صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA نتایج رقابت های پلی آف فصل 2019/2018

بسکتبال NBA نتایج رقابت های پلی آف فصل 2019/2018

ad banner

رقابت های پلی آف فصل 2019/2018 بسکتبال NBA امروز پیگیری شد که نتایج این دیدار ها را مشاهده می کنید:

بوستون سلتیکس 84-74 آتلانتا پیسرز

پورتلند تریل بلیزرز 104-99 اوکلاهاما سیتی تاندر

میلواکی باکس 121-86 دیترویت پیستونز

هیوستون راکتس 122-90 یوتا جاز

گزارش بازی بسکتبال ان بی ای- هیوستون راکتس و یوتا جاز

بسکتبال NBA

تیم های هیوستون راکتس و یوتا جاز در اولین دیدارشان در مرحله پلی آف بسکتبال ‌ان‌بی‌ای به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 122 به 90 هیوستون به پایان رسید.

هیوستون راکتس از ابتدای بازی قدرت خودش را به حریف دیکته کرد و با نمایش درخشان جیمز هاردن و کریس پال توانست اختلاف امتیازی خوبی را ایجاد کند. کوارتر اول در نهایت با نتیجه 31-24 به سود موشک ها به پایان رسید.

در کوارتر دوم، اشتباهات بازیکنان در فاز هجومی و از آن طرف دفاع خوب بازیکنان دو تیم باعث شد امتیازات کمتری رد و بدل شود. با این حال هیوستون راکتس که در خانه به دنبال پیروزی در این دیدار بود، موفق شد با نتیجه 28-20 در این کوارتر هم پیروز شود. جیمز هاردن تا پایان کوارتر دوم موفق به کسب 17 امتیاز شد.

در کوارتر سوم این تیم یوتا جاز بود که عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و بازی زیر حلقه خوب از گوبرت در کنار نمایش درخشان داناوان میچل سبب شد تا یوتا با نتیجه 24-27 در این کوارتر پیروز شود.

کوارتر چهارم با نمایش درخشان هاوس جونیور و کنث فارید، بازیکنان ذخیره هیوستون راکتس همراه بود. همچنین درخشش همیشگی هاردن و گوردون سبب شد تا هیوستون با اختلاف بالا در این کوارتر پیروز شود. این کوارتر با نتیجه 39-19 به سود راکتس به پایان رسید.

 

گزارش بازی بسکتبال NBA – پورتلند تریل بلیزرز و اکلاهما سیتی تاندر

بسکتبال NBA
پورتلند تریل بلیزرز – اوکلاهاما سیتی تاندر

در دیداری حساس و نفس گیر این مسابقه که در ورزشگاه خانگی پورتلند یعنی مودا سنتر برگزار شد، این تیم میزبان بود که موفق شد با نتیجه 104-99 پیروز میدان شد.

کوارتر نخست این بازی با درخشش جی مک کالم و عمکرد خوب بازیکنان پورتلند در پرتاب های سه امتیازی همراه بود و میزبان موفق شد این کوارتر را با نتیجه 39-25 به سود خودش به پایان ببرد. در کوارتر دوم اما عملکرد خوب میهمان باعث شد بخشی از امتیازات عقب افتاده این تیم جبران شود. این کوارتر با نتیجه 15-23 به سود اوکلاهما به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت اما اشتباهات متعدد بازیکنان دو تیم باعث شد ضربات زیادی منجر به امتیاز نشود. کوارتر سوم در نهایت با نتیجه 22-21 به سود پورتلند به پایان رسید. در کوارتر آخر با وجود بازی خوب تیم اوکلاهاما، این تیم نتوانست اختلاف امتیازی خود با میزبان را جبران کند تا این دیدار با نتیجه 104-99 به سود پورتلند به پایان برسد.

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *