صفحه اصلی / عمومی / رسمی: محمد صلاح غایب تیم لیورپول مقابل بارسلونا

رسمی: محمد صلاح غایب تیم لیورپول مقابل بارسلونا

ad banner

محمد صلاح که در بازی شنبه شب تیم لیورپول مقابل تیم نیوکاسل در هفته ۳۷ ام لیگ جزیره از ناحیه سر مصدوم شده بود، سریعا تعویض شد و تحت معاینه قرار گرفت. همان طور که می دانید لیورپول شرایط سختی در رقابت با تیم منچستر سیتی جهت کسب جام لیگ جزیره دارد و این خبر بدی برای لیورپولی ها به حساب می آید.

همچنین علی رغم برخی رسانه های انگلیسی که دیروز شایعه کرده بودند که صلاح از استادیوم سنت جیمز پارک به سلامت بیرون رفته و نشانی از مصدومیت ندارد و به بازی ۳ شنبه شب مقابل تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا می رسد، یورگن کلوپ در نشست خبری که ساعاتی پیش برگزار شد، خبر غایب بودن این بازیکن مصری مقابل تیم بارسلونا را تایید کرد و گفت:

ضربه بدی به سر او وارد شده است اما حال وی خوب است ولی ترجیح می دهیم او سه شنبه شب به میدان نرود زیرا سلامتی او از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

تیم فوتبال لیورپول که در رفت بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم بارسلونا در استادیوم نیو کمپ شکست سنگین ۳ بر ۰ را تجربه کرد، این بار کارش سخت تر شده و مهاجم اول خود برای جبران این نتیجه سنگین را در اختیار ندارد و این خبر بسیار بدی برای طرفداران تتیم لیورپول می باشد. همچنین ظهر امروز رسانه ورزشی یلا کره که در کشور مصر فعالیت دارد و جزو رسانه های معتبر مصر می باشد، اعلام کرد که این بازیکن مصری به بازی با بارسلونا نمی رسد و این خبر به سرعت توسط رادیوی سدنا در اسپانیا پخش شد و سر و صدای زیادی به پا کرد و بازتاب گسترده ای داشت که قرار شده بود ظهر امروز پزشکان بار دیگر وضعیت او را بررسی و نظر خود را اعلام کنند که با تایید یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول همه چیز برای صلاح تمام شده به نظر می رسد. همچنین یورگن کلوپ علاوه بر صلاح نبود فیرمینو را نیز تایید کرد و گفت: فیرمینو هم به بازی با بارسلونا نمی رسد و بار دیگر نمی توانیم از این بازیکن نیز در ترکیب خود استفاده کنیم چون همان طور که قبل تر گفتم سلامتی بازیکنان از همه چیز برایم مهم تر است.

غیبت محمد صلاح برای تیم لیورپول

محمد صلاح تیم لیورپول

همچنین در ادامه از یورگن کلوپ راجع به بازی با بارسلونا سوال پرسیده شد و به گزارش لیورپول اکو وی گفت:

شماها با مثال بازی با رم من را امید وار می کنید و من هم از آن نتیجه روحیه می گیرم ولی شرایط سال گذشته تیم رم با ما کاملا در تضاد است هم از لحاظ بازی های لیگ و هم اینکه آن ها یک گل در نیوکمپ به بارسلونا زدند و چهار گل دریافت کردند ولی ما ۳ گل خوردیم و گلی به ثمر نرساندیم. ما امسال رقابت تنگاتنگی را در لیگ برتر داریم که همین نشان از بازی های فشرده ای را می دهد که بازیکنانم انجام داده اند ولی ما تلاش خود را خواهیم کرد.در خصوص موارد زیادی برای بازی فردا باید تصمیم گیری کنم از جمله اینکه مهاجمانم باید از تک تک موقعیت های پیش آمده علی رغم بازی رفت نهایت استفاده را بکنند چون در یک بازی ۵۰۰ موقعیت گل پیش نمی آید مهاجمان ما باید موقعیت خلق کنند. همچنین باید تغییراتی در روند دفاعی خود بدهم و دیوار دفاعی خود را مستحکم تر کنم. تیم بارسلونا به همه بازیکنان خود استراحت داده و خیالش از قهرمانی در لالیگا راحت شده که این قضیه به آن ها برتری خواهد داد زیرا بازیکنان من با فشردگی زیادی این روزها بازی می کنند و استراحت لازم را ندارند.ما هرگر نا امید نخواهیم شد. فوتبال است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. نمی توانم بگویم ۱۰۰ درض صعود می کنیم ولی بازیکنان مملو از انگیزه برای صعود به فینال هستند.همچنین امیدوارم بتوانیم همانند بارسلونا از امتیاز میزبانی و هوادارن خود نهایت استفاده را بکنیم.ما ۹۰ دقیقه تلاش خواهیم کرد، اگر موفق شدیم که خیلی عالی است اگر نه که حداقل با بازی زیبا از این رقابت ها خداحافظی کنیم.ما به زدن ۴ گل احتیاج داریم بدون اینکه اجازه بدهیم بارسلونا گلی به ثمر برساند.متاسفانه اگر دو تن از مهاجمان برتر دنیا صلاح و فیرمینی را در اختیار داشتم شرایط کاملا متفاوت بود ولی چاره ای نیست و باید به فکر کامبک باشیم.
نظرتان در خصوص بازی امشب تیم های منچستر سیتی و لستر سیتی ؟ امیدوارم نتیجه به نفع ما رقم بخورد و ساعت ۱۰:۳۰ شب شاهد پایان این دیدار و نتیجه آن و تاثیراتش بر روی بازی خودمان خواهیم بود.ما یک امتیاز از تیم منچستر سیتی عقب هستیم و احتیاج داریم که آن ها امتیاز از دست بدهند.ما در مقابل نیوکاسل به سختی تلاش کردیم و نتیجه زحماتمان را نیز دیدیم.امیدوارم همه چیز برای لیورپول خوش پیش برود.

مسی؟

همانطور که قبلا نیز گفتم مسی بازیکن فوق العاده ای است و مهار او بسیار مشکل،حتی بعد از بازی یادم است که به او گفتم یعنی فکر می کنم که به او گفتم که چرا این کار را با ما کردی. او بازیکن خوبی است و در همه جای زمین حضور دارد ولی او همه تیم بارسلونا نیست. ما در مقابل تیم بارسلونا بازی می کنیم نه یک نفر پس باید برای همه بازیکنان برنامه خاصی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم چون کافی است یه لحظه غفلت کنیم و اتفاقی که نباید بیفتد انجام شود. ما می دانیم که جای هیچ اشتباهی در مقابل مسی و یارانش نخواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم با همه وجود و یک بازی فوق العاده در جو زیبای ورزشگاه خودمان جشن صعود به فینال را بر پا کنیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *