صفحه اصلی / عمومی / نامه احساسی خداحافظی ادن هازارد از تیم چلسی : همیشه برای من خاص خواهید ماند

نامه احساسی خداحافظی ادن هازارد از تیم چلسی : همیشه برای من خاص خواهید ماند

ad banner

همانطور که پیش تر در جریان قرار گرفتید،  شب گذشته خبر انتقال رسمی ادن هازارد ستاره بلژیکی تیم چلسی به تیم رئال مادرید منتشر شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

سرانجام ادن هازارد از تیم چلسی جدا شد

هازارد که فصل گذشته ۲۱ گل به ثمر رساند و نقش ویژه ای در نتایج چلسی ایفا کرده حالا با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه ۳۵ میلیون یورو بندهای متغیر از فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد. در همین رابطه این بازیکن پس از نه فصل حضور در تیم چلسی به بهانه جدایی از این تیم یک نامه خداحافظی برای هواداران نوشته است که شب گذشته پس از رسمی شدن انتقالش آن را منتشر کرد:

برای خانواده و دوستانم در باشگاه چلسی. حالا همه شما می دانید که من به رئال مادرید ملحق خواهم شد. این دیگر یک راز نیست و من رویای بازی کردن برای آن ها را از زمانی که یک پسربچه بودم و گل های اولم را به ثمر می رساندم، در سر داشتم. در حد توانم، تلاش کردم که شایعات و گمانه زنی هایی که در این مدت و به خصوص در ۶ ماه اخیر، در مورد آینده ام وجود داشت، بر روی تیم در مقاطع حساس، تاثیر منفی نگذارد. حالا هر دو باشگاه با هم به توافق نهایی رسیدند و امیدوارم درک کنید که من نیز باید به مرحله ای جدید از دوران حرفه ایم، وارد شوم، درست مانند تک تک شماها که وقتی فرصت رسیدن به رویایتان را به دست می آورید، باید آن را از دست ندهید. ترک چلسی، سخت ترین و بزرگ ترین تصمیمی است که در دوران حرفه ایم گرفته ام. حالا که فرصتش پیش آمده است، می خواهم این نکته را که همیشه برایم مشخص بوده، با شما نیز درمیان بگذارم. من عاشق همه لحظاتی ام که در چلسی سپری کردم و در طول مدت زمان حضورم در این تیم، هیچ گاه انتقال به تیمی دیگر را، به عنوان یکی از گزینه هایم برای داشتن شرایط بهتر، در نظر نگرفتم و هیچ گاه چلسی را برای بازی کردن در باشگاه دیگری به جز رئال مادرید، ترک نمی کردم. وقتی که به چلسی پیوستم، تنها ۲۱ سال داشتم، بنابراین به عنوان یک مرد و یک بازیکن، با کمک شما رشد کردم و تک تک شماها به من کمک کردید که به بازوبند کاپیتانی تیم ملی بلژیک نیز، برسم. البته که در این مدت، لحظات سختی نیز برای کل تیم و برای شخص من، به وجود آمده است و این ذات فوتبال حرفه ای است. به هر حال، فوتبال همیشه برای من، داشتن توپ زیر پاهایم، بازی کردن و لذت بردن از تمامی لحظات بوده است. ما خوش شانسیم که بازیکنان این بازی زیبا هستیم و همواره نصیحتم به کسانی که از من مشاوره می خواهند این است: “فوتبال بازی کنید و از بازی کردن لذت ببرید.” حتی زمان هایی که ما خوب بازی نمی کردیم، سعی می کردم که بهترین بازی خودم را به نمایش بگذارم و از حمایت های همه شما هوادارن چلسی، سپاسگذارم. روحیه مبارزه طلبی، جاه طلبی و تسلیم نشدن تحت هیچ شرایطی، جزو سنت های مرسوم در باشگاه چلسی محسوب می شود و همه این فرهنگ و رسوم ها، مستقیما از شما هوادارن سرچشمه می گیرند.

ادن هازارد تیم چلسی
وقتی که به گذشته و به خصوص به روزهایی که لباس چلسی را برتن داشتم، فکر می کنم، خاطرات بسیار زیادی به ذهنم می رسد. ما خوش شانس بودیم، چرا که بیشتر از این که در بازی هایمان ببازیم، پیروز میدان شدیم. کسانی که مرا می شناسند، می دانند شخصیتم به گونه ای نیست که عنوان هایی که کسب کرده ام را لیست کنم. فقط می توانم بگویم هر جایزه و عنوانی که در مدت زمان حضورم در اینجا، به صورت فردی و به صورت تیمی به دست آوردیم، برایم بی نظیر محسوب می شود. یک روز، خواهم نشست و در مورد پنالتی هایی که خراب کردم، یا گلی که در مقابل کریستال پالاس منجر به قهرمانیمان در لیگ برتر شد، یا گل هایی که در مقابل آرسنال، تاتنهام و لیورپول به ثمر رساندم، صحبت خواهم کرد و با هم لبخند خواهیم زد. بازیکنان فوق العاده زیادی در طول این مدت، در کنار من حضور داشتند و در تمامی لحظات افتخار آمیزی که داشتم، عضوی از این باشگاه بودم. ما به عنوان یک خانواده، در رقابت های جام حذفی انگلستان، لیگ برتر و لیگ اروپا، قهرمان شدیم. هر کدام از عنوان هایی که در کنار هم کسب کردیم، در نوع خود فوق العاده بود و البته که پیروزی چند روز پیش در فینال باکو، امضای بسیار خوبی بر انتهای فصل سختمان پس از رقابت های جام جهانی بود.  چلسی و مخصوصا طرفداران این تیم، همیشه برای من خاص خواهند ماند و فصل آینده در وهله اول پیگیر نتایج این تیم خواهم بود. امیدوارم که در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، و فصل های بعد از آن، با هم برخورد داشته باشیم تا بتوانیم دیداری تازه کنیم. قبل از این که بروم، می خواهم از همه کارکنان باشگاه، به خاطر تلاش های بی وقفه ای که در تمامی لحظات انجام دادند، تشکر کنم. از همه هم تیمی های سابقم تشکر می کنم و در وقت مناسبی از آن ها خداحافظی خواهم کرد. در نهایت می خواهم از آقای آبراموویچ و تیم مدیریتی باشگاه، برای محقق کردن دو آرزوی بزرگ زندگی من، اول بازی کردن برای چلسی و امروز، انتقال به رئال مادرید، تشکر کنم. برای تک تک شما، آرزوی بهترین ها را دارم دوستان من. ادن.

بد نیست بدانید تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، پیوستن ادن هازارد به این باشگاه را تبریک گفت.

 ادن هازارد، به بهترین باشگاه جهان خوش آمدی!!!

گفتنی است که هازارد پس از ادر میلیتائو، رودریگو گوئس و لوکا یوویچ، چهارمین خرید تابستانی لوس بلانکوس محسوب می‌شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *