صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی آرژانتین – ونزوئلا

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی آرژانتین – ونزوئلا

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه ۷۸ هزار نفری ماراکانا در شهر ریو دوژانیرو تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی ونزوئلا قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب هفتم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ آرژانتین – ونزوئلا

وضعیت و نکات آماری تیم آرژانتین

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • تیم ملی آرژانتین در جریان رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ تاکنون عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و یک شروع بد باعث شد آن ها در آستانه حذف زودهنگام قرار بگیرند. اما پیروزی دو بر صفر مقابل تیم ملی قطر آلبی سلسته را روانه مرحله بعدی کرد.
  • منطقی به نظر می رسد که آرژانتین با همان ترکیب بازی قبلی به میدان برود اما هیچ چیزی در این تیم عادی نیست. بر طبق گزارشات منتشر شده در روزهای اخیر احتمال حضور خوان فویت در سمت راست خط دفاعی آرژانتین بالاست جاییکه او در جرمن پزلا تازه از مصدومیت برگشته بازی خواهد کرد.
  • در سمت چپ خط میانی آلبی سلسته به نظر می رسد باید شاهد حضور مارکوس آکونا به جای رودریگو دی پائول باشیم.
  • لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از انجام سه بازی در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ هنوز ترکیب مورد علاقه خود را پیدا نکرده و همچنان به تغییرات در ترکیب تیمش ادامه می دهد.
  • آرژانتین به برد مقابل قطر نیاز داشت تا از گروه خود صعود کند. با حضور لیونل مسی در ترکیب آلبی سلسته هرگز نمی توانید آن ها را از لیست مدعیان قهرمانی خط بزنید اما با توجه به نتایج سینوسی این تیم امر شگفت انگیزی نخواهد بود اگر آرژانتین در همین مرحله حذف شود.

وضعیت و نکات آماری تیم ونزوئلا

  • به نظر می رسد که لوئیس دل پینو بعد از اخراج از زمین مسابقه در بازی مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی ونزوئلا از دست داده است. حالا روبرتو روزالس و رونالدو هرناندز در پست مدافعین کناری به سایرین ترجیح داده می شوند.
  • تیم ملی ونزوئلا در مرحله گروهی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بدون شکست توانست به مرحله بعدی صعود کند. آن ها در دو بازی نخست خود مقابل تیم های قدرتمندی چون پرو و برزیل توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و در بازی آخر نیز با پیروزی ۳-۱ مقابل بولیوی با ۵ امتیاز بعد از برزیل میزبان به مرحله بعدی راه یافتند.
  • در شش تقابل اخیر میان دو تیم، سهم هر تیم دو پیروزی بوده و دو دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. چندی پیش و در آخرین تقابل بین دو تیم، ونزوئلا با ارائه نمایشی بی نظیر به خصوص در ضد حملات توانست ۳-۱ آلبی سلسته را شکست دهد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *