صفحه اصلی / عمومی / کریستیانو رونالدو : اتهام تعرض جنسی باعث بازی با آبروی من شد

کریستیانو رونالدو : اتهام تعرض جنسی باعث بازی با آبروی من شد

ad banner

به گزارش اسپوتنیک، کاترین مایورگا چندی پیش مدعی شد که کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ در رستورانی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

این ستاره پرتغالی اما به شدت این موضوع را رد کرده بود و اعلام کرده بود که چنین اتفاقاتی بر خلاف باورهای اوست. مقام های این شهر که مسئول رسیدگی به این پرونده بودند، در ماه جولای اعلام کردند که مدارک و شواهد کافی برای تایید این اتهام وجود ندارد. رونالدو در مصاحبه مفصل و اختصاصی با پیرس مورگان درباره شرایط خود و تاثیر این اتهام بر زندگی شخصی اش گفت:

آنها با شان و شخصیت من بازی کردند. این سخت بود. من نامزد و خانواده و فرزند داشتم. وقتی آن ها با صداقت من بازی کردند همه چیز بد و سخت شد. یک روز در خانه با نامزدم نشسته بودیم و ناگهان اخبار شروع به صحبت درباره کریستیانو رونالدو کرد که این کار و آن کار را کرده است. به تلویزیون نگاه می کردم که فرزندان از پله‌ ها پایین آمدند و من شبکه را عوض کردم چون شرمنده شده بودم. احساس شرمندگی می کردم. این باعث شد که حس بسیار بدی داشته باشم.

کریستیانو رونالدو و نامزد وی مورد توجه رسانه ها

کریستیانو رونالدو و نامزدش
به گفته روزنامه آلمانی اشپیگل، مایورگا ابتدا در سال ۲۰۰۹ شکایتی مبنی بر تعرض جنسی به دادگاه ارائه کرد و همزمان خارج از دادگاه با دریافت مبلغی از رونالدو، با او به توافق رسید. این مجله مدعی شده که مبلغ مورد توافق ۳۷۵,۰۰۰ دلار بوده که برای حفظ حریم خصوصی پرداخت شده و مانع از انتشار علنی این اتهامات شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *