صفحه اصلی / عمومی / نگرانی هواداران سویا از بازگشت لیونل مسی به ترکیب بارسلونا

نگرانی هواداران سویا از بازگشت لیونل مسی به ترکیب بارسلونا

ad banner

از آن جایی که لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اینتر به میادین بازگشت و از ابتدای مسابقه در ترکیب این تیم قرار گرفت، بازگشت مهاجم بارسلونا به میادین خبر بدی برای هواداران سویا می باشد زیرا ستاره آرژانتینی در ۳۷ بازی ۳۶ بار دروازه‌ اشان را باز کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لیونل مسی مهاجم بارسلونا می تواند برای سی و هفتمین بار دروازه تیم سویا را باز کند؟!

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب در هفته هشتم لالیگا در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم سویا خواهد بود. سویا نیز همانند بارسلونا از هفت بازی گذشته ۱۳ امتیاز کسب کرده است و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به حریف در جایگاه ششم دو پله پایین از بارسلونا رده چهارمی قرار گرفته است. دو تیم این فصل را با چهار برد، یک تساوی و دو شکست آغاز کردند و به دنبال پنجمین پیروزی و رقابت تیم های بالای جدولی هستند. تیم رئال مادرید هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. انتظار می رود دو تیم با سیستم احتمالی ۴-۳-۳ به میدان بروند.
به نقل از نشریه معتبر آ اس ، هواداران سویا زمانی که حرکت لیونل مسی در به ثمر رسیدن گل دوم بارسلونا برابر اینتر مشاهده کردند ترس وجود اشان را فرا گرفته است. آبی اناری ها به لطف دو گل لوییس سوارس ۲ بر یک پیروز شدند. مسی تنها ۲۱۰ دقیقه در این فصل بازی کرده است و آسیب دیدگی‌ اش از پای چپ کاملا بهبود یافته و آماده بازی برابر سویا که سرمربی گری آن را جولین لوپتگی بر عهده دارد، است. ناکامی ستاره آرژانتینی در گلزنی یک نگرانی محسوب می‌ شود. کاپیتان بارسا در چنین شرایطی برابر سویا قرار می‌گیرد که در ۳۷ بازی ۳۶ بار دروازه این تیم را باز کرده است.
لیونل مسی و بارسلونا
بازیکن آرژانتینی هر ۶۱ دقیقه برابر سویا گلزنی کرده و به همین خاطر مبالغه نیست که دیدار بارسا و سویا با آمار یک بر صفر با گل مسی ثبت شود. اتلتیکو مادرید دومین قربانی مهاجم بارسا است و این بازیکن ۲۹ بار دروازه‌ اش را باز کرده است. والنسیا (۲۷ گل)، رئال مادرید (۲۶ گل) و اسپانیول (۲۵ گل) دیگر تیم‌ هایی هستند که مسی بهترین آمار خود را برابر آن ها به ثبت رسانده است.
هواداران سویا فصل گذشته از ستاره آرژانتینی ضربه خوردند چون او توانست در سانچس پیسخوان هت‌ تریک کند. به نظر می‌ رسد در چنین بازی‌ هایی برای بازیکن اهل روساریو فرش قرمز پهن می‌ شود. بازیکن آرژانتینی در سوپر جام اروپا دو گل از طریق ضربه آزاد به ثمر رساند و دروازه بتو را باز کرد. او تنها با گل‌های اش جام قهرمانی را به ارمغان نیاورده است. دو پاس گل وی به جوردی آلبا و نیمار در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۶ بارسلونا را قهرمان کرد. هم چنین مسی با هت‌ تریک خود برابر سویا توانست برترین گلزن تاریخ لالیگا شود. این اتفاق در نوامبر ۲۰۱۴ رخ داد.
در مجموع آمار ۳۶ گل در ۳۷ بازی به ثبت رسید و لوپتگی باید برای این مشکل راه حلی پیدا کند. سرمربی اسپانیایی پیش از این که با رئال مادرید خداحافظی کند برابر بارسا در نیوکمپ شکست ۵ بر یک را تجربه کرد اما مسی در آن دیدار حضور نداشت. هم چنین زمانی که هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت و در یک بازی دوستانه ۶ بر یک آرژانتین را شکست داد، ستاره آلبی سلسته در آن بازی حضور نداشت. باید دید لوپتگی سرمربی سویا که این بار این بازیکن را در تیم رو به رو حاضر می بیند، برای کنترل وی از چه روشی استفاده خواهد کرد تا تجربه های تلخ سال های گذشته در این فصل نیز تکرار نشود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *