صفحه اصلی / عمومی / صحبت های خوان ماتا در مورد خریدهای جدید تیم منچستر یونایتد

صحبت های خوان ماتا در مورد خریدهای جدید تیم منچستر یونایتد

ad banner

منچستر یونایتد به تازگی خریدهای جوانی را به ترکیب تیمش اضافه کرده و از این رو خوان ماتا هافبک باتجربه این تیم به تمجید از این بازیکنان جوان پرداخت.

خوان ماتا هافبک یونایتد معتقد است خریدهای جدید شیاطین سرخ یعنی دنیل جیمز و آرون فن بیساکا مشتاق هستند تا ارزش هایشان را در فصل آینده ثابت کنند و نقشی مهم در بازی منچستر یونایتد ایفا کنند. در پی عملکرد ناامید کننده در فصل قبلی که منجر به قرارگیری یونایتد در رتبه ششم لیگ برتر جزیره شد، اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ تمرکز اصلی خود در بازار نقل و انتقالاتی را بر روی جذب بازیکنان جوان به خصوص استعدادهای انگلیسی قرار داده تا بلکه بتوانند در فصل آینده مجوز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. دنیل جیمز طبق گزارش های منتشر شده با قراردادی ۱۵ میلیون پوندی از تیم سوانسی سیتی جذب شد و فن بیساکا نیز از تیم کریستال پالاس با قراردادی به مبلغ ۵۰ میلیون پوند به یونایتد پیوست. این دو بازیکن که هردو ۲۱ ساله هستند در هفته های اخیر با همتیمی های جدید خود مشغول به تمرین برای شروع فصل جدید شده اند و خوان ماتا از بازیکنان با سابقه منچستر یونایتد معتقد است هردو بازیکن به خوبی در حال جا افتادن در تیم هستند.

صحبت های خوان ماتا با وبسایت منچستر یونایتد در مورد دو بازیکن جدید

شما از لحظه اول می توانید این مسئله را متوجه شوید که هردوی این بازیکنان قابلیت های بالایی دارند. فن بیساکا که پیش از این در لیگ برتر جزیره سابقه بازی داشته و جیمز نیز عملکرد مناسبی را در سوانسی از خود نشان داده است. امیدواریم که آنها چیزهای زیادی را به بازی تیم اضافه کنند. حضور این دو بازیکن بسیار اهمیت دارد زیرا آنها بسیار جوان هستند و تشنه ارائه دادن بهترین عملکردشان برای باشگاه می باشند.

محصولات آکادمی یونایتد مثل تاهیت چونگ، جیمز گارنر، میسن گرینوود و آنخل گومز نیز از اعضای تیم منچستر یونایتد در تور پیش فصل این تیم در استرالیا و قاره آسیا می باشند. خوان ماتا که به تازگی قراردادی جدید و دوساله را با شیاطین سرخ امضا کرد و به موجب این قرارداد تا ۳۳ سالگی در منچستر خواهد بود، در خصوص افزایش بازیکنان جوان تیم و زیر پروبال گرفتن آنها بسیار خوشحال است.

خوان ماتا از اهمیت حضور بازیکنان جوان در تیم می گوید

خوان ماتا

ابتدا باید بگویم که همه آنها بچه های خوبی هستند. بعضی اوقات زمانی که در سن آنها هستید ممکن است کمی تسلط اعصاب خود را از دست بدهید و بیش از اندازه خود را ببینید. ممکن است فکر کنید که نسبت به خود واقعیتان بازیکن بهتر و بزرگتری هستید. اما این چهار بازیکن بسیار آرام و متواضع هستند. آنها تلاش می کنند تا بهترین عملکرد خودشان را ارائه بدهند. چه به لحاظ فوتبالی و چه شخصیتی آنها را بسیار دوست دارم. همین شخصیت بالای آنهاست که نشان میدهد چرا در حال حاضر اینجا حضور دارند. سولسشر می داند که ترکیب تیم نیاز به تعادل دارد. باید تعادلی میان بازیکنان جوان و باتجربه برقرار کنید. این درست است که زمان به سرعت میگذرد و انگار همین دیروز است که ۲۲ ساله بودید اما این یک واقعیت است و من زمان زیادیست که در حال فوتبال بازی کردن هستم. ۱۲-۱۳ سال از شروع فوتبال حرفه ای من می گذرد. از این دوران بازیگری ام لذت میبرم. حالا با بازیکنان جوان صحبت میکنم و تلاش میکنم به آنها از چگونگی فهمیدن و درک فوتبال بگویم. اینکه بازیکنان حرفه ای باید چگونه رفتار کنند اما مشخصا تمرکزم همچنان ارائه دادن بهترین عملکرد درون زمین است. هدفم این است که تا جاییکه ممکن است بتوانم به بازی کردن ادامه دهم و در گلها و پاس گل ها دخیل باشم. این هدف اصلی من در حال حاضر است اما از صحبت کردن با مارکوس (رشفورد)، میسن، جیمی، گومز و چونگ لذت میبرم. آنها بچه های خوبی هستند و آینده درخشانی پیش روی خود دارند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *