صفحه اصلی / عمومی / ناراحتی زین الدین زیدان از تساوی و عدم پیروزی رئال مادرید در مقابل اتلتیکو

ناراحتی زین الدین زیدان از تساوی و عدم پیروزی رئال مادرید در مقابل اتلتیکو

ad banner

تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در هفته هفتم لالیگا اسپانیا شب گذشته ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و دو تیم همشهری در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه و اتفاقات آن بیان کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

رئال مادرید و زین الدین زیدان صدرنشین لالیگا در هفته هفتم

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم اتلتیکو مادرید واندا متروپولیتانو و به قضاوت خوزه لوییز گنزالس آغاز شد.
  • موقعیت های نه چندان خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد و این رئال مادرید بود که در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در نهایت به دلیل دفاع فشرده یاران دیگو سیمئونه یاران زیزو نیز نتوانستند موقعیت خاصی را ایجاد کنند و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
  •  تیم رئال مادرید هم اکنون از هفت بازی قبلی خود با چهار برد و سه تساوی و بدون شکست با پانزده امتیاز در رتبه اول جدول قرار دارد و تیم اتلتیکو مادرید با یک امتیاز کمتر با چهار برد، دو تساوی و یک شکست و با چهارده امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

زین الدین زیدان و رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص بازی؟
به نظر من برتر از اتلتیکو مادرید بودیم و ضربه کریم بنزما هم می‌ توانست یک گل پیروزی بخش برای ما باشد. البته در خط حمله یک چیزی کم داشتیم با این حال نمی‌ توانم بازیکنان را سرزنش کنم. از آن‌ ها راضی هستم ، ولی از نتیجه خیر زیرا می توانست بهتر رقم بخورد چون بازی بهتری ارائه کردیم. بازیکنان هم در رختکن کمی ناراحت بودند و معتقد بودند باید پیروز می‌ شدیم. برای من مهم عملکرد خودمان است. اتلتیکو مثل همیشه بازی می‌ کرد. برخی مواقع آن‌ ها توپ را دوست ندارند و به حریف می‌ دهند، ولی ما نتوانستیم به اندازه کافی خلق موقعیت کنیم. یک چیزی امشب کم داشتیم و باید بگردیم و آن چیز را پیدا کنیم.
زین الدین زیدان افزود:
از این نتیجه اصلا راضی نیستم، چون با توجه به تلاشی که داشتیم و موقعیت‌ های بهتر امان باید برنده می‌ شدیم. ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم. خوب بازی کردیم و بهتر از حریف ایجاد موقعیت می‌ کردیم. افسوس که نتوانستیم برنده شویم. زحمت این بازیکنان باید با سه امتیاز پاسخ داده می‌ شد، اما در نهایت سهم ما یک امتیاز بود. کافی است دلیل کمبود هایمان را در زمین بیابیم و آن موقع است که مشکل شاید حل شود. افسوس سه امتیاز از دست رفته را می خورم ولی بهر حال باید بر روی بازی بعدی تمرکز کرد و چاره ای نیست.

می توانید بگویید چرا والورده به جای خامس از ابتدا بازی کرد؟

 والورده خیلی خوب بازی کرد و یکی از بازیکنانی است که باعث می شود کل تیم خوب کار کند. او همیشه در خدمت تیم است و در نهایت تصمیم من بود که در ترکیب باشد. تعویض او هم به دلیل مصدومیت جزئی بود. از تلاش او در زمین راضی هستم و امیدوار هستم بهتر از این باشد.

12 10
نظر شما در خصوص عملکرد ادن هازارد؟
او به روز‌ های اوج خودش نزدیک می‌ شود و در این مقطع باید کنارش باشیم و از او حمایت کنیم. به عقیده من ادن هازارد امشب خوب بود، ولی این واقعیت است که خیلی در خلق موقعیت خوب کار نکردیم. دوست داریم هازارد گلزنی کند، چون او را از زیر فشار خارج خواهد کرد، ولی مشکلی نیست. ما متحد هستیم و بالاخره روز‌ های درخشش او هم می‌ رسند. او چند بازی است که به جمع ما اضافه شده و باید به وی زمان داد تا خود را با شرایط تطبیق دهد.
او در پایان در خصوص گل نخوردن تیم گفت:

این خیلی مهم است که گل نخورید، چون شما را در بازی زنده نگاه می‌دارد. اگر به همین روند ادامه دهیم و در زمین متحد و فداکار باشیم، در خط حمله بالاخره از موقعیت‌های مان استفاده کرده و می‌توانیم پیروز شویم. گل نخوردن از این حیث اهمیت بالایی دارد. باید به همین روند ادامه داد. تا بتوانیم با استفاده از موقعیت های گلزنی و گل نخوردن پیروز میدان باشیم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *