صفحه اصلی / عمومی / امره چان و ماریو مانژوکیچ از لیست یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا خط خوردند

امره چان و ماریو مانژوکیچ از لیست یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا خط خوردند

ad banner

ماریو مانژوکیچ و امره چان ملی پوشان تیم های کرواسی و آلمان،‌ از غایبان سرشناس لیست مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس برای دیدار های اروپایی این تیم خواهند بود.

با توجه به اینکه باشگاه ایتالیایی خروجی های زیادی در این تابستان نداشت، ماریو مانژوکیچ و امره چان از لیست بازیکنان یوونتوس برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا خط خوردند. مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی جدید یووه از ۲۷ بازیکن تیم اصلی، نام ۲۲ بازیکن را برای لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کرده که سرشناس ترین آن ها ماریو مانژوکیچ و امره چان هستند. جورجو کیه لینی کاپیتان یوونتوس نیز یکی از نفرات غایب این لیست می باشد. اگرچه غیبت او بعد به دلیل مصدومیت خواهد بود. کاپیتان ۳۵ ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، هفته گذشته پس از پارگی رباط صلیبی زانو، تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود شش ماه از میادین به دور خواهد بود. مارکو پیاتسا و ماتیا پرین نیز به دلیل مصدومیت از دیگر غایبان یووه برای لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

عدم حضور ماریو مانژوکیچ و امره جان در لیست اروپایی تیم یوونتوس

ماریو مانژوکیچ

خرید های تابستانی یووه نظیر ماتیاس دلیخت،‌ دنیلو، مریح دمیرال، آدرین رابیو، آرون رمزی، جیانلوییجی بوفون و البته گونزالو هیگواین که پس از حضور قرضی در میلان و چلسی به این تیم بازگشته، همگی در لیست بازیکنان برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. نام پائولو دیبالا نیز بعد از آن که شایعات زیادی در خصوص جدایی او از قهرمان سری آ مطرح شده بود، در فهرست بازیکنان دیده می شود. هافبک آرژانتینی در این تابستان مذاکراتی را با باشگاه های تاتنهام و منچستر یونایتد انجام داد اما توافقی حاصل نشد تا این بازیکن در تورین ماندنی شود.

مائوریتسیو ساری ماه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پیش از بسته شدن مهلت خرید در بازار نقل و انتقالات،‌ امیدوار است دیبالا نیز به تیمی دیگر فروخته شود. ساری صحبت های خود را این گونه عنوان کرده بود.

می توانم با دیبالا صحبت کنم اما بازار نقل و انتقالات در مسیر مشخصی حرکت می کند و حرف های من برایش سودی نخواهد داشت. شش بازیکن تیم باید فروخته شوند و این بسته به شرایط بازار خواهد داشت. مایل هستم که همه این بازیکنان را در تیم نگه دارم اما مشکل اینجاست که در اینجا ما تنها یک بازیکن از آکادمی تیم در اختیار داریم. برای لیگ قهرمانان اروپا مجاز به داشتن ۲۲ بازیکن هستیم و با وجود ۳ دروازبان در لیست، در موقعیت سختی برای تصمیم گیری قرار داریم زیرا بازار نقل و انتقالات ما را مجبور به گرفتن تصمیماتی می کند که مایل به انجام دادنش نیستیم.

لازم به ذکر است یوونتوس در چارچوب رقابت های فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ قهرمانان اروپا، در گروهی نسبتا سخت با تیم های اتلتیکو مادرید،‌ بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو هم گروه شده است و آن ها امیدوار هستند تا پس از ۲۴ سال بتوانند قهرمانی سومشان در این جام را جشن بگیرند. یوونتوس در آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۱۸ سپتامبر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

لیست بازیکنان تیم یوونتوس برای دیدار های لیگ قهرمانان اروپا

دروازبانان: وویچک شزنی، جانلوییجی بوفون، کارلو پینزولیو

مدافعان: لئوناردو بونوچی، دنیله روگانی، ماتیاس ده لیخت، مریح دمیرال، ماتیا دی شیلیو، الکس ساندرو، دنیلو

هافبک ها: رودریگو بنتانکور، میرالم پیانیچ، آدرین رابیو، آرون رمزی، بلیز ماتویدی، سامی خدیرا

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا، گونزالو هیگواین، داگلاس کاستا، فدریکو برناردسکی، خوان کوادرادو

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *