صفحه اصلی / عمومی / چهار تیم شکست ناپذیر فوتبال اروپا در فصل جاری؛ اتفاقی نادر در بوندسلیگا

چهار تیم شکست ناپذیر فوتبال اروپا در فصل جاری؛ اتفاقی نادر در بوندسلیگا

ad banner

در فوتبال اروپا تاکنون چهار تیم وجود دارند که از ابتدای فصل جاری یعنی ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ هیچ شکستی را در لیگ های خود نداشته اند و از این تیم ها می توان به عنوان تیم های شکست ناپذیر اروپا نام برد. تیم های لیورپول، رئال مادرید، یوونتوس و وولفسبورگ چهار تیم بدون شکست تاکنون هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فوتبال اروپا و رقابت هایی که جذاب تر از همیشه دنبال می شود

در لالیگا اسپانیا اما این عنوان به تیمی تعلق ندارد جز رئال مادرید که صدر جدول بعد از گذشت هشت هفته قرار دارند. سرمربی کهکشانی ها در حال حاضر زین الدین زیدان است. رئالی ها از هشت مسابقه برگزار شده ۵ برد و سه تساوی کسب کرده اند. بازی اول آن ها به بازی با تیم سلتاویگو در تاریه ۲۶ مرداد ۹۸ باز می گردد که رئالی ها موفق شدند ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهند. هفته دوم لالیگا رئال مادرید در مقابل رئال وایادولید در تاریخ ۲ شهریور قرار گرفت که این بازی به تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در هفته سوم تاریخ ۱۰ شهریور رئال مادرید در مقابل ویارئال به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد. در هفته چهارم در تاریخ ۲۳ شهریور رئالی ها ۳ بر ۲ تیم لوانته را مغلوب کردند. در هفته پنجم کهکشانی ها در روز ۳۱ شهریور ۹۸ تیم سویا را ۱ بر ۰ شکست دادند. در هفته ششم در تاریخ ۳ مهر آن ها دو بر ۰ مقابل اوساسونا به برتری رسیدند. در هفته هفتم سفید پوشان با تیم همشهری خود یعنی اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. دیداری که در تاریخ ۰۶ مهر به انجام رسید و اما در هفته هشتم آن ها ۴ بر ۲ در برابر گرانادا در تاریخ ۱۳ مهر ۹۸ به پیروزی رسیدند تا با پنج پیروزی و سه شکست تنها تیم بدون باخت لالیگا لقب گیرند.
فوتبال اروپا
در لیگ یک فرانسه هیچ تیمی حتی پاری سن ژرمن مدعی نیز بدون شکست نبوده است و همه تیم ها حتی پاریسی ها حداقل ۲ شکست را در کارنامه این فصل خود دارند. در این لیگ تیم پاری سن ژرمن از ۹ مسابقه برگزار شده با هفت پیروزی و دو شکست با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در لیگ برتر انگلیس تاکنون تنها تیمی که طعم شکست را در این فصل تجربه نکرده است تیم لیورپول است که سرمربی گری این تیم را یورگن کلوپ بر عهده دارد. آن ها هشت بازی در لیگ جزیره انجام داده اند که در هر هشت بازی پیروز میدان بودند و تاکنون هیچ تیمی این رکورد را در این فصل نداشته است. قرمز پوشان در این فصل در بازی اول در روز ۱۸ مرداد ۹۸ در برابر تیم نوریچ قرار گرفتند که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز میدان شدند. در هفته دوم روز ۲۶ مرداد ۹۸ به مصاف ساوتهمپتون رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع یاران یورگن کلوپ به اتمام رسید. در هفته سوم آن ها در تاریخ ۲ شهریور ۹۸ در مقابل تیم آرسنال قرار گرفتند که با نتیجه ۳ بر ۱ آرسنال را در هم کوبیدند. در هفته چهارم در تاریخ ۸ شهریور آن ها تیم برنلی را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست دادند. در هفته پنجم معادل ۲۶ شهریور آن ها ۳ بر ۱ نیوکاسل را از پیش رو برداشتند. در هفته ششم روز ۳۱ شهریور ۹۸ آن ها تیم چلسی را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کردند. در هفته هفتم آن ها ۱ بر ۰ در مقابل شفیلد یونایتد در روز ۶ مهر صاحب پیروزی شدند و در نهایت در هفته هشتم که در روز ۱۳ مهر ۹۸ انجام گردید آن ها تیم لستر سیتی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دادند تا تنها تیم بدون باخت با کسب امتیاز کامل ۲۴ از هشت مسابقه لقب گیرند.
jj
در سری آ ایتالیا تنها تیم بدون شکست این فصل تیم یوونتوس است که از ۷ بازی ۶ برد و یک تساوی به دست آورده است. هدایت این تیم را مائوریسیو ساری بر عهده دارد. در هفته اول سری آ ایتالیا تیم یوونتوس در تاریخ ۰۲ شهریور ۹۸ ۱ بر ۰ تیم پارما را مغلوب کرد. در تاریخ ۹ شهریور ۹۸ در هفته دوم یووه در مقابل تیم ناپولی قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ به برتری دست یافت. در هفته سوم در مقابل فیورنتینا به تساوی بدون گل در تاریخ ۲۳ شهریور دست پیدا کرد. آنها ۳۰ شهریور ۹۸،  ۲ بر ۱ هلاس ورونا را مغلوب کردند. هفته پنجم در تاریخ ۲ مهر ۹۸ برگزار شد که یووه با نتیجه ۲ بر ۱ برشا را شکست داد. در هفته ششم در تاریخ ۶ مهر آن ها در برابر اسپال به پیروزی ۲ بر ۰ رسیدند و اما در هفته هفتم در برابر اینتر در تاریخ ۱۴ مهر ۹۸ توانستند ۲ بر ۱ این تیم را مغلوب کنند. لازم به ذکر است تا قبل از بازی دیشب این عنوان به تیم اینتر تعلق داشت که هر ۶ هفته قبل را با پیروزی سپری کرده بود و اما در بازی شب گذشته با واگذاری نتیجه، صدر جدول را نیز تقدیم تیم یوونتوس بعد از ۶ هفته کردند و در هفته هفتم یوونتوس به صدر جدول رسید.

ssf
در بوندسلیگا آلمان تنها تیم بدون شکست نه تیم بایرن است و نه دورتموند، این عنوان به تیم وولفسبورگ تعلق دارد که هدایت آن ها اولیور گلاسنر بر عهده دارد. آن ها از ۷ بازی برگزار شده صاحب ۴ پیروزی و ۳ تساوی هستند و در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته اند. این تیم در هفته اول برابر تیم کلن در تاریخ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۲ بر ۱ صاحب پیروزی شد. در هفته دوم در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ آن ها در برابر هرتابرلین قرار گرفتند که موفق شدند ۳ بر ۰ این تیم را مغلوب کنند. در هفته سوم به تساوی ۱-۱ در تاریخ ۹ شهریور دست پیدا کردند. در هفته چهارم به مصاف فورتونا دوسلدورف در تاریخ ۲۲ شهریور ۹۸ رفتند که این بازی نیز ۱-۱ مساوی شد. در تاریخ ۲۸ شهریور ۹۸ در هفته پنجم با تیم هوفنهایم ۱-۱ به تساوی رسیدند. در هفته ششم ۶ مهر با نتیجه ۱ بر ۰ تیم ماینتس را شکست دادند و در هفته هفتم یونیون برلین را با نتیجه ۱ بر ۰ شکست دادند.

اتفاقی نادر در بوندسلیگا

از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ این برای نخستین بار است که یکی از دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند جزو تیم‌ های اول و دوم جدول رده‌ بندی بوندسلیگا نیستند و تیم دیگری در صدر جدول رقابت های لیگ آلمان به چشم می خورد. به نظر می رسید این دو تیم امسال در هفته های ابتدایی بهتر از تیم های دیگر عمل کنند، اما با کسب نتایج ضعیف همه چیز فعلا تغییر کرده است.
rd 1
به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ همواره از شانس‌ های اصلی کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا به شمار می‌ آید و طبیعی است که در فصل جاری هم شانس اصلی قهرمانی باشد. بوروسیا دورتموند هم با توجه به خرید های خوبی که در تابستان داشت امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت.در هفته اخیر بوندسلیگا هم بوروسیا دورتموند و هم بایرن دو شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی نا امید کننده ظاهر شدند. بایرن که در آلیانس آره نا از هوفنهایم پذیرایی کرد با نتیجه عجیب دو بر یک تن به شکست داد و از طرف دیگر هم بوروسیا دورتموند که به مصاف فرایبورگ رفته بود با تساوی دو بر دو متوقف شد تا برای سومین هفته پیاپی به تساوی دست پیدا کند و شرایط برای سرمربی این تیم سخت تر شود.
شکست بایرن مونیخ باعث شد تا این تیم صدر جدول رده بندی را از دست دهد و به رده سوم سقوط کند و اما بوروسیا دورتموند هم با این تساوی به رده هشتم سقوط کرد. اسکای اسپورت آلمان نوشت که از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ این برای نخستین بار است که یکی از دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند جزو تیم های اول و دوم جدول رده بندی نیستند و این نشان می‌ دهد که آن ها در فصل جاری وضعیت خوبی ندارند. بایرن مونیخ با شکست برابر هوفنهایم ۱۴ امتیازی باقی ماند و در رده سوم جای دارد این در حالی است که دورتموند بعد از گذشت ۷ هفته تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده است. در صدر جدول رده بندی بوروسیا مونشن گلادباخ قرار دارد که ۱۶ امتیازی است این در حالی است که ولفسبورگ هم با ۱۵ امتیاز در رده دوم جای دارد و این نشان می‌ دهد که در فصل جاری رقابت برای قهرمانی بالا است و یک نتیجه بد به کلی جدول رده بندی را دست خوش تغییر قرار می دهد. تیم هایی که شاید نام آن ها را زیاد نشنیده ایم ولی امسال حرفی برای گفتن دارند و تیم های بزرگ را دچار مشکل می کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *