صفحه اصلی / عمومی / نکات آماری برای شرط‌بندی بازی تیم‌های ختافه و رئال مادرید در هفته نوزدهم

نکات آماری برای شرط‌بندی بازی تیم‌های ختافه و رئال مادرید در هفته نوزدهم

ad banner

تیم‌های فوتبال ختافه و رئال مادرید فردا ۱۴ دی ۱۳۹۸ در اولین بازی لالیگا در سال نو میلادی، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم، در استادیوم کولیسیوم آلفونسو پرز به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع رئال مادرید پیش‌بینی کرده‌اند

فردا دو تیم ختافه و رئال مادرید در روز ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا، به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با ۳۹ امتیاز از ۱۸ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید با همین تعداد بازی با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم و سویا با ۳۴ امتیاز در رده سوم جای دارند. ضمن اینکه ختافه حریف رئال نیز با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.
سهم رئال مادرید تا به اینجا ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و یک شکست بوده است و ختافه ۸ پیروزی، ۶ تساوی و ۴ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

رئال مادرید ختافه
رئال مادرید به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارد چرا که با تیم سوم جدول یعنی سویا تنها سه امتیاز فاصله دارد و در صورت کوچکترین لغزش، سویا با یک پیروزی می‌تواند جای آنها را در رده دوم بگیرد و کار را برای سفید پوشان سخت‌تر نماید. ضمن اینکه زیاد شدن فاصله امتیازی رئال با بارسا کار این تیم را در ادامه برای کسب قهرمانی در لالیگا سخت خواهد کرد. بازی فردا بازی خارج از خانه است و ختافه از حمایت بی شائبه هواداران خود بهره می‌برد. این تیم نیز نیاز به پیروزی دارد تا در میان بالانشینان جدول قرار داشته باشد. ختافه در صورت پیروزی با نیم نگاهی به بازی تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد می‌تواند تا رده چهارم جدول بالا بیاید و این پیروزی می‌تواند برای آنها ارزش زیادی داشته باشد. آنها در این فصل پرفروغ ظاهر شده‌اندو همیشه در مقابل رئال و بارسا بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. زین الدین زیدان نیز از اهمیت این بازی خارج از خانه پس از کسب سه تساوی متوالی در لالیگا، آگاه هست و مطمئنا قصد تسلیم شدن در این بازی را نخواهد داشت.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم ختافه و رئال مادرید

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ختافه کولیسیوم آلفونسو پرز به قضاوت خوزه لوییس مونیارو برگزار می‌شود.

اخبار پیرامون تیم‌ها:

روز سه شنبه که آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید در سال ۲۰۱۹ برگزار شد، مارسلو و لوکاس وازکز که چندین جلسه از مصدومیت رنج می‌بردند، در این تمرین در کنار سایر بازیکنان رئال حضور داشتند. مصدومیت مارسلو پیش از ال کلاسیکو اتفاق افتاده بود. آنها در بخشی از این جلسه تمرینی به صورت جداگانه بخش های پایانی دوره ریکاوری خود را طی کردند. اولین بازی رئال در سال ۲۰۲۰ میلادی برابر ختافه خواهد بود. زیدان بازیکنانش را برای بازی روز شنبه آماده می‌کند. مارسلو و وازکز نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. روند ریکاوری آنها خیلی خوب پیش رفته و تیم پزشکی باشگاه امیدوار است مارسلو و وازکز بتوانند از بازی سوپرجام اسپانیا به میدان برگردند. امسال این بازی در عربستان برگزار می‌شود.
اولین بازی رئال مادرید در این رقابت‌ها، روز چهارشنبه ۸ ژانویه برابر والنسیا خواهد بود. ادن هازارد و مارکو آسنسیو نمی‌توانند در این بازی حضور داشته باشند. هر دوی این بازیکنان باید دوره ریکاوری طولانی مدت خود را پشت سر گذاشته آمادگی خود را دوباره به دست بیاورند. در بازی‌های اخیر نیز دیدید که نبود ادن هازارد لطمه بزرگی در حملات رئال در چند بازی اخیر به این تیم زده است و گفته می‌شود سوپرجام اسپانیا را نیز از دست خواهد داد. هواداران رئال امیدوار هستند بعد از بازی با ختافه و سوپر جام اسپانیا در عربستان هازارد بتواند در ادامه رئال را در بازی‌ها همراهی کند.

sds
مصاحبه کوتاه برخی بازیکنان رئال مادرید و شرایط آنها پس از آخرین جلسه تمرینی سال نو میلادی:

بنزما:

شرایط برای ما بهتر شده است و امیدوار هستیم سال نو میلادی را با پیروزی مقابل ختافه پشت سر بگذاریم. در لالیگا در سه بازی پشت سر هم متاسفانه به تساوی رسیدیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم به همین خاطر دیگر نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و همه چیز خوب است.

وینیسیوس جونیور:

از اینکه هواداران در کنار ما هستند حس بسیار خوبی دارم. خیلی خوشحالیم چون آنها همیشه با ما هستند و همیشه همینطور خواهد بود. رئال مادرید بهترین هواداران را دارد. می‌خواهم امسال فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شویم و همچنان خوب بازی کنیم تا هواداران لذت ببرند. من تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در این راه به تیم کمک کنم.

مارسلو:

در حال حاضر در حال بهتر شدن اوضاع و ریکاوری هستم زیرا مصدومیت بدی گریبانم را گرفت و امیدوارم بتوانم زودتر بهبود پیدا کنم. حالا باید کمی صبر کنم تا بار دیگر به اوج آمادگی برسم. این جلسه تمرینی خاصی بود چون به هواداران و بخصوص بچه‌ها نزدیکتر بودیم. آنها همیشه با ما مهربان هستند و می‌خواهیم به آنها نزدیکتر باشیم. اولین چیزی که در سال جدید می‌خواهم سلامتی است، که مهمترین چیز است، و بعد از آن موفقیت می خواهم. همیشه قدردان زندگی خود هستیم.

کاسمیرو:

سال ۲۰۱۹ هرچه که داشت تمام شد و باید تمرکز خود را بر ادامه راه قرار دهیم چرا که در سال ۲۰۲۰ بازی‌های مهمی پیش رو داریم. باید نکات مثبت سال گذشته را با خود برداریم تا با ادامه آنها، سال ۲۰۲۰ را هم خوب شروع کنیم. تمرین در مقابل هواداران خیلی خوب است چون خودمان را به آنها نزدیکتر حس می‌کنیم. وقتی در ورزشگاه دی استفانو تمرین می‌کنید، خیلی چیز ها به ذهنتان خطور می‌کند و من یاد دوران حضور در کاستیا افتادم. برای همه سالی خوب و همراه با سلامتی آرزو می‌کنم که همراه با فتح عناوین قهرمانی باشد. مطمئن باشید ما تمام تلاش خود را در این راه خواهیم کرد.

vs
فدریکو والورده:

خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفته است و ما نیز تمام تمرکزمان را برروی تمرینات قرار دادیم. بازی‌های مهمی پیش رو داریم و از اهمیت آنها آگاه هستیم. تقسیم این لحظات با بچه ها و خانواده‌هایی که آمده‌اند تا لحظات خوبی داشته باشند، بسیار زیبا است. اینجا هستیم تا آنها لذت ببرند. روی بازی با ختافه تمرکز کرده‌ایم اما امروز روز ویژه‌ای است. سعی می‌کنیم از حضور در کنار هواداران لذت ببریم چون هر هفته به حمایت آنها نیاز داریم. امیدوارم امسال عناوین قهرمانی را به دست آوریم و به عنوان یک تیم متحد بمانیم و برای این نشان بجنگیم چون هدفی به غیر از این نخواهیم داشت.

لوکاس وازکز:

کم کم درحال ریکاوری و آماده شدن هستم و خوشحالم که می‌توانم دوباره در کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین کنم. مهم‌ترین مسئله این است که به شرایط مسابقه برسم و در بهترین فرم خود باشم تا بتوانم به تیم کمک کنم. این جلسه تمرینی برای ما با ارزش بود چون همیشه خواستار حمایت هواداران هستیم و تجربه چنین لحظه‌ای مایه افتخار است. آرزوی من برای سال ۲۰۲۰، سالی عاری از مصدومیت است. تمام توان خود را برای کسب عناوین قهرمانی به کار خواهیم گرفت و می‌دانیم که امسال هدفمان چیست و هواداران چه توقعی از ما دارند.

مصاحبه زین الدین زیدان سرمربی این تیم در سال جدید:

هدف در لالیگا و لیگ قهرمانان ؛ سال جدید؟

لیگ قهرمانان همیشه با شرایط بازی‌ها در لیگ‌های مختلف فرق دارد زیرا متشکل از تیم‌های قوی است که انگیزه زیادی برای رقابت اروپایی دارند. ولی لالیگا هم بازی‌های زیادی دارد و به نظرم موفقیت در آن خیلی سخت است. تنها قهرمانی من در لیگ، در روز آخر و مقابل مالاگا از راه رسید و همین سختی کار را نشان می‌دهد. لیگ قهرمانان هم خیلی سخت است. رقابت در لالیگا از سر گرفته می‌شود ولی مهم‌ترین چیز، انگیزه‌ای است که از آن برخوردار هستیم. دوباره روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم. بازیکنان در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارند و تشنه بازی کردن هستند. اگرچه می‌توانیم از عملکردمان راضی باشیم، هنوز جا برای پیشرفت کردن هست و در سال ۲۰۲۰ تمام تلاش خودمان را در این راستا به کار می‌گیریم. از آرزو کردن دست کشیده‌ام. تمام خواسته من، پیشرفت کردن تیم و دستیارانم در عرصه حرفه‌ای است زیرا این دقیقا همان چیزی است که نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم به روند خوب و رو به رشدمان ادامه بدهیم. ناکامی یعنی تلاش نکردن، یعنی این که نتوانیم تمام توان‌مان را به کار بگیریم. نکته حیاتی این است که هر روز با صد درصد توان تمرین کنیم و در تمامی مسابقات، با کل قوا حاضر شویم. برای کسب عناوین قهرمانی، مهم تلاش کردن است. شرایط بازیگنان روز به روز بهتر می‌شود و امیدوار هستیم بتوانیم سال خوبی را آغاز کنیم.


ترکیب تیم؟

همواره سعی می‌کنم برروی تمام بازیکنانم حساب باز کنم و تا حد امگان از ترکیب چرخشی استفاده کنم و ضمنا ترکیب بزرگی در اختیار دارم. برخی خیلی بازی می‌کنند و عده‌ای دیگر کمتر. استفاده از ترکیب چرخشی به خیلی چیزها بستگی دارد و من فقط به فکر بازی فردا هستم. مثلا ایسکو با توجه به پستش و کاری که در زمین انجام می‌دهد، بازیکنی کلیدی است و مثل هر بازیکن دیگری خواستار بازی کردن است. مهم این است وقتی فرصتی نصیب‌شان شد از آن بهره ببرند. به خاطر پست ایسکو و دید او نسبت به بازی، می‌توانم روی او حساب باز کنم. ترکیب چرخشی کمک می‌کند شما استعداد برخی را کشف کنید یا برعکس آن به شما اثبات شود.

مشکل عدم گلزنی؟

مشکلی نیست و این موضوع را برای خود تبدیل به نگرانی نمی‌کنیم. در برخی از بازی‌ها فرصت می‌سازید ولی نمی‌توانید آن‌ها را گل کنید و این داستان ما در بازی‌های اخیر بوده است. باید تمرکز خود رادر این زمینه بیشتر کنیم.

مصدومیت هازارد؟

او در سوپرجام اسپانیا ما را همراهی نخواهد کرد. هازارد در حال حاضر روی ریکاوری خودش کار می‌کند و همراه ما سفر نخواهد کرد. پس از اتمام سوپرجام امید داریم که در ادامه به جمع ما اضافه شود.

در خصوص آمار دو تیم ختافه و رئال مادرید بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم ختافه خوزه بوردالاس شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۳.۵.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم رئال مادرید زین الدین زیدان شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۱.۴.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم ختافه در لالیگا آنخل با ۸ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن رئال مادرید در لالیگا کریم بنزما با ۱۲ گل زده می‌باشد.
  • ختافه تاکنون با ۲۶ گل زده و ۱۷ گل خورده تفاضل +۹ را به نام خود ثبت کرده است.

sdcsw 1

  • رئال مادرید تاکنون با ۳۳ گل زده و ۱۲ گل خورده تفاضل +۲۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لالیگا مساوی کرده است.
  • رئال مادرید در ۳ بازی قبلی خود در لالیگا در هر دو نیمه مساوی کرده است.
  • رئال مادرید در ۱۱ بازی قبلی خود مقابل ختافه شکست نخورده است.
  • ختافه در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا موفق به کلین شیت شده است.
  • در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی ختافه در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۴ بازی قبلی رئال مادرید در لالیگا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • ختافه در ۱۳ بازی از ۱۴ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا شکست نخورده است.
  • ختافه در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل ویارئال نتیجه را ۱-۰ واگذار کرده است.
  • رئال مادرید در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل اتلتیکو بیلبائو به تساوی ۰-۰ رسیده است.
  • پنج بازی اخیر ختافه در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی، یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی و سه تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های ختافه و رئال مادرید که فردا ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا، در استادیوم کولیسیوم آلفونسو پرز برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *