صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی : بازی های آتلانتا مرا شگفت زده می کند

پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی : بازی های آتلانتا مرا شگفت زده می کند

ad banner

تیم های فوتبال منچستر سیتی و آتالانتا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می روند و پپ گواردیولا سرمربی سیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا پپ گواردیولا و منچستر سیتی می توانند به سومین برد خود در اروپا دست پیدا کنند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم منچستر سیتی ورزشگاه اتحاد از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران با قضاوت اورل گرین فیلد آغاز می شود.
  •  تیم منچستر سیتی از دو بازی قبلی خود با دو پیروزی و کسب شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
  • تیم آتالانتا از دو بازی قبلی خود با دو شکست و بدون امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار گرفته است.
  • تیم منچستر سیتی با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ و تیم آتالانتا با سیستم احتمالی ۳.۴.۲.۱ به میدان مسابقه خواهند رفت.
  • منچستر سیتی از پنج بازی اخیر خود صاحب چهار پیروزی و یک شکست شده است.
  • تیم آتالانتا از پنج بازی اخیر خود صاحب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است.
  • منچستر سیتی در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است.
  • منچستر سیتی در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی  نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

پپ گواردیولا منچستر سیتی
شرایط بازیکنان به چه صورت است؟

اوتامندی و کایل واکر تمرینات خود را از دیروز شروع کرده اند و اوضاع برای آن ها رو به بهبود است. در خصوص شرایط بنجامین مندی نیز باید بگویم که او قدرت بدنی بالایی دارد و این بزرگترین حسن او محسوب می شود چرا که می تواند در صورت آمادگی برای ما تاثیر زیادی داشته باشد.

داستان استفاده از ژسوس و یا آگوئرو به کجا رسیده است؟

هر دو بازیکن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و واقعا غیر قابل پیش بینی می باشند. سرخیو بسیار کیفیت بالایی دارد و در فضاهای کوچک غیز قابل مهار است. ژسوس نیست از آن جایی که برای تیم ملی به میدان رفته بود آمادگی فوق العاده ای داشت و هر کدام واقعا ویژگی های فوق العاده ای دارند. اگر سیستم ما بر پایه دو مهاجم بنا شده بود قطعا این دو را در کنار هم می بینید ولی باید ببینیم در خصوص سیستم تیم چه می شود.

نظر شما در خصوص تیم آتالانتا و سرمربی این تیم گاسپیرینی؟

آتلانتا تیم بسیار خوبی است و سبک بازی آن ها پیش بینی نشده است چون واقعا ریسک می‌کنند و مطمئن هستم همین سبک را مقابل ما هم پیاده خواهند کرد و ما کار سختی در مقابل آن ها خواهیم داشت. آن ها تیم خوبی را تحت نظر گاسپیرینی تشکیل دادند و من به شخصه خوش شانس بودم که پیش از این توانستم او را ملاقات کنم. همان چیزی که در مورد ساری گفتم در مورد این سرمربی نیز صدق می کند. آن ها در فصل قبل کار فوق العاده ای را انجام دادند و رابطه بسیار خوبی با هواداران خود دارند که این قضیه به آن ها کمک بسیاری می کند.

آیا بازی منچستر و لیورپول را دیدید؟

خیر یک سری کار شخصی داشتم که در حال انجام دادن آن بودم و بعد هم بر روی بازی با آتلانتا و شرایط این تیم وقت خود را گذاشتم.

csdcsz
آیا پپ گواردیولا می تواند همراه منچستر سیتی این بار قهرمان اروپا شود؟

امسال تیم های بسیار قدرتمندی در این تورنومنت حضور دارند. البته به تیم خود اطمینان دارم که توانایی انجام هر کاری را دارند. ما در اروپا چندان خوب و مطمئن ظاهر نشدیم و اشتباهاتی را مرتکب شدیم که به ما اجازه نداد که بتوانیم موفق ظاهر شویم. به عنوان مثال در بازی با واتفورد موقعیت ‌های زیادی خلق کردیم و خیلی کم گل زدیم. این نظر من است. در خط دفاع خوب هستیم و باید در زمان درست و مناسب، گل بزنیم. روی این مسئله در حال کار کردن هستیم. فردا فرصت داریم از این منظر بهتر شویم. به شش امتیاز دیگر برای صعود نیاز داریم و باید این کار را ممکن سازیم. همین قدم ها را در همین ابتدا اگر محکم برداریم می توانیم در ادامه حرفی برای گفتن داشته باشیم. نمی توانم قولی به شما بدهم که نمی دانم چه می شود. ما هه تلاش خود را برای قهرمانی امسال خواهیم کرد ولی همان طور که بار ها نیز گفته ام نمی دانیم شرایط چه طور خواهد شد. هر سال برای این موضوع می جنگیم تا موفق شویم زیرا قهرمانی در اروپا به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و کار آسانی نیست که هر کسی به آن دست پیدا کند.

نظر شما در خصوص نژاد پرستی که این روز ها فوتبال ایتالیا را درگیر خود کرده است، چیست؟

امیدوار هستم فیفا و یوفا برخورد قاطع و جدی را برای این قضیه انجام دهند. این کار هر روز باید انجام و به یک کار مداوم تبدیل شود. متاسفانه نژاد پرستی به فرهنگ مردم نیز باز می گردد و در همه جای اروپا حتی انگلیس نیز درگیر آن هستیم. این فرهنگ باید از ابتدا به کودکان حتی در مدارس آموزش دهند تا به مرور زمان و پس از سال ها برای یک شخص جا بیفتد. نمی توانم باور کنم که هنوز هم در سال ۲۰۱۹ مردم به فکر این قضیه و ترویج آن هستند. همه ما باید برای این قضیه کاری کنیم و آن را رها نکنیم وگرنه کسانی که سر دسته این تشویش ها مخصوصا در ورزشگاه ها هستند فرصت این را پیدا می کنند تا هر روز داستان های جدیدی درست کنند که باعث رنجش مردم و آزار آن ها شوند.

به نظر شما چه نتیجه ای در بازی تیم های منچستر سیتی و آتالانتا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *