صفحه اصلی / عمومی / داوید دخه آ: تا پای مرگ برای سولسشر خواهیم جنگید

داوید دخه آ: تا پای مرگ برای سولسشر خواهیم جنگید

ad banner

داوید دخه آ سنگربان اسپانیایی تیم منچستر یونایتد که به تازگی قرارداد جدیدی را با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۳ به امضا رسانده از سرسخت ترین حامیان سرمربی نروژی تیمش به شمار می رود.

دروازبان اسپانیایی در صحبت های جدیدش، حمایت خود از اوله گونار سولسشر را تایید کرد و قول داد تا همراه سایر بازیکنان تیم تا پای مرگ برای بیرون کشیدن سرمربی شان از فشار های ایجاد شده بجنگند. سولسشر که اواسط فصل گذشته به عنوان مربی موقت و جانشین ژوزه مورینیو به اولدترافورد آمد، در دیدار های ابتدایی عملکرد بی نظیری از خود نشان داد و به نظر می رسید تیم دچار تحول شده اما با دائمی شدن قراردادش مشکلات زیادی در منچستر یونایتد داشته است.

سقوط آزاد یونایتد در دیدارهای پایانی فصل ۲۰۱۸/۱۹ باعث شد تا شیاطین سرخ شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند. در فصل جدید نیز اوضاع همچنان نابسامان است و یونایتد در شش هفته آغازین فصل جدید تنها ۸ امتیاز بدست آورده است. چنین شرایطی، استمرار سرمربی نروژی روی نیمکت منچستر یونایتد را زیر سوال برده است اما داوید دخه آ دروازبان شماره یک یونایتد معتقد است شیاطین سرخ باید به مهاجم سابق خود ایمان داشته باشند.

صحبت های داوید دخه آ در خصوص اوله گونار سولسشر

داوید دخه آ

سولسشر بخشی از خانواده یونایتد است. او سال های زیادی را به عنوان بازیکن در اینجا بوده و باشگاه را به خوبی می شناسد و مهم تر از همه چیز، مجموعه بازیکنان تیم همه حامی و پشت او هستند و تا پای مرگ برای او خواهند جنگید. او مربی بسیار خوبی است و ما تا پایان همراه او خواهیم بود.

داوید دخه آ به تازگی قرارداد جدیدی را با باشگاه به امضا کرده که با توجه به آن، او تا سال ۲۰۲۳ در اولدترافورد خواهد بود و گزینه تمدید یکساله این قرارداد نیز وجود دارد. سنگربان اسپانیایی حالا یکی از قدیمی ترین اعضای منچستر یونایتد محسوب می شود. دخه آ سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد پیوست و علی رغم شایعات سال های اخیر مبنی بر پیوستن وی به رئال مادرید، این بازیکن همواره پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ را افتخاری بزرگ برای خود دانسته است.

منچستر یونایتد باشگاهی خاص و بزرگ ترین تیم انگلستان است. حضور در اینجا برای سالیان طولانی به من حس خوبی می دهد و به آن افتخار می کنم. سال های زیادی است که در اینجا حضور دارم و از بودن در منچستر خوشحالم. اینجا باشگاهی فوق العاده با هوادارانی بی نظیر است. در این سال ها، دوران سختی را پشت سر گذاشته ایم اما این دلیلی است که در اینجا هستیم تا برای بهتر شدن تیم تلاش کنیم. امیدوارم در سال های پیش رو بتوانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم.

داوید دخه آ در جریان دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس و بازی یونایتد مقابل راچدیل در ترکیب تیمش حضور نداشت و سرخیو رومرو به جای او به میدان رفت. این دیدار سخت و نفسگیر نهایتا با درخشش رومرو در ضربات پنالتی به سود منچستر به پایان رسید. دخه آ روز دوشنبه در دیدار مقابل آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *