صفحه اصلی / عمومی / عصبانیت زیدان پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید : هیچ چیز درست پیش نرفته است

عصبانیت زیدان پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید : هیچ چیز درست پیش نرفته است

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از شکست سنگین برابر اتلتیکو مادرید در دیداری دوستانه، در کنفرانس خبری حضور یافت و به خبرنگاران پاسخ داد.

اتفاقی که افتاد این بود که ما خیلی بد به بازی وارد شدیم و شروع خیلی بدی داشتیم. خیلی بد وارد یک رقابت و مسابقه سطح بالا شدیم. بعد از گذشت هشت دقیقه ۲-۰ عقب افتاده بودیم. ولی از طرف ما برای تغییر اوضاع هیچ واکنشی مشاهده نشد. نیمه اول خیلی دشوار بود. ما عملا در این نیمه اصلا وارد بازی نشدیم. از هر نظر دچار نقص بودیم. به خصوص از نظر شدت بازی و تلاش برای واکنش نشان دادن به عقب افتادن از حریف.

وقتی با این نتیجه شکست می‌خورید یعنی هیچ چیز درست پیش نرفته است. یعنی همه مقصر هستند. اول از همه من. نمی‌توان یک یا دو نفر را مقصر دانست. کاری که باید انجام بدهیم این است که هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم. انگیزه داریم. فصل خوبی خواهیم داشت. طبعا امروز نمی‌توانیم خوشحال باشیم ولی مطمئنم که این تیم، به خوبی رقابت خواهد کرد. به تکرار اشتباهات فصل گذشته اهمیتی نمی‌دهم ولی مشخص است که این مسئله آزارم می‌دهد و نگرانم می‌کند.

ناراحتی زیدان از شکست برابر اتلتیکو مادرید

ناراحتی زیدان از شکست برابر اتلتیکو مادرید
زیزو ادامه داد:

ما در حال آماده شدن برای فصل جدید هستیم و باید روز ۱۷ آگوست که زمان اولین بازی ما در لیگ است کاملا آماده باشیم. شکی نیست که امشب کمبودهایی داشتیم ولی این با وجود اینکه ناراحت‌کننده است ولی من را نگران نمی‌کند. ما امروز نمی‌توانیم خوشحال باشیم ولی من مطمئنم تیمی دارم که در فصل آینده خیلی خوب بازی و رقابت خواهد کرد. حالا باید برگردیم و کمی استراحت کنیم.

زیدان در مورد کوبو نیز گفت:

زمانی به زمین آمد که نتیجه مشخص شده بود. وقتی به مادرید برگشتیم، تصمیممان را درباره او و سرنوشتش خواهیم گرفت.

در پایان وی در مورد بازیکنان ورودی جدید نیز اضافه کرد:

در حال حاضر ترکیب تیم همین است که می‌بینید. این تیم باانگیزه است و تلاش خواهد کرد این باخت را جبران کند. بازی امروز دوستانه بود ولی برای اتلتیکو مادرید نه! کاملا مطمئن هستم که این تیم در فصل پیش رو خوب کار خواهد کرد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *