صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ بازی‌ای برای خروج از بحران

بسکتبال NBA آمریکا ؛ بازی‌ای برای خروج از بحران

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا؛ مسابقه ای برای خروج از بحران

دو تیم پورتلند تریل بلیزرز و فینیکس سانز از سری مسابقات بسکتبال NBA آمریکا به مصاف یکدیگر می‌روند. پورتلندی‌ها با باخت‌های متوالی خود روز به روز از صدر جدول دورتر می‌شوند و در طرف دیگر فینیکس سانز، تک و تنها به قعر جدول کنفرانس غرب تکیه زده است. در مسابقه‌ای که تمام معادلات آن به نفع پورتلند تریل بلیزرز پیش‎‌بینی می‌شود باید منتظر بود و دید که حدس و گمان‌ها درست از آب در‌‌می‌آیند یا خیر.

پورتلند تریل بلیزرز: بهترین زمان برای پیروزی در تورنومنت بسکتبال NBA آمریکا 

پورتلندی‌ها به روند نزولی خود ادامه می‌دهند. چیزی که با درخشش اوایل فصل آن‌ها، مسئله‌ای دور از ذهن به نظر می‌رسید. حالا آن‌ها سه باخت متوالی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و برای خروج از این توالی به پیروزی مقابل فینیکس سانز نیاز مبرم دارند. فینیکسی که وضعیت بدتری نسبت به آن‌ها دارد و حالا شانس پیروزی به در خانه پورتلند تریل بلیزرز رسیده است. با وجود ۳۳ امتیاز از دیمین لیلارد، پورتلند تریل بلیزرز در بازی گذشته خود مقابل دالاس موریکس شکست خورد. بازیکنانی چون کالینز، هارکلس یا نورکیچ که با وجود دقایق بالای بازی، نمی‌توانند امتیاز‌های خود را ۲ رقمی کنند، مقصر اصلی این شکست‌ها هستند. تا وقتی که این بازیکنان به خود نیایند و نقش اصلی خود در تیم را نپذیرند، به نظر نمی‌آید که پورتلند تریل بلیزرز بتواند به روند خوب خود بازگردد.

بسکتبال NBA آمریکا

فینیکس سانز:در این‌جا امیدی زنده نیست

فینیکس سانز فاصله‌ای بسیار زیاد با مدعیان کنفرانس غرب در  بسکتبال NBA آمریکا  دارد و به نظر نمی‌رسد تا پایان فصل بتواند خود را از قعر جدول جدا کند. ستاره‌ای چون دوین بوکر و پیک اول درفت سال گذشته یعنی آندره آیتون نیز برای خروج این تیم از وضعیت اسفناک، کافی نیستند. فینیکس سانز برای موفقیت به یک خانه‌تکانی اساسی احتیاج دارد که نیازمند یک مدیریت مناسب است. تا قبل از آن، این تیم می‌تواند امیدوار به گرفتن یقه برخی تیم‌های بزرگ چون میلواکی باکس باشد و تمام دلخوشی برای آن‌ها در همین خلاصه شود.

بسکتبال NBA آمریکا

مشخصات بازی

ورزشگاه: مودا سنتر (استادیوم خانگی پورتلند تریل بلیزرز)

تاریخ: جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷- ۷ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۶:۳۰ صبح

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *