صفحه اصلی / عمومی / تمجید روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد ناپولی مقابل لیورپول

تمجید روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد ناپولی مقابل لیورپول

ad banner

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا با اشاره به برتری ۲ بر صفر خانگی سه‌ شنبه شب شاگردان کارلو آنچلوتی در مقابل تیم لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در چارچوب هفته اول از مرحله گروهی این دوره برگزار شد، اذعان داشت که تحت تاثیر بازی تیم ناپولی قرار گرفته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آینده درخشان بازیکنان جوان تیم ملی ایتالیا از دید روبرتو مانچینی

روبرتو مانچینی در گفت‌و گو با روزنامه ایتالیایی ایل‌ماتینو چاپ ناپل به خبرنگاران گفت:

تحت‌تأثیر روحیه هجومی ناپولی قرار گرفتم و این چیزی است که من از بازیکنان ام در تیم ملی ایتالیا می‌ خواهم. در ابتدا وقتی ترکیب ناپولی برای تقابل با لیورپول را دیدم، با خودم فکر کردم که کارلتو ممکن است با مهاجمانی که در زمین دارد، به مشکل بخورد اما این طور نشد و ناپولی با شایستگی به پیروزی رسید. آن دیدار، جنگ شجاعت بود که کارلتو در آن پیروز شد و واقعا از این نتیجه با این کیفیت بازی متحیر شدم.

وی هم چنین در تمجید از مهاجم ایتالیایی ناپولی اظهار داشت:

اینسینیه همیشه در تیم ملی ایتالیا خوب کار می‌ کند اما در ناپولی هم بازیکن تأثیر گذاری است. از دید من لورنزو مناسب بازی در پست بال چپ است. او بازیکنی هجومی است و باید سعی کند کمتر در کار های دفاعی شرکت کند که انرژی‌ اش را هدر ندهد و بتواند با تمرکز بالا به روند هجومی خود ادامه دهد تا موقعیت سازی و گلزنی کند.

روبرتو مانچینی و تیم ملی ایتالیا
سرمربی آتزوری هم چنین در خصوص مدافع ۲۶ ساله آبی‌ پوشان ناپل خاطر نشان کرد:

من دی‌ لورنزو را می‌ شناسم و شانسی او را به اردوی سال گذشته تیم ملی ایتالیا دعوت نکردم. نیازی به دیدن بازی دی‌ لورنزو هم ندارم چون به ارزش‌ های او واقف هستم. جیووانی بازیکن با کیفیتی است، او جوان است و نیاز به کسب تجربه دارد، اما به نظر من  او آینده تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

روبرتو مانچینی در بخش دیگری از صحبت‌های اش درباره دروازه‌ بان ۲۲ ساله ناپولی یاد آور شد:

اگر الکس مِرِت به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شده، به خاطر پختگی و کیفیت بازی‌ اش است. بازی‌ های این چنینی در لیگ قهرمانان اروپا به الکس کمک می‌ کند تا هر چه سریع‌ تر رشد کند. مِرِت می‌ توانست چند ماه زودتر به اردوی آتزوری بیاید، اما ترجیح دادیم او در اختیار تیم زیر ۲۱ ساله‌های ایتالیا باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:

وقتی بوفون از بازی‌ های رده ملی بازنشسته شد، احساس کردیم که این پست خالی شده اما در عوض حالا می‌ بینیم که در این پست به اندازه کافی گزینه داریم و می توانیم با خیال راحت به بازیکنان به کیفیت اعتماد کنیم و من از بابت خوشحال هستم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *