس فرصت چندانی برای بازی نرسید. سبایوس امیدوار است تا بتواند به سرعت با نحوه زندگی در لندن آشنا شود و بتواند جایگاه ثابتی برای خود پیدا کند.

من حمایت مربی را با خود دارم که یک اسپانیایی است. همچنین هکتور بیرین که کمکم خواهد کرد تا به نحوه زندگی در لندن عادت کنم. بیرون از زمین ارتباط خوبی با هکتور دارم. به او گفته بودم که احتمال دارد به آرسنال بیایم و هکتور به من گفت بیشتر از این به این مسئله فکر نکن و به اینجا بیا زیرا لندن شهری بزرگ و آرسنال باشگاهی بزرگ است و اینکه من در اینجا اوقات خوبی را سپری خواهم کرد. نمی‌توانم بیش از این منتظر دیدنش بمانم و از او بابت کمک هایش در راستای رسیدنم به لندن تشکر کنم. احتیاج دارم به انتظاراتی که باشگاه از من دارد عادت کنم و هرچه سریعتر با ترکیب تیم هماهنگ شوم زیرا این مسئله برای موفقیتم در باشگاه ضروری خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *