صفحه اصلی / عمومی / با غلبه بر آرسنال؛ تیم چلسی قهرمان لیگ اروپا شد

با غلبه بر آرسنال؛ تیم چلسی قهرمان لیگ اروپا شد

ad banner

شب گذشته در شهر باکو دو تیم چلسی و آرسنال دیدار نهایی لیگ اروپا را برگزار کردند، دیداری که در نهایت این شاگردان ساری بودند که با یک نمایش برتر با 4 گل حریف خود را شکست دادند و برای دومین بار قهرمان این رقابت ها شدند.

چلسی
آریزابالاگا، جورجینیو، کانته، هازارد، پدرو، کواچیچ، ژیرو، کریستنسن، آزپلیکوئتا، لوئیز، امرسون

آرسنال
چک، پاپاستاتوپولوس، کوشیلنی، لاکازت، اوزیل، توریرا، اوبامیانگ، مایتلند نیلز، مونرئال، کولاشیناچ، ژاکا

نیمه نخست این بازی درگیرانه آغاز شد و دو تیم پرس شدیدی انجام می‌دادند. تلاش‌ها برای گلزنی در این نیمه بی‌فایده بود و توپ بیشتر در میانه زمین گردش داشت. شاگردان ساری بیشتر صاحبت توپ و میدان بودند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا نیمه نخست بدون به ثمر رسیدن گل پایان یابد.

نیمه دوم اما کاملا متفاوت آغاز شد و شیرهای لندن این نیمه را طوفانی آغاز کردند. فشار شدید آبی‌ها در دقایق ابتدایی به ثمر نشست و دقیقه ۴۹ ژیرو گل اول بازی را وارد دروازه تیم سابقش کرد. حملات چلسی ادامه داشت و در دقیقه ۶۰ پدرو موفق شد گل دوم را برای آبی‌های لندن به ثمر برساند. این پایان کار نبود و ۵ دقیقه بعد شاگردان ساری صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ادن هازارد موفق شد توپ را تبدیل به گل کند. پس از این گل، توپچی‌ها توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط آیوبی جبران کنند اما در دقیقه ۷۲ هازارد گل چهارم را هم وارد دروازه پیتر چک کرد تا شب تلخی برای هواداران آرسنال رقم بزند. در نهایت چلسی با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز و قهرمان لیگ اروپا شد.

خداحافظی خوش ادن هازاد با تیم چلسی پس از قهرمانی در لیگ اروپا
خداحافظی خوش ادن هازاد با تیم چلسی پس از قهرمانی در لیگ اروپا

در مورد لیگ اروپا بد نیست بدانید این رقابت‌ها از سال ۱۹۷۱ و به عنوان جایگزین جام اینترسیتیز فیر کاپ آغاز شد، اما در رکوردها و نتایج، رقابت‌های اینترسیتیز فیر کاپ به عنوان جام یوفای سابق لحاظ نمی‌شود. در سال ۱۹۹۹، جام برندگان باشگاه‌های اروپا منسوخ و با جام یوفا ادغام شد. در رقابت‌های فصل ۰۵–۲۰۰۴، یک گروه دیگر به مرحلهٔ پیش از دور حذفی افزوده شد. در تغییراتی که در سال ۲۰۰۹ در این رقابت‌ها به وجود آمد، جام اینترتوتو در این رقابت‌ها ادغام شد و با افزودن یک گروه دیگر در مرحله مقدماتی و ایجاد تغییراتی در نحوه راهیابی تیم‌ها به این مسابقات، رقابت‌ها شکل گسترده‌تری به خود گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *