صفحه اصلی / عمومی / قرارداد داوید دخیا با منچستر یونایتد به زودی تمدید می شود

قرارداد داوید دخیا با منچستر یونایتد به زودی تمدید می شود

ad banner

داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستر یونایتد به زودی با یک قرار داد بلند مدت دوران حضورش را در جمع شیاطین سرخ ادامه خواهد داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نشریه بریتانیایی تلگراف گزارش داد داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره تمدید قرارداد او با شیاطین سرخ وجود داشت، با امضای یک قرارداد شش‌ساله جدید به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو با یونایتد موافقت کرده و در صورت امضای این قرارداد به گران‌ترین دروازه‌بان دنیا تبدیل خواهد شد. دخیا که در جریان دیدار دوستانه منچستر یونایتد  – اینتر برای اولین بار در اردوی پیش فصل امسال به میدان رفت، پس از بازگشت از این اردو قراردادش را با دستمزد هفتگی ۳۷۵ هزار پوندی تمدید خواهد کرد. او طی شش سال آینده، جمعا ۱۲۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. پس از این که یونایتد فصل ۱۹-۲۰۱۸ را با اختلافی ۳۲ امتیازی نسبت به منچسترسیتی در رده ششم به پایان رساند، دخیا برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ خیلی فکر کرد. او کار کردن با امیلیانو آلوارز را دوست دارد و معتقد است که باشگاه می‌تواند به جمع تیم‌های موفق برگردد.

داوید دخیا با منچستر یونایتد ادامه خواهد داد

داوید دخیا با منچستر یونایتد ادامه خواهد داد
دخیا حدود هشت فصل است که سنگربان شماره ۱ یونایتد بوده و قرارداد قبلی‌اش در سال ۲۰۲۰ منقضی می‌شود. یونایتد اخیرا بسیار نگران بود که دخیا را در پایان قرارداد فعلی‌اش از دست بدهد. دخیا در سال ۲۰۱۱ درحالیکه دروازه‌بانی ۲۰ساله بود از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و بعد از شروعی متزلزل در این تیم، در نهایت جایگاهش را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا تثبیت کرد. حمایت اوله گونار سولسشر در روزهای دشوار دخیا در فصل گذشته که با فاصله گرفتن این دروازه‌بان از روزهای خوبش همراه بود، یکی از اصلی‌ترین دلایل تمدید او با منچستریونایتد به شمار می‌رود. سولسشر بارها در مصاحبه‌های مختلف از دخیا حمایت کرد و او را بهترین بازیکن باشگاه در سالیان اخیر نامید. دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید امیدوار است تا شیاطین سرخ در سال‌های پیش رو بار دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *