صفحه اصلی / عمومی / شماره ۷ اینتر به مائورو ایکاردی رسید؛ آینده مهاجم آرژانتینی همچنان مبهم

شماره ۷ اینتر به مائورو ایکاردی رسید؛ آینده مهاجم آرژانتینی همچنان مبهم

ad banner

با اعلام باشگاه اینتر ، شماره ۷ نراتزوری در فصل جدید در اختیار کاپیتان فصل پیش یعنی مائورو ایکاردی قرار خواهد گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

چند روز پیش بود که خبر رسیده بود مهاجم آرژانتینی اینتر در تمرینات نراتزوری شرکت خواهد کرد. اسکای اسپورتس مدعی شد آنتونیو کونته قصد دارد برنامه های تاکتیکی دیدار با لچه را به ایکاردی نیز بگوید و او در تمرینات شرکت خواهد کرد. علیرغم موضع سفت و سخت باشگاه مبنی بر عدم تمایل به ادامه همکاری با ایکاردی، این بازیکن قصد دارد حتی اگر یک درصد هم شانس ماندن داشته باشد، برای آن تلاش کرده و خود را در هفته های پیش رو به آنتونیو کونته ثابت کند. روز گذشته اما نشریه گاتزتا در خبری اعلام کرد که مائورو شماره ۷ را دریافت کرد اما برای دیدار با لچه دعوت نخواهد شد. اینتر بر تصمیمی که گرفته بود پایبند است و چیزی تغییر نخواهد کرد. ایکاردی در برنامه‌های تیم جایی ندارد و حضور روز گذشته او در سن سیرو برای آخرین بار در فصل جاری بود. حتی روز گذشته ایکاردی در تمرینات تاکتیکی تیم حضور نداشت. وجود اسم او در لیست رقابت‌های سری‌آ تنها برای جلوگیری از مشکلات قضایی بود که به ایکاردی اجازه می‌دهد قرارداد خود را فسخ کند. ایکاردی کجا بازی خواهد کرد؟ در حال حاضر بازیکن در برابر پیشنهاد ناپولی سکوت کرده است و به نظر می‌رسد تنها انتقال به یوونتوس را می پذیرد.

شرایط مبهم مائورو ایکاردی در اینتر

شرایط مبهم مائورو ایکاردی در اینتر
این در حالیست که در ناپل این مهاجم خیلی محبوب نیست و چند روز پیش کارِکا، اسطوره برزیلی باشگاه ناپولی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی “ایل‌ماتینو”، چاپ ناپل گفته بود:

آیا واقعاً ناپولی منتظر پاسخی از جانب ایکاردی است؟ اگر او نمی‌خواهد به ناپولی بیاید، می‌تواند به جهنم برود. او اصلاٌ درکی از ناپولی، ورزشگاه سن‌پائولو و هوادارانش دارد؟ آیا او می‌تواند درک کند که گلزنی با پیراهن ناپولی به قدر دنیا می‌ارزد؟ اگر ایکاردی قصدی برای آمدن به ناپولی ندارد، همان بهتر که نیاید. اگر من در ناپولی بودم، حتی یک ثانیه دیگر هم وقتم را صرف مائورو نمی‌کردم.

او متولد شهر روزاریوی آرژانتین است. در سن ۶ سالگی به کشور اسپانیا رفته‌است. نکته جالب در مورد او این است که در رده جوانان بیش از ۵۰۰ گل زده‌است. در سال ۲۰۰۷ در حالی که تیم‌های زیادی خواهان او بودند به بارسلونا پیوست. قبل از انتقال قرضی به سمپدوریا در سال ۲۰۱۱ در تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال بارسلونا بازی کرد. ایکاردی بعدها گفت که جدایی از بارسلونا تصمیم بدی نبوده‌است. سمپدوریا او را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گرفت اما در انتهای فصل با استفاده از بند خرید او را به مدت سه سال به خدمت گرفت. در سال ۲۰۱۲ اولین بازی اش را برای تیم بزرگسالان مقابل یووه استابیا انجام داد. ۱۰ دقیقه بعد از ورودش از روی نیمکت در آن بازی، اولین گل دوران حرفه اش را به ثمر رساند. در تاریخ ۲۶ سپتامبر همان سال نیز در مقابل آ اس رم اولین بازی اش در سری آ را انجام داد. چند ماه بعد در مقابل جنوا اولین گلش در سری آ را به ثمر رساند. سپس با درخشش در سمپدوریا او راهی اینتر شد و به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *