صفحه اصلی / عمومی / لوکا یوویچ: جا افتادن در تیمی چون رئال مادرید آسان نیست

لوکا یوویچ: جا افتادن در تیمی چون رئال مادرید آسان نیست

ad banner

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی جدید تیم رئال مادرید می گوید علی رغم داشتن شروعی سخت در ترکیب لوس بلانکوس، آماده درخشش در فصل جدید است.

لوکا یوویچ که فصل گذشته ۲۷ گل به ثمر رساند، بعد از انتقال ۷۰ میلیون یورویی از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید هنوز نتوانسته به خوبی در ترکیب کهکشانی ها جا بیفتد. ملی پوش صربستانی در جریان اردوی پیش فصل رئال نیز برای مدتی مصدوم شد و در حال حاضر در سه بازی تیم در لالیگا نیز نتوانسته گلزنی کند. با این حال یوویچ در دیدار اخیر کهکشانی ها در زمین ویارئال برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و روی گل اول گرت بیل، با یک پاس پشت پا فوق العاده دنی کارواخال را صاحب توپ کرد تا زمینه ساز گل تساوی تیمش باشد. از یوویچ در خصوص وضعیتش در شروع فصل همراه با تیم رئال مادرید سؤال شد.

صحبت های لوکا یوویچ در مورد شرایط حضورش در رئال مادرید

لوکا یوویچ

بعد از یک پیش فصل سخت،‌ حالا اوضاع کمی در حال بهتر شدن است. من در آن زمان مصدوم شدم و در دیدار برابر آرسنال نیز وقتی ناچو فرناندز از زمین بازی اخراج شد،‌ مجبور شدم که خیلی زود از زمین بازی بیرون بیایم. چنین شرایطی برای یک بازیکن جوان در ابتدای راهش آسان نیست اما فکر می کنم که به بهترین شکل ممکن شرایط را کنترل کنم و آماده پاسخگویی به خواسته های تیم هستم.

لوکا یوویچ که هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی صربستان حضور دارد، خودش را برای دیدار مقابل پرتغال در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ آماده می کند. تیم ملی صربستان در شهر بلگراد پذیرای پرتغال و کریستیانو رونالدو خواهد بود. صربستان در گروه دوم مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با شش امتیاز کمتر از اوکراین صدرنشین و دو امتیاز کمتر از سلسائو اروپا، در رده سوم گروه حضور دارد. تیم ملی صربستان همچنین در این بازی با سرمربی جدید خود لوبیشا تومباکوویچ پا به مسابقه خواهد گذاشت. ملادم کرستاجی علی رغم پیروزی مقابل لیتوانی و کسب تساوی مقابل پرتغال در بازی رفت،‌ با متحمل شدن شکست سنگین ۵-۰ مقابل اوکراین از کار برکنار شد. مهاجم صربستانی می گوید تیمش آماده مقابله با رونالدو خواهد بود اما تیم ملی پرتغال فقط به او خلاصه نمی شود و شامل بازیکنان مهم دیگری نیز می باشد.

تا جایی که می دانم قرار است یک دیدار ۱۱ به ۱۱ را بازی کنیم. ما تنها مقابل رونالدو قرار نمی گیریم. برای مقابله با تمام اعضای تیم پرتغال آماده خواهیم شد نه فقط کریس رونالدو. مشخصا او بهترین بازیکن آن ها به لحاظ فردی محسوب می شود. اما پرتغال بازیکنان خوب دیگری نیز دارد که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. داشتن تمرکز و نظم در بازی برای ما ضروری خواهد بود و امیدواریم تا به نتیجه دلخواهمان در این بازی دست پیدا کنیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *