صفحه اصلی / عمومی / بررسی احتمال انتقال لوکا مودریچ به میلان؛ رئال مادرید لوکیتا را از دست می دهد؟

بررسی احتمال انتقال لوکا مودریچ به میلان؛ رئال مادرید لوکیتا را از دست می دهد؟

ad banner

روز گذشته بود که خبر رسید سران میلان همچنان قصد دارند از رئال مادرید بازیکن به اختیار بگیرند و نام جدید، لوکا مودریچ است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ولادو لمیچ، نماینده لوکا مودریچ و چند بازیکن دیگر در ساختمان باشگاه میلان حضور پیدا کرد تا در مورد برخی بازیکنان جوان صحبت کند اما موضوع اصلی، لوکا مودریچ بود. ستاره کروات باشگاه رئال مادرید، رابطه بسیار فوق العاده‌ای با زوانمیر بوبان دارد. فعلا جذب برنده توپ طلا از لوس بلانکوس بسیار دشوار به نظر می رسد اما انقلابی که در ترکیب اصلی رئال مادرید توسط فلورنتینو پرز آغاز شد، می تواند مودریچ را هم شامل شود.

دستمزد مودریچ بسیار بالاست و او در مادرید ۱۲.۵ میلیون یورو در سال به علاوه پاداش ها دریافت می کند؛ همین عامل می تواند باعث شود رئال مادرید با فروش او، از قید پرداخت این دستمزد سنگین خلاص شود و جا را برای خریدهای جدید باز کند. پیش از آغاز هرگونه مذاکره‌ای، میلان باید از علاقه خودِ مودریچ به تحقق یافتن این انتقال آگاه شود. پس از آن بود که خبرهای بیشتری در این مورد به گوش رسید و رسانه های اسپانیایی صحبت هایی بر خلاف این را منتشر کردند. به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا،  کسی آخرین برنده توپ طلا را فراموش نکرده و آخرین تیمی که پا پیش گذاشته، میلان بوده است. اگر تابستان سال گذشته اینتر به طور جدی برای خرید ستاره کروات رئال مادرید تلاش کرد، این بار تیم همشهری آنها با حضور بوبان سعی داشت لوکیتا را به خروج از برنابئو متقاعد کند. با این حال مودریچ برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

لوکا مودریچ از رئال مادرید راهی میلان خواهد شد؟

لوکا مودریچ از رئال مادرید راهی میلان خواهد شد؟
با فتح توپ طلا، بند تمدید خودکار و یک ساله قرارداد مودریچ فعال شد تا این بازیکن هم اکنون تا سال ۲۰۲۱ با کهکشانی‌ها قرارداد داشته باشد. چنین بندی در قرارداد اکثر بازیکنان رئال مادرید وجود دارد که در صورت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دنیا، قراردادشان یک سال تمدید می‌شود. هدف مودریچ این است که از تور پیش فصل نهایت بهره را ببرد و برخلاف فصل گذشته که به خاطر جام جهانی به هیچ عنوان آماده سازی خوبی نداشت و این مسئله در طول فصل هم گریبان او را گرفت، امسال با فرم ایده آل فصل را شروع کند و به سطح خودش برگردد. اگرچه دیگر تیم‌ها مدام با ایجنت او تماس می‌گیرند. زیدان روی مودریچ حساب می‌کند؛ باشگاه هم از حفظ او استقبال می‌کند اما اگر خود بازیکن مایل به جدایی باشد، خبری از مانع تراشی نخواهد بود.

این اخبار کمی خیال مادریدی ها را راحت کرد ولی شنیده ها همچنان متفاوت است. جانلوکا دی مارتزیو همچنان روی حرف های خود پافشاری می کند و می گوید تماس های میلان با ایجنت لوکا مودریچ ادامه دارد. ایده جذب برنده توپ طلا ابتدا توسط زوانمیر بوبان مطرح شد و حالا همه چیز جدی تر شده است. در واقع بوبان در نشست مطبوعاتی اعلام کرده بود میلان فقط به جذب بازیکنان جوان علاقه مند نیست و قصد دارد بازیکنان باتجربه هم به خدمت بگیرد که منظور او، لوکا مودریچ بود.

وی ادعا کرده است رئال مادرید اصلا مشکلی با جدایی مودریچ نخواهد داشت. موضوع اصلی خواسته شخصی لوکا است تا بخواهد این انتقال عملی شود. همچنین میلان باید جلب رضایت مودریج باید پیشنهادی حداقل سه ساله به این ستاره کروات ارائه کند. چیزی که مشخص است، مودریچ به میلان بیشتر از یک ایده است و طی روزهای آتی قطعا اخبار بیشتری در این رابطه خواهیم شنید.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *