صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛  گابریل ژسوس و ابراز خشنودی از شکستن طلسم گلزنی

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛  گابریل ژسوس و ابراز خشنودی از شکستن طلسم گلزنی

ad banner

گابریل ژسوس مهاجم تیم ملی برزیل بعد از صعود تیمش به فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹ از شکستن طلسم گلزنی برای سلسائو ابراز خوشحالی کرد.

مهاجم تیم منچستر سیتی سرانجام در بهترین موقعیت ممکن اولین گلش در رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را برای برزیل به ثمر رساند. با توجه به ناکامی در بازیهای قبلی سلسائو گابریل ژسوس فشار زیادی را روی دوش خود احساس می کرد اما بالاخره در نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مقابل رقیب سنتی ژسوس راه دروازه حریف را پیدا کرد. ژسوس گل اول بازی را در دقیقه ۱۹ روی پاس دقیق روبرتو فیرمینو با یک بغل پا مطمئن باز کرد. با این گل مهاجم سیتیزن ها به روند ۴ بازی بدون گل زده در رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ پایان داد و اینکار را در بزرگترین بازی مقابل آرژانتین در نیمه نهایی انجام داد.

ژسوس از زدن گل برتری و صعود برزیل به فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹ می گوید

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

در حال حاضر به خوبی قادر به صحبت کردن در این مورد نیستم. از نظر من تمام بازیها اهمیت زیادی دارند حتی بازیهایی که در آن عملکرد خوبی ندارید زیرا از آن بازی بعدها درس یاد می گیرید. امشب تمام هدفم این بود که بتوانم گلزنی کنم. از همان شروع بازی انگیزه بالایی داشتم. یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادم سپس توانستم گل برتری را به ثمر برسانم. خوشبختانه فیرمینو در محوطه جریمه موقعیت من را به خوبی دید و پاس گل را برایم ارسال کرد. این اعتماد به نفس زیادی به من داد.

تیم ملی برزیل پس از صعود به فینال حالا منتظر یکی از تیمهای شیلی یا پرو خواهد بود تا در ورزشگاه تاریخی ماراکانا پذیرای آنها باشد. ژسوس در آن دیدار نیز همانند این بازی همچنان عطش گلزنی فراوانی خواهد داشت و علی رغم عملکرد ضعیف در مرحله گروهی نشان داده که برزیلی ها میتوانند روی گلزنی او حساب باز کنند. گل او به آرژانتین هفدمین گل ملی گابریل پس از آغاز گلزنی در سال ۲۰۱۶ مقابل اکوادور بود. اگرچه برزیل در برخی از دیدارها در این جام به مشکل خورده اما ژسوس امیدوار است که سلسائو بهترین عملکردش را در فینال ارائه دهد.

نه تنها بابت گلزنی خودم، بلکه برای عملکرد کل تیم خوشحال هستم. چند روز پیش بود که گفتم آنها توانایی شکستن خط دفاعمان را دارند. روی این مسئله بسیار کار کردیم و با نهایت توان جنگیدیم و در نهایت خوشبختانه دروازه تیم همچنان بسته ماند. در بازی با پاراگوئه نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم اما خوشحالیم که این بازی با گل همراه بود. همه باید از نحوه بازیمان راضی باشند. این برزیل واقعی است! ما همیشه باید با همین روحیه بالا بازی کنیم تا بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است برزیل آخرین بار در کوپا آمریکا سال ۲۰۰۷ به قهرمانی رسید و حالا پس از ۱۲ سال بدنبال کسب نهمین قهرمانی خود در کوپا آمریکا خواهد بود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *