صفحه اصلی / عمومی / زین الدین زیدان: مسئله بیل مربوط به گذشته است؛ او در تیم باقی می ماند

زین الدین زیدان: مسئله بیل مربوط به گذشته است؛ او در تیم باقی می ماند

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل رئال بتیس شرکت کرد و در خصوص مسائل مختلفی از جمله وضعیت گرت بیل، جذب پل پوگبا و آمادگی بالای فده والورده با خبرنگاران گفتگو کرد.

گرت بیل، ملی پوش ولزی رئال مادرید بعد از سپری کردن دوران مصدومیت خود به تمرینات کهکشانی ها بازگشته اما زین الدین زیدان اصرار دارد که برای بازگشت وینگر تیم خود نباید با عجله تصمیم گرفته شود.

زین الدین زیدان معتقد است که موظف به فراخواندن گرت بیل به لیست بازیکنان رئال مادرید برای بازی مقابل بتیس نیست و عجله ای برای بازگشت وی ندارد. سرمربی فرانسوی همچنین معتقد است که نیازی به متقاعد کردن بیل برای ماندن در باشگاه ندارد. بعد از سفر این هفته گرت بیل به لندن به منظور دیدار با مدیر برنامه هایش جاناتان برنت، دوباره شایعات در خصوص آینده ستاره ولزی افزایش یافته است.

بعد از پیروزی چهارشنبه شب ۵-۰ مقابل لگانس، زیدان بر رابطه خوب خود با بیل تاکیدی دوباره داشت، بازیکنی که از ۵ اکتبر تاکنون نتوانسته در بازی های رئال مادرید نقشی داشته باشد. زیدان در صحبت های خود اشاره داشت که بازیکن ولزی به تمرینات تیم بازگشته اما عجله ای در بازگشت او به میادین نیست.

صحبت های زین الدین زیدان در خصوص وضعیت گرت بیل

زین الدین زیدان

موضوع جدایی بیل مربوط به گذشته است. بیل هم اکنون اینجاست و در حال حاضر روی چمن تمریناتش را آرام آرام شروع کرده است. با او ادامه خواهیم داد و امیدواریم که به زودی به ترکیب تیم اضافه شود. موضوع دیگری وجود ندارد. نیازی ندارم تا کاری در این خصوص انجام دهم. نیازی به قانع کردن بیل در خصوص چیزی ندارم زیرا او در اینجا حضور دارد. بیل تمریناتش را انجام می دهد، در حال حاضر آماده نیست اما در رئال مادرید حضور دارد.

در حالی که آینده بیل در رئال مادرید نامشخص باقی مانده است، همچنان شایعات زیادی در خصوص انتقال پل پوگبا به مادرید شنیده می شود، بازیکنی که در تابستان نیز تا آستانه انتقال به پایتخت اسپانیا پیش رفته بود.

در حالی که هافبک ملی پوش فرانسوی در منچستر یونایتد باقی مانده و لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو، سه هافبک اصلی کهکشانی ها در این فصل با بحران مصدومیت روبرو بوده اند، فده والورده اروگوئه ای از فرصت استفاده کرده و نمایش های درخشانی در خط هافبک لوس بلانکوس داشته است. اگرچه سرمربی رئال مادرید، والورده را بازیکنی مشابه به پل پوگبا نمی داند.

به والورده چنین نگاهی ندارم. او بازیکنی بسیار جوان است و حال و آینده درخشانی پیش رو دارد. از نحوه عملکرد او در زمین متعجب نشدم. او بازیکنی مهم در ترکیب ماست. ۲۵ بازیکن در ترکیب تیمم دارم و همه آن ها برایم اهمیت یکسانی دارند.

در جریان پیروی ۵-۰ مقابل لگانس، یک بار دیگر ادن هازارد موفق نشد برای رئال مادرید گلزنی کند تا برخلاف فصل گذشته با چلسی، شروعی ضعیف به لحاظ آماری داشته باشد. از زین الدین زیدان در خصوص خجالتی بودن ستاره بلژیکی سوال شد.

فکر نمی کنم که هازارد خجالتی باشد. او در زمین چیزهایی را می بیند که سایر بازیکنان قادر به دیدنش نیستند. در برخی لحظات او تلاش می کند تا به جای شوت زدن به بازیکن کناری خود پاس بدهد. متوجه هستم که همه منتظر شروع گلزنی هازارد هستند. او روز به روز بهتر از قبل خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *