صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – پاراگوئه

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – پاراگوئه

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه ۵۵ هزار نفری گرمیو در شهر پورتو آلگره تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی پاراگوئه قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۵ بامداد روز جمعه هفتم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل – پاراگوئه

وضعیت و نکات آماری تیم برزیل

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • تیم ملی برزیل برای این دیدار کاسمیرو را به دلیل محرومیت و فرناندینیو را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو راست در اختیار نخواهد داشت.
  • با مصدومیت هر دو هافبک دفاعی برزیل، انتظار می رود که آلان، هافبک تیم ناپولی در این دیدار در کنار آرتور ملو در مرکز خط میانی سلسائو حضور داشته باشد.
  • تیته، سرمربی برزیل هنوز خط هجومی دلخواهش را پیدا نکرده اما نمایش های خوب گابریل ژسوس و اورتون باعث شده تا این دو بازیکن شانس بالایی برای حضور در کنار روبرتو فیرمینو را در ترکیب اصلی داشته باشند.
  • برزیل تاکنون در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ گلی دریافت نکرده و با فرم خوبی در این مسابقه حاضر خواهد بود. به نظر نمی‌رسد که سلسائو برای پیروزی در این دیدار مشکلی داشته باشد.
  • فیلیپ کوتینیو هافبک تیم بارسلونا در اوج آمادگی به سر می‌برد و در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با به ثمر رساندن دو گل و ارسال یک پاس گل یکی از بهترین های جام تا اینجا بوده است.

وضعیت و نکات آماری تیم پاراگوئه

  • تیم ملی پاراگوئه برای این دیدار هیچ محروم و مصدومی ندارد.
  • پاراگوئه در دو دیدار قبلی خود در مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مقابل تیم های آرژانتین و کلمبیا با سیستم ۴-۴-۱-۱ به میدان رفت و انتظار می‌رود در این دیدار نیز پاراگوئه را با همان ترکیب در میدان مسابقه ببینیم.
  • تیم ملی پاراگوئه در این مسابقات به طرز معجزه آسایی بدون پیروزی در هیچ کدام از سه بازی توانست به مرحله بعدی صعود کند. دو تساوی مقابل قطر و آرژانتین آن ها را روانه مرحله یک چهارم پایانی کرد.
  • با وجود امتیازگیری ضعیف در مرحله گروهی، پاراگوئه اما بازی های خوبی مقابل تیم های قدرتمندی چون کلمبیا و آرژانتین داشت و ممکن است میزبان بازی ها در مقاطعی از بازی دچار مشکل شود.
bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *