صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لیگ اروپا ؛ گلاسکو رنجرز- ویارئال، جنگ تمام عیار برای صعود

فوتبال لیگ اروپا ؛ گلاسکو رنجرز- ویارئال، جنگ تمام عیار برای صعود

ad banner

فوتبال لیگ اروپا ؛ گلاسکو رنجرز- ویارئال، جنگ تمام عیار برای صعود

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا از گروه G از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه ۸ آذرماه تیم فوتبال گلاسکورنجرز اسکاتلند میزبان تیم فوتبال ویارئال اسپانیا خواهد بود. تیم فوتبال گلاسکورنجرز با یک شکست، ۲ تساوی و یک برد با ۵ امتیاز مکان سوم جدول را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال ویارئال با ۳ تساوی و یک برد با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه G رقابت‌های لیگ اروپا قرار دارد. دو تیم در صورتی در مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم رنجرز در آخرین بازی خود در یک دیدار پرگل با نتیجه ۴ بر ۳ در مقابل اسپارتاک مسکو متحمل شکست شد. تیم ویارئال نیز در آخرین بازی خود مقابل راپید در وین اتریش به‌ تساوی بدون گل رضایت داد. رقابت در گروه G بسیار فشرده و وضعیت جدول بسیار پیچیده است. هر چهار تیم شانس صعود دارند. تیم فوتبال رنجر درصورت کسب دومین برد خانگی خود می‌تواند تا حدودی خیالش را از صعود به مرحله بعد راحت کند. تیم ویارئال نیز می‌تواند با کسب هر سه امتیاز بازی شانس خود را برای رفتن به‌دور بعدی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا افزایش می‌دهد. در بازی رودرروی دور رفت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

 گلاسکو رنجرز؛ تیمی که می‌خواهد جاودانه شود

تیم فوتبال گلاسکو رنجرز که در لیگ برتر اسکاتلند با ۲۷ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دوم جدول قرار دارد در بازی‌های خانگی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. آن‌ها توانسته‌‌اند از شش دیدار خانگی در شش بازی پیروز میدان باشند. رنجرز در بازی‌های خانگی در رقابت‌های لیگ اروپا نیز آمار خوبی از خود به‌جا گذاشته است. آن‌ها در مقابل اسپارتاک مسکو به تساوی رسیدند و راپید وین را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند. گلاسکو رنجرز می‌تواند با رفع مشکلات دفاعی خود، با اتکا به خط حمله قدرتمندی که دارد با کسب یک پیروزی خانگی امتیازات خود را به عدد ۸ برساند. استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول که سرمربی‌گری رنجرزها را به‌عهده دارد می‌تواند در این دیدار به روند ۳ تساوی قبلی خود در مقابل ویارئال خاتمه دهد و با یک پیروزی خانگی در برابر دیدگان هزاران دیوانه طرفدار رنجرز، مسیر خود را برای رفتن به دور بعد  هموار کند.

فوتبال لیگ اروپا

ویارئال؛ جبران ناکامی در لالیگا

تیم فوتبال ویارئال با ۶ امتیاز امید اول صعود به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا است. ویارئال که در رقابت‌های لالیگا در این فصل نتایج قابل قبولی نسبت به فصل قبل دست پیدا نکرده است با ۱۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. آن‌ها در این مرحله از رقابت‌های لیگ اروپا تنها یک برد به‌دست آوردند. ویارئال می‌تواند با کسب دومین برد خود در این رقابت‌ها علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. ویارئال با ۱۰ گل زده بهترین عملکرد را در خط حمله داشته است. خاویر کایخو که چند روز پیش از شروع رقابت‌های لالیگا سکاندار ویارئال شد در این فصل نتوانست رضایت هواداران ویارئال را جلب کند. او می‌تواند در این دیدار خارج از خانه با اتکا به بازیکنانی چون پابلو فورنالس، جرارد مورنو و اکامبی با کسب ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه، علاوه‌بر حفظ جایگاه خود به‌عنوان سرمربی شانس صعود خود را به مرحله بعد افزایش دهد.

فوتبال لیگ اروپا

ماتی یوگ این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم ابروکس سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه گلاسکو رنجرز- ویارئال در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *