صفحه اصلی / عمومی / جام حذفی ایتالیا: جنگ اینتر و لاتزیو در شبی سرد

جام حذفی ایتالیا: جنگ اینتر و لاتزیو در شبی سرد

ad banner

شب پنجشنبه ۱۱ بهمن دو تیم اینترمیلان و لاتزیو در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان انجام خواهد شد. به گزارش وب‌سایت رسمی سری آ ایتالیا این مسابقه در شرایطی جوی همراه با بارش برف و باران و با قضاوت روساریو آبیزو برگزار می‌شود. طبق شایعاتی که اطراف باشگاه شهر میلان وجود دارد سرمربی تیم اینترمیلان در صورت عدم کسب جام، در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد. همین عامل می‌تواند انگیزه اسپالتی و بازیکنان تیم اینترمیلان را برای موفقیت در این دیدار و پیشروی در این جام بیشتر کند. بازیکنان تیم لاتزیو نیز با توجه به شکست در دو مسابقه اخیر خود، برای پاره کردن نوار ناکامی‌ها پا به این مسابقه خواهند گذاشت. این عوامل برای علاقه‌مندان پیش بینی فوتبال اروپا حائز اهمیت خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

جام حذفی ایتالیا
مائورو ایکاردی ستاره اینتر در سری آ و جام حذفی ایتالیا

این دو تیم از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا وارد جدول این رقابت‌ها شدند. در رقابت‌های کوپا ایتالیا بازی‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت نیست و با انجام قرعه‌کشی یکی از دو تیم به‌عنوان میزبان تک بازی انتخاب خواهد شد. تیم اینترمیلان در این مرحله میزبان بنونتو (تیمی از سری بی) بود. بازیکنان تیم اینترمیلان موفق شدند مهمانشان را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب و به مرحله یک‌چهارم صعود کنند.

شاگردان سیمونه اینزاگی نیز نووارا تیمی از سری سی ایتالیا را پیش رو داشتند. بازیکنان تیم لاتزیو موفق شدند مهمانشان را ۴ بر ۱ شکست دهند و با صعود به مرحله یک‌چهارم، رقیب اینتر شوند. در ضمن آن‌ها دو دیدار اخیر خود را در سری آ به تیم‌های اول و دوم جدول واگذار کرده‌اند. باخت دو – یک به ناپولی در خانه حریف و شکست در خانه با همین نتیجه از یوونتوس حاصل کار این تیم بوده است (این مسابقه) که باید مدنظر افرادی که پیش بینی فوتبال اروپا را انجام می‌دهند قرار بگیرد.

جام حذفی ایتالیا
چیرو ایموبیله

شاگردان لوچانو اسپالتی سرمربی تیم اینترمیلان در تیم اینتر نیز بعد از سه برد پیاپی، در دو دیدار آخر خود متوقف شدند. بازیکنان تیم اینترمیلان ابتدا در خانه مقابل ساسولو صفر – صفر متوقف شدند (این دیدار) سپس در زمین تیم تورینو با یک گل شکست خوردند.

کدام ستاره تیم خود را به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا می‌برد؟

در بین بازیکنان تیم لاتزیو که می‌توانند در این مسابقه تاثیرگذار باشند باید به چیرو ایموبیله با ۱۳ گل و ۳ پاس گل در سری آ و جام حذفی اشاره کرد. سرگی میلینکوویچساویچ با ۴ گل و خواکین کوریا با ۳ گل و ۲ پاس گل نیز دیگر بازیکنان موثر عقاب‌ها هستند.

در بین بازیکنان تیم اینترمیلان درمجموع سری آ و کوپا ایتالیا، مائورو ایکاردی با ۱۰ گل و ۲ پاس گل، کیتا بالده با ۴ گل و ۲ پاس گل، ایوان پریشیچ با ۳ گل و ۳ پاس گل، لوتارو مارتینز با ۵ گل و متئو پولیتانو با ۳ پاس گل، بازیکنان تاثیرگذار اسپالتی سرمربی تیم اینترمیلان هستند. در نظر گرفتن آمار و عملکرد این بازیکنان باید مدنظر افرادی که پیش بینی فوتبال اروپا را انجام می‌دهند قرار گیرد.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *